Dictionar neconvenţional
Am
avut intenţia să fac un dicţionar cu definiţii în neconvenţional, ca multă lume
să înţeleagă, să poată convenţionaliza sau analiza şi în alte moduri opţiunile
individuale sau de grup, (indiferent dacă este savant sau necalificat,
conştient sau nebun, etc.) indiferent dacă este ateu sau nu, indiferent dacă
este adeptul unui sistem sau al unei anarhii, să poată să-şi definească în
linii axiomatice, limitele ca formă, existenţă, sau spirit (al gîndirii,
memeoriei, sentimentelor, intuiţiei, instinctelor, sau simţurilor), elementele lui de echilibru sau
comparaţie al acestora. Nu ştiu dacă am reuşit. Spuneţi-mi ce adevăr doriţi şi
eu am să vă demonstrez că există un neadevăr al lui, că este relativ şi între
anumite limite, sau o minciună cu importanţă de adevăr şi cu siguranţă am să vă
găsesc şi variantele lor negative sau pozitive, adică un adevăr care distruge
sau care ne place, sau necesitatea oricărei minciuni, sau inutilitatea oricărui
adevăr în alte condiţii de timp şi spaţiu şi transformare (se poate vorbi la
fel de mult de paradoxurile adevărului ca şi acelea ale neadevărului, chiar
dacă ele în realitate sînt simultane). Dovedim astfel simultaneitatea
adevărului şi minciunii, (paradox) cît şi faptul că nimic nu se poate exclude
dependenţei de transformare, timp şi spatiu, de individ sau de grup, de
convenţional şi neconvenţional, de faptul că neconvenţionalul este relativul/absolut al convenţiei şi
invers, iar această simultaneitate face parte din universul infinit de infinit.
Mai mult tu însăşi vei găsi variante ale adevarului oricarei minciuni sau
minciuna oricarui adevăr (relativul lor). Noi nu le putem convenţionaliza
simultan chiar dacă spiritul recepţioneaza simultaneitatea (într-o anumită
proporţie) este ca şi cînd am vorbi şi mînca în acelaşi timp. O să-mi spuneţi
că şi respirăm şi gîndim în acelaşi timp, da, dar dacă priviţi mai cu atenţie
este un simulacru al gîndiri, sau respiratului, nu ne dăm seama dar toate le
facem ca reflex ca şi cînd am fi un mort/viu
(endead). Orice simultaneitate duală sau multiplă (pîna la infinit mic, sau
infinit de infinit, forma/existenţa/spirit,
bin/erău, frumos/urît, transformare/timp/spaţiu,
sau infinitul planetar, etc.), toate îşi caută cu sîrguinţă, limitele, punctele
de echilibru sau comparaţie, tot aşa cum şi omul a căutat cifra zero, sau cifra
unu, ca în final să constate că cifra zero poate fi aşezată oriunde pe o axa
sau infinitate de axe sau că unu este insuficient pentru comparare, sau că unu
poate fi înlocuit cu doi în binar sau cu anul lumina în astronomie sau
nano în infinitul microscopic. Ca
limite, orice limită este fata morgana, nu există decît dacă o convenţionalizăm
noi, credeţi că vom putea găsi mijlocul unui infinit (chiar infinit mic), în
nici un caz, paradoxul acestei situaţii este că universul (chiar şi universul
nostru are infinit centre, infinit infinităţi, infinite axe, infinite cu
condiţia să nu le limităm singuri datorită incapacităţii noastre de analiză
(sau voinţei noastre). Teoretic infinitul nostru ca om sau ca univers este o
constantă, are limite clare legate de formă/existenţă/spirit,
în realitate aceste limite sînt convenţiile universului nostru, trebuie să luăm
însă în consideraţie că facem, vrem sau nu vrem, parte şi din alte universuri,
intuitiv, galactic, neconvenţional, etc. În aceste condiţii limitele noastre
dispar, dar o dată cu ele şi elementele noastre de stabilitate, de forma/existenţă/spirit, pe lînga faptul
că un infinit nu este ceva constant, este ceva ca orizontul care există dar
nu-l atingem niciodată. Orice entitate are limite exacte, dar aceste limite exacte
pot fi constatate de alţii pentru noi şi doar după ce noi am depăşit limita,
ori dacă noi nu ne putem atinge limita este clar că pentru noi exactitatea ei este
doar intuiţie.
Dumnezeu
nu are constiinţa existenţei sale, noi însă da, indiferent de tipul de Dumnezeu,
la fel ca şi universul intuitiv pe care noi îl convenţionalizăm dar care nu se
poate autoreflecta. Orice ştiinţă are
nevoie de un dicţionar, dicţionarul fiind
“opera lexicografică cuprinzînd
cuvintele unei limbi, ale unui dialect, ale unui domeniu de activitate, ale
unui scriitor.”
Îmi permit o generalizare
în sensul că este suma axiomelor (convenţiilor) de la care pleacă orice entitate/univers. (nu doar cuvinte ci
şi semne de orice gen, sunete, mirosuri, imagini, amintiri, vise dacă ne
amintim de Freud, sau sentimente, intuiţii etc.). Şi muzica are un dicţionar ca
şi inconştientul lui Freud. Orice convenţie defineşte o entitate, indiferent
dacă este o entitate de sine sau de efect. Cuvintele, sunetele, semnele, etc.
sînt entităţi de efect, ca orice entitate de efect este transmisibilă de la o
entitate la alta în divese proporţii, entitatea de sine nu este transmisibilă.
Omul ca un caz particular are şi existenţă de sine şi de efect dar doar
existenţa de efect se transmite, existenţa de sine dispare (se transform).
Existenţei de efect îi trebuie un suport nu neapărat aceiaşi entitate,
cuvintele îi transmit entitatea de efect mai departe, omului sau altei
entităţiuivers.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu