Înainte de a intra în subiect îmi cer scuze
anticipat că îmi permit să vă deranjez cu ideile mele eu fiind un anonim al
civilizaţiei şi chiar Universului în Sine, ca oricare altul, care din cînd în
cînd mai scrie cîte o carte ca reflectare a universului din jur care suntem şi
în care existăm. Am citit recent lucrarea dumneavoastră “Scurtă istorie a
timpului” (de la big-bang la găurile negre) şi mi se pare necesar să fac cîteva
observaţii filozofice pe marginea acelor informaţii nu cu alt scop decît acela
de a vă ajuta în cercetările dumneavoastră viitoare. Aşa cum spuneţi şi
dumneavoatsră la pagina 198 “Ce decădere de la marea tradiţie a filozofiei de
la Aristotel la Kant”, pe care eu o înţeleg ca o părere de rău că filozofia a
rămas în urma ştiinţei şi este adevărat, de aeea vreau să vin în ajutorul
filozofiei şi vă prezint o nouă filozofie căreia eu îi spun “filozofie
neconvenţională”. Ca să putem continua discuţia trebuie neapărat să redefinesc
convenţiile umane referitoare la convenţie şi neconvenţional pe care le
extrapolez în nelimitat de la convenţie ca “act între părţi” la “limitare de
nelimitat” şi reversul acestora, nerespectarea convenţiei (nerespectarea
limitării) sau nelimitat. Ele fac împreună cu multe altele obiectul unui dicţionar
neconvenţional pe care sper să încep să îl public anul viitor. În plus pe
parcursul textului veţi observa diferenţa între un infinit limitat “∞*” care este
infinitul de pînă acum din matematică şi infinitul nelimitat căruia eu îi spun
nelimitat “©”. În acest context filozofia
neconvenţională însemnă filozofie nelimitată dar nu pentru că ea este
nelimitată ci deoarece ea este extrapolată dincolo de oricare dintre noi în
nelimitat chiar dacă noi şi nimeni şi nimic nu poate reflecta acest nelimitat.
Precizări filozofice
1. În primul
rînd aş dori să fac observaţia că aşa cum fac şi ceilalţi cercetători dar şi
cum reiese şi din lucrarea dumneavoastră amestecaţi lucrurile şi trebuiesc
limpezite ca principii filozofice în sensul că discutaţi pe tot parcursul de de
spaţiu şi timp fără să definiţi clar aceste convenţii respective spaţiul şi
timpul convenţional (al entităţilor/univers,
atom, plantă animal, planetă, galaxii, etc. ) şi spaţiul şi timpul neconvenţional,
nelimitat al aceloraşi entităţi/univers dar şi al Universului în Sinesau
Dumnezeu. Acestea sunt două categorii spaţiu/timp diferite unde
simultaneitatea spaţiu/timp convenţional, limitat este parte a întregului
simultaneiităţii spaţiu/timp neconvenţional, nelimitat. Ca să observăm
neplăcerile create de amestecul lor să precizăm că unitatea spaţiu/timp
ca simultaneitate limitată defineşte orice transformare limitată ca entittae
bine definite (atom, plantă animal, planetă, galaxii, etc.), în timp ce
simultaneitatea spaţiu/timp nelimitată, neconvenţională defineşte
transformarea nelimitată, neconvenţională de orice natură a aceloraşi entităţi
dar ca univers nelimitat (atom, plantă animal, planetă, galaxii, etc.). Poate
veţi crede că universul lor este limitat dar o să vedem mai departe că am dreptate şi că oamenii şi
nici alte entităţi/univers nu văd universal nelimitat al entităţii
niciodată, ei văd şi universal entităţii tot limitat ca entitate din neputinţa
lor de a reflecta nelimitatul. Universul uman sau solar sunt universuri
nelimitate dar nu aşa cum le vedem noi sau le cunoaştem noi, ele sunt universuri
nelimitate dar pentru noi sunt doar entităţi limitate bine definite cărora le
spunem noi convenţional univers. Am introdus termenul de simultaneitate care
este nou şi puţin cunoscut sau deloc, simultaneitatea este ca relaţia părţilor
cu întregul pe care îl formeză respectiv unitatea unu din matematică este o
simultaneitate cu divizunile sale sau mai simplu ambele sunt reflectări
diferite ale aceleiaşi Realităţi în Sine deoareace unu poate fi luat ca întreg
dar şi ca părţi în acelaşi timp, depinde doar de sistemul de referinţă sau entitatea/univers
care face reflectarea. Unu ca întreg este o entitate bine definită în timp ce părţile lui
nelimitate sunt universul nelimitat al unităţii. Prin entitate/univers
înţelegem orice formă de organizare materie/energie simulatn. Sunt
convins că veţi înţelege simultaneitatea materie/energie corect dacă ne
gîndim că nu există materie fără energie şi invers. Este posibil să spuneţi că invers nu este valabil pentru că există
energfie liberă fără materie. Atenţie oare există energie fără materie? Nu cumva noi nu suntem în
stare să reflectăm materia cu dimensiuni şi proprietăţi nelimitat de mici şi
chiar mai mari dar prea mici pentru noi şi cunoaşterea noastră? Tot dumneavostră vorbiţă în
carte de “particule virtuale” ba chiar ştim că lumina este o dualitate
undă-corpuscul dar cu părere de rău nu putem defini corpusculul chiar dacă ştim
că există. Toţi ne punem întrebarea pînă unde merge cunoaşterea noastră şi
pentru că sunteţi matematician ştim că raportul dintre orice constantă şi
infinitul matematic este zero şi putem spune că oricît de mare ar fi
cunoaşterea noastră dacă o raportăm la infinitul (eu îl definesc ca nelimitat) cunoaşterii
ea este zero. Mai mult dacă o raportăm la nelimitatul de mare © rezultă un
nelimitat de mic “0₀”.
Este absurd să spunem că spaţiul şi timpul nelimitat este deformabil este ca şi
cînd am spune că infinitul matematic este deformabil. Spre deoasebire de
infintul matematic ∞* care este cînd limitat cînd nelimitat, (infinit mic, infinit
mare, ∞) în raport de interpretare, nelimitatul este imposibil
de definit şi mai ales se comportă ca o constantă deoarece este unic şi
nemultiplicabil chiar dacă vorbim de un nelimitat de mare sau unul nelimitat de
mic. Respectiv aşa cum spuneţi “de multe ori ne trebuie un al doilea infinit”. Uneori
ne trebuie un nou infinit şi putem scrie de două ori infinit, cu nelimitatul nu
putem face acest lucru deoarece nu există de două ori nelimitat pe de o parte
pentru că acolo dispar convenţiile noastre, pe de altă parte devine asurdă
operaţia nelimitatul fiind unic indivizibil şi nemultiplicabil. Aşa sunt
paradoxurile lumii noastre. Nelimitatul nu se modfică adică nu poate fi nici
multiplicat dar nici divizat respectiv dacă împărţim nelimitatul la doi (indiferent
dacă este un nelimitat de mic sau unul nelimitat de mare) rămîne acelaşi
nelimitat. Adică ©: n = © şi 0₀ : n = 0₀. La fel şi la înmulţire. Ar fi trebuit să ne întrebăm de ce zero
factorial este 1 şi nu zero aşa
cum este logic după logica noastră limitată. Nici ‘varianta spaţiu/timp limitat dar infinit’ nu este o
soluţie chiar dacă presupunem această simultaneitate ca posibil curbată
asemănător pămîntului asta presupune că dacă pămîntul este definit de un spaţiu/timp
curbat limitat dar infinit în afara pămîntului nu mai există nimic nici spaţiu
şi nici timp dar nici transformare ceea ce este greu de înţeles. Şi Kant făcea
această greşeală cu aprioricul lui el credea că totul dar absolut totul se
reduce la Dumnezeu uitînd întrebarea simplă, “dincolo de Dumnezeu ce era sau ce este?” La fel faceţi şi
dumneavoastră fizicienii cu teoria singularităţii, nu putem să ne facem că nu
există întrebare mai ales în condiţiile în care vedem uniformitatea relativă a universului
cunoaterii noastre. Toate aceste întrebări sunt retorice în filozofia mea dar
este o întreagă filozofie. Trebuie să observăm un lucru simplu respectiv că
unitatea 1 este divizibilă cu nelimitat şi deci are nelimitate diviziuni, mai
mult orice diviziune a unităţii are nelimitate diviziuni ba chair şi orice
diviziune a diviziunii, ş.a.m.d. Asta ne duce la concluzia că există
nelimitatul de care vorbeam eu. Dacă unitatea care este reperezentantul
oricărei entităţi/univers (forme de organizare ca întreg) este divizibilă
nelimitat de ce credm noi că materia sau energie este divizibilă limitat? Nici diviziunile nelimitate ale
lui unu nu le putem cunoaşte niciodată chiar dacă intuim limita lor. Vă asigur că şi materia şi
energia şi orice entitate/univers sunt divizibile nelimitat doar că noi
sau alţii în limitele noastre nu putem reflecta nelimitatul lor şi uneori
ajungem să credem în „particule virtuale” pentru că intuim că şi dincolo de
particulele noastre cunoscute sau posibile cunoaşterii există ceva. Să nu
confundăm nciodată Universul în Sine reflectat de noi cu Universul în Sine care
este, care suntem şi în care existăm, este ca şi cînd am crede că semnul nostru
de nelimitat “©” este însăşi nelimitatul, la care nimeni şi nimic nu ajunge
nici măacar cu intuiţiile sau ideile sau spiritul său.
2. În al doilea rînd trebuie făcută observaţia că în lucrare vorbiţi de
spaţiu şi timp ca două convenţii separate nu discutaţi relaţia dintre ele pe
care eu am definit-o ca simulatneitate. Şi diagramele ne arată acealşi lucru
dar eu aşa cum am arătat mai sus am definit simultaneitatea ca relaţie
filozofică care cuprinde în ea toate relaţiile sau fenoemnele ştiinţifice şi
neştiinţifice referitoare la două sau mai multe entităţi/univers.
Această simltaneitate ne spune că unu este simultaneitatea părţilor sale adică
unde “∲” este simultaneitatea multiplă.
Aceasta este o identitate între părţile întregului şi întreg valabil la orice entitate/univers materie sau energie sau simultneitatea lor. Este doar reflectarea aceleiaşi Realităţi în Sine faţă de sisteme diferite de referinţă respectiv în cazul nostru diviziune şi întreg. Să nu uităm că pe lîngă nelimitatul diviziunilor ca număr sunt nelimitate tipuri de diviziuni, binere, zecimale, etc. Noi nu ajungem la nelimitat chair dacă ştim că există dar ca orice reflectare a noastră putem limita nelimitatul ca şi această relaţie cu condiţia să acceptăm şi eroarea care apare datorită limitării. De aici putem obseva că relaţia este absolută dar limitările noastre introduc relativul absolutului, nu absolutul este relative, la fel ca şi în Realitatea în Sine care este absolută reflectările noastre limitate o fac relativă în raport de reflectare care devine sistem de referinţă. Este o singură Realitate în Sine dar nelimitae reflectări deoarece sunt nelimitate entităţi/univers ca sisteme de referinţă. Avînd acestă relaţie să revenim la relaţia spaţiului cu timpul care este o relaţie de simultaneitate adică sunt parametrii unei transformări care se găsesc în toate punctele transformării şi în acelaşi spaţiu/timp simultan. În acest context realţia lor filozofică este,
Aceasta este o identitate între părţile întregului şi întreg valabil la orice entitate/univers materie sau energie sau simultneitatea lor. Este doar reflectarea aceleiaşi Realităţi în Sine faţă de sisteme diferite de referinţă respectiv în cazul nostru diviziune şi întreg. Să nu uităm că pe lîngă nelimitatul diviziunilor ca număr sunt nelimitate tipuri de diviziuni, binere, zecimale, etc. Noi nu ajungem la nelimitat chair dacă ştim că există dar ca orice reflectare a noastră putem limita nelimitatul ca şi această relaţie cu condiţia să acceptăm şi eroarea care apare datorită limitării. De aici putem obseva că relaţia este absolută dar limitările noastre introduc relativul absolutului, nu absolutul este relative, la fel ca şi în Realitatea în Sine care este absolută reflectările noastre limitate o fac relativă în raport de reflectare care devine sistem de referinţă. Este o singură Realitate în Sine dar nelimitae reflectări deoarece sunt nelimitate entităţi/univers ca sisteme de referinţă. Avînd acestă relaţie să revenim la relaţia spaţiului cu timpul care este o relaţie de simultaneitate adică sunt parametrii unei transformări care se găsesc în toate punctele transformării şi în acelaşi spaţiu/timp simultan. În acest context realţia lor filozofică este,
şi invers
Unde este identitatea. O să încercaţi să mă
contraziceţi dar eu am argumente serioase adică această relaţie spune că
spaţiul este măsura timpului şi invers că timpul este măsura spaţiului. În
neconvenţional adică în nelimitat spaţiul şi timpul sunt nelimiatte şi dispare sensul
măsurilor noastre ceea ce îmi demonstrează presupunerea extrapolării, în convenţional
aşa cum sunt realţiile noatre dacă luăm o dreaptă şi punctele ei vom constata
că fiecare punct (sunt nelimitate puncte deoarece orice număr este divizibil
nelimitat adică are nelimitate diviziuni) corespunde unui timp iar dreapta
toată este aparent suma nelimitată a punctelor sau a timpilor necesar
parcurgerii ei de fapt simultaneitatea punctlor ei pentru că au mai multe
interpretări, reflectări decît credem, nu doar ca spaţiu sau timp. Acest lucru ne permite oricînd să asociem
timpul unui sapţiu şi sapţiul unui timp fără să greşim ca dovadă că unităţile
de timp sunt definite de unităţi de spaţiu (ziua este o rotaţia a pămîntului iar
secunda nu ştiu ce frecvenţă a unui atom) am putea spune fără să greşim în loc
de zi o rotaţie a pămîntului, o altă dovadă sunt anii lumină. La fel ca la prima
observaţie putem limita nelimitatul simultaneităţii spaţiului cu timpul dar
trebuie să acceptăm erorile introduse datorită limitării, în plus putem scrie
relaţia filozofică şi ca relaţie mateamticcă dar este tot o limitare şi iar
trebuie să accepătăm erorile introduse.
3. În al treilea rînd trebuie observant că nu spaţiul
şi timpul sunt o transformare ci transformarea are ca parametrii spatial şi
timpul, aceste convenţii sunt doar parametrii unei transformări, adică în lipsa
transformării spaţiul şi timpul nu există la fel ca în cazul singularităţii şi
a transcedentalului lui Kant, dincolo de unicittae sau de Dumnezeu neexistînd
transformare dispare timpul ceea ce vă induce în eroare. Dincolo de Dumnezeu şi
de unicitatea dumneavoastră există acelaşi Univers în Sine nelimitat dar noi nu
mai putem reflecta transfromarea lui şi deci nici spaţiul/timpul lui convenţional, de
neconvenţional nu poate fi vorba. Apropo prin spaţiu/timp convenţional trebuie
să înţelegem că fiecare entitate/univers are un spaţiu/timp
convenţional ca şi
noi sau atomii sau Big bang-ul sau planetele sau galaxiile. Einstein spune că
timpul şi spaţiul se deformează, este evident, dar nu timpul nelimitat, neconvenţional
ci doar spatial/timp convenţional adică al entităţilor/univers (om, plantă, atom, rază
sau planetă, etc. ca entitate bine definită) în nici un caz sapţiul/timp
al lui Dumnezeu sau al Universului în Sine, nelimitat. Am să aduc ca exemplu
propriile noastre entităţi/univers care suntem şi care au transfromarea
lor specifică. După moartea noastră transformarea noastră ca entitate bine
definită devine zero şi o dată cu ea şi spaţiul nostru pe care îl ocupăm sau în
care existăm ca şi timpul existenţei noastre dispar. Dincolo de noi ca entitate
bine definită nu mai avem dreptul nici la transformare dar nici la spaţiu/timp
ca şi planetele sau plantele sau galaxiile sau Big-bangul asta este dovada că
în lipsa transformării dispare şi spaţiul dar şi timpul. Chiar dacă se formeză
un alt om acesta este un alt om, o altă transformare şi cu un alt spaţiu/timp
şi altă transformare. Din acest motiv argumentul întoarcerii în timp este o
utopie, noi suntem parte a universului în care trăim şi care suntem, cine se
întoarce în timp noi ca entitate bine definită sau universul nostru interior şi
exterior nelimitat? Este o aberaţie să credem acest lucru eventual se poate întoarce
în timp un om sau o particular dar natura lui şi cea în care trăieşte niciodată
pentru că ele sunt nelimitate iar noi nu putem ajunge în nici un fel la
nelimitat fiind limitaţi şi noi şi entităţile/univers care ne ajută.
4. A patra observaţie ultima pentru aeastă discuţie
dar nu ultima care se poate face este faptul că aşa cum şi dumneavoastră
sesizaţi la un moment dat, “matematica este doar un model”. Matematica la fel
ca şi fizica sau ştiinţele şi neştiinţele de orice natură sunt doar reflectări,
modele relative şi limitate, specifice fiecăreia dintre noi dar ale aceleiaşi
Realităţi în Sine, doar simultaneitatea tuturor acestora poate reda o
reflectare apropiată de Realitatea în Sine. Din păcate simultaneitatea lor este
nelimitată şi ca spaţiu/timp şi ca transformare şi nu putem ajunge acolo
nicioadată. Aşa cum am spus toate ştiinţele şi neştiinţele (parapsihologia,
zodiacul, astrologia, etc.) sunt doar reflectări ale aceleiaşi Realităţi în Sine
ca şi filozofia doar că filozofia urmăreşte adevărul nelimitat general în timp
ce ştiinţele sau neştiinţele urmăresc adevărurile pe direcţii specifice. Orice
ştiinţă sau neştiinţă este un caz particular al filozofiei respectiv o
reflectare direcţională a
Realităţii în Sine. Ca să vedem acest lucru să ne uităm la matematică, ea are
are o condiţie esenţială pe care nu o scriem dar toţi o subînţelegem, o convenţie,
o limitare pe care o utilizăm chiar dacă în Realitatea în Sine nu există. Este
vorba de identitate, în Universul în Sine nu exsită identitate, greşeala de a
crede că doi atomi de fier sunt identici cînd ei nu pot ocupa acelaşi spaţiu în
acelaşi timp o face şi chimia şi fizica şi matematica, este absurd să credem că
un atom de fier de la mine este identic cu cel de la scaunul dumneavoastră, cel
puţin spatial/timp diferă dar şi transformările lor interioare o dată cu
legăturile lor exterioare. Matematica din cauza axiomei identităţii confundă
capra cu varza, pentru matematică varza
este o unitate ca şi capra ceea ce în Realitatea în Sine nu este posibil şi nu
este un adevăr. Pentru matematică 1 este identic cu 1 şi A cu A ceea ce aţi
văzut că în Realitatea în Sine nici un A nu este acealşi cel puţin din condiţia
spaţiu/timp ca să nu mai vorbim de altele. Din acest motiv în teoria mea
nu exsită 1 ci 1¡ specific caprei sau verzei de care vorbim la fel ca şi
nelimitatul de mic 0₀¡ sau
nelimitatul de mare ©¡. Şi ca să
diferenţiem şi caprele ăîntre ele sau verzele între ele simbolurile trebuiesc
scrise “1¡n”, “0₀¡n” şi “©¡n”.
Mai dau un exemplu în sensul că ştim că orice constantă raportată la nelimitat
este zero nelimitat de mic sau pur si simplu nelimitat de mic dar procesul
invers ne dă nedeterminat adică produsul dintre zero şi infinit este
nedeterminat. De ce? Simplu, pentrui că nu am acordat indicelui „¡” atenţia cuvenită adică dacă divizăm unitatea la nelimitat obţinem un
zero nelimitat specific lui 1 dacă îl divizăm pe doi obţinem un zero nelimitat
de mic al lui 2 iar inevrsul operaţiei devine corect şi determinat. La fel este
şi în Realitatae în Sine, în Universzul în Sine materia şi energia sunt divizibile
nelimitat şi aşa cum şi dumneavoastră intuiţi nu există „gol” exsită
doar simultaneităţi gol/plin simultan, vizibile sau invizibile,
dumneavoastră spuneţi “particule virtuale” doar pentru că nu ajungem la ele dar ele sunt o Realitate în Sine chiar
dacă noi nu putem să le reflectăm ca şi pe diviziunile nelimitate ale unităţii.
Diviziunile nelimitat de mici ale Universlui în Sine sunt un zero dar specifice
fiecăreie entităţi/univers iar fenomenul invers este fiecare entitate,
nelimitatul de mic este unic pentru fiecare entitate în parte. Avem senzaţia că
sunt mai multe variante de nelimitat şi aşa este ca tot ce există este un
paradox, totul absolut totul este paradox, deoarece noi suntem limitaţi ca
entitate dar nelimitaţi ca univers ca fiind alcătuiţi din diviziuni nelimitat
de mici şi ştim că orice divizune a unui nelimitat este un nelimitat. În acest sens relaţia spaţiului cu timpul se scrie filozofic ca paradox,
sau
Şi invers
sau
Pentru
fiecare entitate/univers în parte, capră
sau varză sau om sau planetă sau galaxie, etc. Toate aceste relaţii de
simultaneitate sunt dominate de “realaţia Universului în Sine” sau pentru alţii
“realaţia lui Dumnezeu” care spune că orice entitate/univers este rezultatul simultaneităţii dintre nelimitatul
de mic şi nelimitatul de mare,
Adică orice entitate/univers, echivalent al unităţii neconvenţionale este
simultaneitatea simplă dintre simultaneităţile multiple ale secvenţelor sale
nelimitat de mici cu nelimitatul de nare care le defineşte. Încă o dată punctăm
faptul că simultaneitatea este reprezentarea tuturor fenomenelor care se produc
între cele două elemente (sau mai multe) în acelaşi timp, ştiinţifice şi
neştiinţifice. Această relaţie este nelimitată dar poate fi limitată
asumîndu-ne erorile convenţiilor noastre. Absolut orice entitate/univers se naşte din această simultaneitate, nu există
haos ci doar perfecţiune din păcate noi nu putem reflecta perfecţiunea şi ne
apare ca haos sau ca relativ. Nu există nici constante matematice sau
universale toate sunt relative sau limitate ca şi viteza luminii căreia îi
trebuie un mediu perfect ca să fie o constantă şi nu există aşa ceva nici ca
aparat care să măsoare nici ca mediu de propagare a luminii. De aceeea eu spun că filozofia reflectă adevărul neconvenţional
ca adevăr convenţional dar cu posibilitatea extrapolării lui, în timp ce
ştiinţele şi neştiinţele sunt doar părţi ale filozofiei iar între filozofie şi
ştiinţe şi neştiinţe este o relaţie de simulatneitate şi nu de
interdisciplinariatte cum se crede, în plus Dumnezeul nelimitat sau Universul
în Sine nelimitat este acelaşi lucru la care nu putem ajunge şi există şi
dincolo de dumnezeul nostru transcendental sau uiversul unic al fizicii sau
chimiei sau oricărei ştiinţe sau neştiinţe Eu am definit aceste teorii
publicate deja parţial în limba Română “filozofie neconvenţională”, ea este o
simultaneitate ştiinţă/neştiinţă, teist/ateistă, ea nu este nelimitată
pentru noi dar poate fi dacă cineva poate să verifice extrapolarea dincolo de
noi. Noi nu vedem Realitatea în Sine, creierul nostru realizază modele
ştiinţifice sau neştiinţifice, relative, ipotetice şi limitate prin intermediul
simţurilor şi raţiunii noastre, nu în mod direct, ori o Realitatea în Sine ca
model realizat prin nelimitaţi intermediari rămîne o reflectare realtivă a
Realităţii în Sine. Filozofia lucrează cu adevărurile Realităţii în Sine, ştiinţele
şi neştiinţele cu legile rezultate din aceste adevăruri dar fenomenul este
invers de multe ori, adică nu plecăm de la întreg şi definim părţile ci invers
plecăm de la părţi şi apoi definim întregul dacă putem. Această filozofie are
soluţii, răspunsuri pentru orice cu condiţia să îi acceptăm paradoxurile ca
răspunsuri la fel ca şi în matematică unde soluţiile de genul infinit sau
imposibil sau nedeterminat nu sunt soluţii decît în măsura în care le acceptăm
ca soluţii, ca şi moartea şi ea este o soluţie dacă o acceptăm ca soluţie şi foarte
mulţi o acceptă ceilalţi se chinuie permanent într-o luptă cu imposibilul.
Citate comentate.
“Răspunsul este că, în
teoria cuantică, particulele pot fi create din enetrgie în formă de perechi particulă/antiparticulă.
Dar apare întrebarea de unde vine energia”.
Simplu, din simultaneitatea
ei cu materia la valori şi dimensiuni nelimitat de mici. Se poate obserava că o
divizare nelimitată a unei entităţi/univers,
materie/energie se obţine o secvenţă
nelimitat de mica de acea materie/energie
şi nu alta chiar dacă noi sau alţii nu putem reflecta acest lucru. Ca în cazul
lui zero care este pozitiv/negativ
simulatn dar spre deosebire de acesta nelimitatul de mic este o materie/energie specifică fiecărei entităţi/univers. Particulele materiale
nu pot fi create din energie niciodată doar că noi în neputinţa noastră nu
vedem uneori materia alteori energia care însoţeşte orice fenomen.
“Distincţia între timp şi
spaţiu dispare complet”
Evident, ele sunt simultane
doar noi în neputinţa noastră le vedem
cînd sapţiu cînd timp ca şi în cazul părţilor şi întregului care
reprezintă aceiaşi Realitate în Sine pe care noi o vedem cînd parte cînd întreg.
În cazul spaţiului şi timpului nu mai este un întreg şi părţile sale dar vă pot
da exemple multe şi de astfel de simultaneităţi, spre exemplu entitatea în
neconvenţional este simultaneitatea formă/existenţă/spirit
evident redefinite convenţiile care o reperezintă, la fel şi universul
entităţii este simultaneitatea transformare/spaţiu/timp.
“O a doua caracteristică pe
care trebuie să o aibă o teorie finală este idea lui Einstein că un cîmp
gravitaţional se reprezintă prin spaţiul-timpul
curbat”.
Ideea acestui spaţiu-timp
curbat este valabilă doar în cazul entităţilor/univers
cu gravitaţie Dumnezeu nu are gravitaţie şi nu poate fi definit ca entitate/univers convenţională. La fel
şi Universul în Sine. Din acest motiv curbarea spaţiu -timp este convenţională
şi limitată, există un timp nelimitat la care orice gravitaţie nu poate interveni
şi el nu este un timp virtual ci real dar nelimitat. Singura cifră din
matematică care nu se modifică faţă de oricare operaţie matematică este zero şi
este pozitiv/negativeă simultan iar
la limita ei operaţiile clasice nu mai au sens. Orice ecuaţie, sistem sau formula este o
accelerare a operaţiilor clasice o multiplicare sau divizare rapidă a acestora.
“Aceasta
poate sugera că aşa-numitul timp imaginar este în realitate timp real şi ceea
ce numim timp real este doar o plăsmuire a imaginaţiei noastre”.
Aţi
intuit foarte bine doar că timpul considerat de noi ca real ca şi spaţiul de
asemenea este doar o reflectare convenţională limitată a timpului şi spaţiului neconvenţional,
nelimitat. Timpul neconvenţional rămîne variabil dar nedeformabil în timp ce
spaţiul neconvenţional rămîne constant şi nedeformabil şi din simultaneitatea
lor rezultă transformarea ca efect al simultaneităţii dintre o variabilă şi o
constantă spre deosebire de cele conventionale care pe lîngă aceste proprietăţi
sunt deformabile fiind dependente de un sistem de referinţă sau entitate/univers. După cum putem
observa cu uşurinţă unitatea spaţiu/timp
respectă legile relativităţii dar şi ale absolutului care spune că absolutul
este simultaneitatea relativului pe care îl cuprinde şi reciproc relativul este
simultaneitatea absolutului pe care îl defineşte, pe care îl limitează, în
relaţie filozofică paradoxes exprimă astfel,
Unde
“A” este absolutul, “R” este relativul iar “r₀¡” şi “a₀¡” sunt secvenţele
neconvneţionale ale acestora. Rezultate din aceiaşi teorie a paradoxului şi
simultaneităţii neconvenţionale.
“A avut
universul un început?”
Categoruic
nu, el are nelimitate începuturi/sfîrşit
simultan doar ştim că orice început este un sfîrşit şi invers. Putem spune
conventional nelimitate începuturi şi nelimitate sfîrşituri dar trebuie să
acceptăm eroarea introdusă.
“Este
destul de greu să vorbim despre memoria umană deoarece nu ştim cum lucrează
creierul în detalliu”.
Adevărat,
nu ştim cum lucrează creierul uman dar putem şti principiul lui dacă
redefinim gîndirea umană şi o generalizăm ca extrapolare nelimitată. Noi
oamenii am făcut greşeala şi facem greşeala să credem că suntem singurele fiinţe
inteligente şi vă asigur că nu este aşa şi că orice entitate/univers are module ei de gîndire dacă redefinim gîndirea
şi nu o mai considerăm
„gîndíre f. Cugetare, idee, părere: filosofiĭ aŭ gîndirĭ
înalte.
Sursa: Scriban (1939) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink
Sursa: Scriban (1939) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink
ci doar
o “capacitate de a realiza rapoarte sau comparaţii” deoarece orice comparaţie
este un raport, nu un raport matematic ci unul de simultaneitate ştiinţific/neştiinţific. În acest fel orice entitate/univers
face raporte şi comparaţii conştiente sau subconştiente ca şi noi ca şi
calculatorul care are la bază comparaţiile de biţi sau rapoartele lor
comparate. Diferenţa este modul în care fiecare entitate/univers face aceste rapoarte.
“În
teoria clasică a relativităţii generalizate nu se poate prezice modul în care
universul a început, deoarece nici una din legile cunoscute nu ar mai funcţiona
la singularitatea Big Bang-ului”.
Ce
explicaţie simplă poate fi, imaginaţi-vă un nelimitat de astfel de
singularităţi şi veţi vedea Universul în Sine nelimitat pînă la limita
intuiţiei dumneavoastră. Nici în matematică relaţiile nu merge la limita lui
zero sau a infinitului, legea conservării energiei nu este valabilă pentru
m
= 0 sau m =
∞.
Dar dincolo de aceste valori unde nu este
limită nici măcar simbolică, în nelimitat, nu pot fi valabile aceste legi. Imaginaţi-vă
că tot ceea ce noi intuim ca realtiv este un absolut doar că noi nu putem
reflecta nelimitatul acestuia din noi sau din ceea ce reflectăm.
„În cele din urmă însă, se speră
găsirea unei teorii unificate, consistente, complete care ar include ca
aproximaţii toate aceste teorii parţiale şi care nu are nevoie să fie ajustată
pentru a se potrivi cu faptele, prin alegerea unor valor albitrare în cadrul
toriei”.
Pot
spune cu destulă certitudine că această unificare a ştiinţelor şi neştiinţelor,
nu doar a fizicii, este dreptul filozofiei şi după cum aţi observant prin teoria
simultaneităţii şi “relaţia Universului în Sine” se face această unificare care
ţine cont (chiar dacă eu nu ştiam aceste teorii) şi de principiul
incertitudinii şi de teoria cuantică dar şi de mecanica clasică sau chiar
neştiinţe, este atît de generală încît nu are limite chiar dacă noi nu putem
reflcta aceste limite. Relativitatea este la ea acasă dar pe un absolut pe care
îl defineşte în permanenţă deşi noi nu suntem în stare să vedem acest absolut.
“Problema
este, aşa cum am explicat în capitolul 7, că principiul de incertitudine
înseamnă că şi spaţiul “gol” este plin cu perechi de particule virtuale.”
În
cadrul acestei filozofii neconvenţionale principiul incertitudinii devine o
realitate a filozofiei deoarece secvenţele nelimitat de mici sunt
simultaneităţi de astfel de particule dar în acelaşi timp diferite deoarece nu
mai sunt particule, pe de o parte, în sensul nostru convenţional apoi ele sunt
o simultaneitate indivizibilă adică un întreg ale cărui părţi nu mai por fi
identificate la fel ca pozitiv/negativul
lui zero. Fiecare astfel de secvenţă este unică dar în acelaşi timp
aceiaşi şi doar nelimitatul ca spaţiu/timp
o face să se asocieze cu alte nelimitate astfel de secvenţe în urma cărora
apare o entitate/univers limitată ca
entitate dar nelimitată ca secvenţe neconvenţionale nelimitat de mici. Nu
există „gol” în
sensul înţeles pînă acum există doar simultaneitate “gol/plin” de la nelimitat de mică la nelimitat de multe într-un
nelimitat de mare formată din nelimitate secvenţe nelimitat de mici.
Cu
toată stima,
Păroiu
Tudor
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu