Lege
Ca natură non
dialectică a dicţionarului clasic „lege”
este,
„LÉGE, legi, s. f. I.
Regulă imperativă stabilită de autoritatea supremă. ♦ Modificare cu caracter
regulat care intervine într-un fenomen, într-un proces etc., exprimând esența lui.
◊ Lege fonetică = modificare regulată a unui sunet de-a lungul evoluției
unei limbi. II. 1. (Jur.) Act normativ care emană de la organul
legislativ al statului și prin
care simt reglementate anumite relații sociale; p. gener.
orice act normativ. ◊ Lege nescrisă = tradiție,
obicei al pământului. Lege fundamentală = constituție. Omul
legii = a) reprezentant al autorității de stat; b) persoană
care respectă cu strictețe
prevederile legale. Om de lege = jurist, avocat. ◊ Loc. adj. Fără
(de) lege = păcătos; mișel. ◊ Loc. adv. După lege = just, legal. În
lege = de-a binelea, cu totul; strașnic. ◊ Expr. Vorba (sau
cuvântul cuiva) e lege = vorba lui se respectă cu strictețe. Cum
e legea = cum se cuvine, cum se cade. (Nu) e lege = (nu) este
neapărat așa. În
numele legii, formulă folosită atunci când se invocă autoritatea legală. În
baza legii = în conformitate cu prevederile legale. 2. (Pop.)
Proces, judecată. 3. Legalitate; constituționalitate. III.
Religie, credință. ◊
Expr. Pe legea mea! = zău! pe conștiința mea!
♦ Datină, obicei. ◊ Expr. în legea cuiva = în felul cuiva, cum se
pricepe cineva. – Lat. lex, legis.
Sursa: DEX '09
(2009) |
Adăugată de blaurb | Semnalează o greșeală | Permalink”.
Prin convenţie, fundament al
unicităţii sau situaţiei/stare a ei
ca principiu/esență al ei, esență ca stare sau realitate, principiu ca
situaţie sau natură, lege ca virtual al principiului naturii, lege a situaţiei
ca sistem, lege umană sau ştiinţifică ca procedură, juridică, literară,
medicală, etc.
Ca natură
nedialectică a dicţionarului simultan/dialectic „lege” este,
„fundament”,
ca
expresie sau termen generic al devenirii unicităţii
inclusiv orice particular al ei, printre care:
- unicitate,
„fundamentului ca unicitate”,
convenţie
ca metaforă a situaţiei/stare sau naturii/realitate a ei sau,
„lege.unicitate”
convenţie
ca percepţie a fundamentului unicității respective, comparat/extracomparat cu repere sau situaţii. În condițiile în
care orice lege a unicităţii este o iluzie a fundamentului perceput al ei iar orice iluzie a fundamentului o
lege.unicitate dincolo de percepţie, legea.unicitate o simultaneitate/dialectică sau lege/extralege
(nelege) ca situaţie/stare a
unicităţii,
- situaţie,
„extralege”,
convenţie
ca metaforă a situaţiei sau naturii ei sau,
„lege”,
convenţie
ca percepţie a extralegii situaţiei respective, comparat sau comparativ cu
repere sau situaţii. În condițiile în care orice lege este o extralege
percepută a ei iar orice extralege o lege dincolo de percepţie, chiar dacă
niciodată aceiaşi lege cu aceiaşi extralege ca situaţie. Cu condiția să nu
confundăm în nici un caz extralegea cu legea, principiul, esența sau
fundamentul, antilegea sau nelegea,
inexistența lor ca alege sau non lege, etc., ştiind că orice extralege este o
lege dincolo de percepţie ca situaţie,
- stare,
„extralege ca stare”,
convenţie ca metaforă a stării sau realităţii ei sau,
„lege.stare”,
convenţie ca percepţie a extralegii stării respective,
extracomparat sau extracomparativ cu repere sau situaţii. Unde şi când orice
lege a stării este o extralege percepută al ei iar orice extralege o lege
dincolo de percepţie chiar dacă niciodată aceiaşi lege cu aceiaşi extralege ca
stare,
-
situaţie ca sistem,
„extralege ca sistem”,
măsură sau măsurabil, convenţie ca metaforă a situaţiei ca
sistem sau naturii ei sau,
„lege.sistem”,
măsură
sau măsurabil, convenţie ca percepţie a extralegii situaţiei respective ca
sistem, comparat sau comparativ cu repere sau situaţii, indiferent de situaţie,
natură sau organizare. Unde şi când orice lege a situaţiei ca sistem este o
extralege percepută a ei iar orice
extralege o lege dincolo de percepţie, a situaţiei ca sistem, măsură sau
măsurabil, chiar dacă niciodată aceiaşi lege cu aceiaşi extralege a situaţiei
ca sistem, măsură sau măsurabil. Cu condiția să nu confundăm în nici un caz
extralegea, situaţiei ca sistem, cu legea, principiul, esența sau
fundamentul, antilegea sau nelegea,
inexistența lor ca alege sau non lege, etc., ale situației ca sistem, ştiind că
orice extralege este o lege dincolo de percepţie a situaţiei ca sistem, chiar
dacă totul este măsură sau măsurabil.
Ca gând sau idee
umană, ştiinţă, asemănare şi identificare a lor, ca egal, antiegal sau inegal
ca identic, etc., orice lege devine umană sau ştiinţifică ca procedură,
teoretică sau practică, măsură sau măsurabil precis, cu opus sau contrar care „se anulează reciproc” și nu respectă principiile naturii. Ca uman sau știință
al naturii despre extralege, lege, principiu, esență sau fundament, antilege sau nelege, inexistența lor ca alege
sau non lege, etc., ca virtual, iluzii și umbre, în nici un caz natură, realitate,
natură/realitate sau virtual al
unicității lor.
Ca simultaneitate/dialectică putem spune
că orice „lege” ca situaţie este,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor extralegii”,
pe care o cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situaţiei în general sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice
a legii/extralege”,
sau al dialecticii nelegii angajamentului situaţiei în
general sau,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor antilegii”,
pe care o cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situaţiei ca sistem, opus sau contrar în particular sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice
a legii/antilege”,
sau al dialecticii nelegii angajamentului situaţiei ca
sistem, opus sau contrar, în particularul ei. Alt fel spus orice lege este de
fapt o extralege ca alt sau alt fel de lege dincolo de percepţie şi invers ca
secvenţe neconvenţionale ale simultaneităţii lor dialectice.
În limitele umane
sau științifice, confundăm de atâtea ori legea cu principiul sau norma, chiar
dacă nu există lege fără o normă a ei și invers, iar norma este regula oricărei
legi ca principiu. Nimeni nu se deranjează să elibereze definițiile clasice de
nedeterminările lor, excepțiile sau limitele, etc. definițiilor clasice care nu
respectă principiile și regulile naturii și au contrarii care „se anulează reciproc”. Alt fel spus sau
mai exact să le personalizeze prin convenţie și convenții la fel cum caută mai
mereu să le generalizeze prin standarde, proceduri, etc. ca standardizare sau
uniformizare, etc., tendința este să facă oamenii, animalele sau natura,
etc., doar cifre sau numere, substanță
fără psihic ca știință percepută, sau doar spirit fără substanță ca știință a
metaforei, etc. Unde și când legea umană sau științifică, în oricare variantă a
ei, juridică, laică sau teistă, naționale sau comunitară, democratice sau
dictatoriale, specifice, etc., este de fapt principiu care nu poate fi
implementată fără o noma sau norme ale ei ca regulă, specifice legii
respective. Toate acestea fără a limita definiția legii, principiului, esenței
sau fundamentului, etc., doar la definițiile clasice, alte filozofii
convenționale, sau ceea ce ști sau credem că știm despre ele, etc. Definind cu
ajutorul ei înțelegerea ca semnificație a adevărului sau revelaţie, după caz,
în sens general sau particular, neconvenţional și simultan/dialectic ca unicitate sau particular al ei.
Definiția legii trebuie înțeleasă ca semnificație
plecând de la definiția revelației simultan/dialectică sau revelație/principiu/regulă a naturii al cărui
virtual ca iluzii și umbre este adevărul simultan/dialectic sau adevărul/lege/normă, în general ca sistem adevărul/lege/normă, uman sau
științific, juridic, moral, teist sau laic, etc. Legea sau legile
neconvenționale sau așa cum le știm sau cunoaștem, din dicționarele clasice, nu
pot și nu sunt aplicate sau aplicabile în lipsa normelor specifice, așa cum am
mai menționat anterior. Chiar dacă noi trăim dialectica adevărului
simultan/dialectic când unitate, unitate dialectică, dimensiune unică sau
simultaneitate, când lege sau normă, după caz. În acest sens dialectic legea
poate fi cuprinsă sau definită de secvențele neconvenţionale ale normelor sale
sau de supraunitarul dialecticii respective, ca o consecință a simultaneității
lor. limitarea lor la definițiile clasice este doar limitarea doar gânduri sau
idei specifice despre lege, esență, fundament, dogmă sau temei, etc., în nici
un caz natura, natura/realitate
sau virtualul unicității lor. Gânduri sau idei care nu respectă principiile și
regulile naturii iar contrariile lor „se anuelază reciproc”. În aceiaşi clipă/moment
în care orice lege este un principiu şi invers, orice lege este o normă și
invers, etc., ca secvențe iar haosul lor nu este luat în discuție ca indiferență/întâmplare,
chiar dacă există indiferență și întâmplare. Dovezi în acest sens al
nerespectării principiilor naturii și contrariilor care „se anuelază reciproc” sunt nenumăratele forme de compensație pentru erorile sau
greșelile noastre umane recunoscute prin sintagma că „omul este supus
greșelii”. De la erorile justiției la erorile politicii până la erorile
medicale recunoscute sau trecute cu vederea după caz. Noi dăm direcția
dumneavoastră le puteți exemplifica punctual plecând de la teism care spune să
întoarcem și obrazul celălalt, după o palmă până la expresia populară „ochi
pentru ochi și dinte pentru dinte”, etc. Cu atât mai mult cu cât orice greşeală
sau eroare este compensată, mai noi, în bani, bunuri sau scuze, etc. Pe baza
adevărurilor umane sau științifice care nu respectă principiile și regulile
naturii dar mai ales au contrarii care „se anulează reciproc”.
În limitele umane
sau științifice se confundă de atâtea ori legea cu principiul datorită
simultaneităţii lor dialectice dar mai ales datorită limitelor umane sau
științifice în acest sens. Un exemplu în acest sens este faptul că spunem că
este dată o lege în parlament sau altă instituție dar care nu este valabilă în
lipsa normelor sale ca adevăr al așa-zisei legi, în acest context în care este
o lege, care este principiul ei, în condițiile în care nu poate fi pusă în
aplicare fără norma sau normele ei? Noi punem doar întrebări retorice, căci
neconvenţional definim legea dată în parlament sau de oricare altă instituție
umană sau științifică ca principiu sau lege nenormată nu ca lege, care abia
apoi prin normarea ei devine lege sau lege umană, ştiinţifică sau lege normată.
Ca gând sau idee, cu asemănare, identificarea, egal, antiegal sau inegal ca
identic, etc. specifice. În nici un caz, lege a naturii, realității, naturii/realitate și virtual al unicității lor. În plus
oamenii confundă sau cel puțin nu au clarificat încă diferențele sau
asemănările dintre legile ca situaţie sau natură şi legile umane sau
științifice, teoretice sau practice, chiar dacă este limpede că știu, percep
sau trăiesc aceste asemănări, identificări, etc., ca și prioritățile lor. Din
păcate oamenii, nu respectă principiile și regulile naturii, în general,
datorită intereselor personale sau colective, în aceiași clipă/moment în
care nu respectă legile datorită faptului că știu prin natura lor că tot ceea
ce nu se vinde și nu se cumpără nu poate fi compensat, în bani sau natură sau
oricare altă variantă a lor particula a lor. Nu respectă principiile și
regulile naturii, prioritățile ei neavând contrarii care „se anulează
reciproc”. Putem observa din ce în ce mai clar că interesele umane sau
științifice devin prioritate a lor ca prioritate în fața naturii, din lăcomie,
vanitate, prostie sau neștiință, etc. Chiar dacă noi însuși sunt doar natură în
toate variantele ei generale sau particulare, ca vibrații/rezonanțe.
Este ca și când se cred Unicitate sau Dumnezeu doar pentru că sunt parte sau
secvență a lor fără să facă diferența dintre Unicitatea sau Dumnezeu la care nu
pot ajunge și unicitățile sau dumnezeii Lor ca gânduri și idei, umane sau
științifice. Din păcate nu înțeleg încă
faptul că orice lege a unicităţii sau particularului ei ca natură trebuie şi
este deasupra tuturor legilor, umane sau științifice, ca gând sau idee, la fel
cum orice lege a naturii care suntem sau în care existăm este deasupra legilor
noastre umane sau științifice limitate la asemănarea și identificarea lor. O
vorbă din bătrâni spune că întotdeauna când te-ai rătăcit trebuie să te întorci
la locul (noi spunem și timpul) de la
care ai plecat. Chiar dacă nu putem ca natură ci doar ca egal sau identic, uman
sau științific sau doar ca refacere sau memorie a lor. Nu doar prin datorită
faptului că legile umane sau științifice sunt doar o filozofie specifică,
metaforă sau percepţie, dar mai ales
prin faptul că teoreticul sau practicul lor uman sau științific nu poate şi nu
este niciodată natura, realitatea, natura/realitate
și virtualul lor ca principii şi reguli ale naturii, care suntem şi în care
existăm.
Ştiinţa face aceste
confuzii și dacă privim principul vaselor comunicante având putem observa că
are specificul lui în limitele fiecărui lichid sau vas comunicant. Principiul
nu este egal sau identic pentru orice vas comunicant chiar dacă este un principiu,
la fel cum poruncile lui Dumnezeu nu sunt legi egale sau identice ci doar
principii ca natură care devin legi ca principii umane sau științifice fără
normele lor obligatorii. Și toate aceste principii ale vaselor comunicante,
naturii sau cele zece porunci ale Lui Dumnezeu dar și aceste porunci ca legi
umane sau științifice, trebuie normate. În lipsa normelor specifice nu pot fi
aplicate. Unele și când ca specific al lichidelor și vaselor comunicante, orice
vas comunicant sau orice lichid arte specificul lui ca natură sau dimensiuni,
aderență sau vâscozitate, etc., chiar dacă noi sau alții nu putem cuprinde sau
orice capră sau varză este unică și ca atare specifică la fel ca orice om sau
animal, atom sau moleculă, etc. Specificul oricărui conţinut sau entitate/univers devine personalizare sau normă ca uman sau
știință, La fel cum orice generalizare, standardizare sau uniformizare, etc.,
devine principiu sau lege ca principiu și nu individualizare, personalizare sau
normă, etc. în sens clasic sau neconvenţional. La fel și în cazul legii lui Arhimede sau multe altele,
considerate de om sau știință ca principii și nu legi ca principii fără a
căuta, cuprinde sau defini normele lor personalizate sau specifice. Legea lui
Arhimede este un principiu ca lege, care aparent este la fel specific oricărui
lichid și totuși putem da un exemplu care nu respectă acest principiu.
Scufundarea unui corp în acid sau o altă substanță care interacționează fizic
sau chimic, etc. Ast fel un corp care se dizolvă nu mai respectă principiul sau
principiile lui Arhimede ca și diferite lichide care se amestecă devenind
soluții, etc. În aceste cazuri există o dependență/„independență” de
vâscozitatea de puterea de relaţie sau solubilitate, etc. a substanțelor sau
corpurilor respective. Zahărul este solid dar se dizolvă la fel ca sarea sau
alte substanțe, la care trebuie norme specifice, definite sau cuprinse de alți
factori interni sau externi care trebuie specificați printr-o normă sau
personalizare după caz, ac să nu vorbim de acțiunile universului lor interior/exterior
nelimitat pe o devenire și transformare perfectă, veșnic și eternă. Dacă
lichidul are o vâscozitate mare iar vasul o ștrangulare suficient de mică sau
dacă există un obstacol de altă natură, lichidul nu mai curge iar principiul
vaselor comunicante nu mai este respectat. La fel cum decalogul sau cele zece
porunci din biblie nu sunt legi ci doar principii, care devin legi prin măsura
lor sau reguli ca natură sau norme, comparat, comparativ sau raport cu repere,
situații sau sisteme de referință. Ca în expresia populară că unii „fură un ou alții un
bou”, care ne arată că sunt necesare
presemnalizări sau norme, după caz. Fără reguli sau norme nimeni, nimic,
nicăieri și niciunde nu poate să știe sau să spună cu precizie ce însemnă furt
sau limită a lui sau a celorlalte principii sau reguli ca natură despre ele sau
virtualul lor uman sau științific, chiar dacă aparent măsurăm precis aceste,
principii sau reguli, legi sau norme, etc., cu atât mai mult doar umane sau
științifice. Decalogul spune să nu furi dar nu specifică dacă din necesitate
sau punere a unor condiţii de existenţă sau dacă există o limită a furtului
respectiv, etc. Dar nu spune ce să faci dacă altcineva vrea să te ucidă, spune
să nu ucizi dar poți ucide la fel de bine din necesitate (ucizi păsări și
animale), ca să te aperi sau din „imprudență”, etc., ceea ce nu este acelaşi
lucru și deci sunt necesare personalizări sau norme după caz. Cu atât mai mult
comparat, comparativ sau raportat cu repere, situații sau sisteme de
referinţă.
Dincolo de repere,
situaţii ca repere sau sisteme de referință nu mai există legi şi principii
convenționale ci doar neconvenționale (dispar convențiile, comparațiile şi
reperele) există doar edicte şi fundamente, dome și monade, etc., ca unicitate
sau particular al ei, dar mai ales ca adevăr, revelație, veridicitate, etc., simultan/dialectice
sau neconvenţionale ca sevențe. Care respectă principiile și regulile naturii,
fără contrarii, opus sau contrar, care „se anulează reciproc”. Ele aparțin unicității ca situație/stare și nu
trebuie confundate cu situaţia sau starea lor, separat sau împreună, cu atât
mai mult cu variantele lor convenționale, umane sau științifice. În lipsa
reperelor, situațiilor sau sistemelor de referință, comparației sau raportului,
etc., nu există și nu poate exista adevăr, lege sau normă la fel cum în lipsa
lor nu poate exista și nu există lumină/întuneric ci doar un griu al
lor, simultan/dialectic sau neconvenţional al lor. Chiar dacă, prin convenţii
sunt reversibile toate definițiile sau înțelegerile lor ca semnificație,
datorită simultaneităţii lor dialectice ca sevențe, comparat, comparativ sau
raportat cu repere, situații sau sisteme de referință. Paradoxul, armonie și normalitatea lui nu pot
fi evitate sau anulate, rezolvate sau ocolite, ca perfecțiune a devenirii și
transformării veșnice și eterne. Cu condiţia să nu confundăm gândurile şi
ideile noastre umane sau științifice ca spirit, minte, rațiune sau judecată,
etc., cu gândurile şi ideile noastre scrise sau vorbite, imprimate, etc., unele
ca virtual, iluzii și umbre, altele natură, realitate, natură/realitate și virtual
al unicității, în nici un caz doar umane sau științifice. Cu atât mai
mult să nu limităm dogma, monada,
revelația sau veridicitatea, etc. doar la credința laică sau teistă,
alte filozofii convenţionale, definiții clasice, ceea ce știm sau credem că
știm despre ele, etc.
Şi haosul are
principiile, regulile, legile și normele lui ca revelație sau adevăr, etc.,
separat sau împreună, chiar dacă simultaneitatea lor dialectică este o indiferență/întâmplare sau noi și alții
nu le putem compara sau raporta cu repere, situații sau sisteme de referință.
În aceiaşi clipă/moment în care
orice lege este un principiu şi invers sau orice lege este o normă și invers,
chiar dacă niciodată aceiași lege cu acelaşi principiu sau normă. Cazul în care
ar fi acelaşi principiu şi aceiași lege sunt doar umane sau științifice,
practic sau teoretic, care nu țin cont de natură sau absolut/relativul ei sau haosul/sistem pe care îl
neglijează, cu sau fără intenție. În acest caz perfecțiunea devenirii şi
transformării ar fi dispărut demult, ceea ce este dincolo de revelația sau
adevărul lor unic, veșnic şi etern şi de simultaneitatea lor dialectica
neconvențională ca unicitate şi particular al lor.
Aceste definiții ca
adevăr simultan/dialectic respectiv adevăr/lege/normă, adevărul
ca dimensiune unică sau simultaneitate, etc., legea/normă ca dialectică a lui,
sunt generalitatea cea mai generală ca virtual, iluzii și umbre ale naturii
despre revelația simultan/dialectică sau revelație/principiu/regulă
a naturii ca unicitate sau particular al ei. Revelația ca dimensiune unică sau
simultaneitate, etc., principiul/regula ca dialectică a ei, ca
unicitate, natură, realitate, natură/realitate
și virtual al unicității, după caz. Pe care nimeni, nimic, nicăieri și
niciunde nu le poate cuprinde, defini,
compara sau raporta, cu atât mai mult precis ca uman sau știință. Putem da o
serie de exemple de legi sau legi normate ca adevăr ca şi de principii și
reguli ale naturii, în generalul sau particularul lor, chiar dacă privind mai
atent în jur veți face diferența singuri între principiile și regulile naturii
comparat, comparativ sau raportat cu virtualul lor ca iluzii și umbre în
general sau doar umane sau științifice, ca principii și reguli, legi și norme,
etc.
Legile oricărei
filozofii umane sau științifice ca filozofie, percepţie sau metaforă, sunt
măsură sau măsurabil doar aparent precise, chiar prin convențiile lor ca,
probabil, nedeterminat, aproximativ sau aleatoriul, etc. Dincolo de aceste legi
şi principii, umane sau științifice, datorită haosului ca indiferență/întâmplare nu pot fi măsură sau măsurabil, din clipa/moment în care nu putem măsura sau norma, compara sau
raporta, indiferența sau întâmplarea lor, etc., separat sau împreună. Ast fel
avem în știință legea lui Arhimede, legea lui Pitagora sau legile Lui dumnezeu
(legi morale) ca multe altele, care sunt principii ale naturii dincolo de uman
sau știință, dar și legi ca principii umane sau științifice prin egalul,
antiegalul sau inegalul lor ca identic, care nu respectă principiile și
regulile naturii lor și au contrarii care „se anulează reciproc”. În cazul lor
având condiția obligatorie să ținem cont de natură, limitele și corecțiile lor
permanente, specifice, ca uman sau știință ca permanență dar nu perfecțiune în
limitele umanului și științei. Decalogul prin cele zece porunci ale lui este o
„impunere”, clasic, sau punere de condiții de
existență, în sens neconvenţional, ca principii ale naturii, acre pod deveni
legi ca principii umane sau științifice, după caz. Principiile sunt
generalitatea regulilor lui și invers regulile sunt personalizarea sau individualizarea
acestor principii. În acest sens „să nu ucizi”, să „nu furi”, etc., sunt
principii ale naturii dincolo de umanul și știința lor ca lege. Avem voie prin
natura noastră să ucidem plante sau animale pentru hrană, să furăm sau să
mințim în lupta pentru existență, etc., dincolo de limitele umane sau
științifice ca gânduri sau idei, monte, judecată sau rațiune, etc. cu sau fără
voia noastră. Toate acestea au fost, sunt și vor fi natură cu o singură
condiţie să respectăm principiile și regulile naturii, armonia și normalitatea
ei ca perfecțiune, devenire și transformare, etc., dincolo de orice interese
umane sau științifice care nu le respectă și se orientează după interese sau
contrarii care 1se anulează reciproc. Să nu uităm că hoții sau criminalii,
inconștienții sau nebunii, buni sau răi, etc., sunt perfecți ca și noi, prin
natura care suntem și în care există,
chiar dacă noi sau alții nu putem cuprinde, cunoaște sau definit,
compara sau raporta perfecțiunea în
limitele nostre. Cu atât mai mult dacă pătrundem înțelesul ca semnificație la
sintagmei, „Căile Domnului sunt necunoscute”,
sau alt fel spus nu putem cuprinde, cunoaște sau definit nelimitatul lor simultan/dialectic
sau neconvențional. Chiar dacă noi și
orice conținut suntem parte sau secvență a Lui Dumnezeu sau Unicității, etc.
Până la urmă toți și toate suntem perfecți, veșnic și eterni, etc. dar și
egali, antilegali sau inegali ca identic
care nu există, cât trăim dar și dincolo de noi. Dacă nu am înțelege ca
semnificație în acest fel natura care suntem și în care există ori nu existăm
pentru că murim ori nu am existat niciodată, nicăieri, nicicând și niciunde
pentru că nu respectăm principiile și regulile naturii, armoniei și
normalității paradoxului devenirii și transformării ca perfecțiune a lor. Alt
fel spus ori ne-am născut din inexistență, ori existența noastră și a oricărui
conținut ca natură devine inexistență, ceea ce este absurd sau chiar „imposibil”. Din inexistență nu poate naște existență și invers.
Cele zece porunci
sunt și rămân principii ale naturii şi nu legi, ca dogme şi monade, ținând cont
că orice lege este un virtual, iluzii și umbre ale naturii, desigur pe care noi
sau alții ca noi le pot face legi și norme prin convenţiile noastre, chiar dacă
doar umane sau științifice. Ele devin
legi și norme ca sistem care prin specificukl uman devin umane sau științifice.
Contrariile sistemelor naturii nu „se anulează reciproc”, motiv pentru care nu sunt umane sau științifice ci doar
legi ca sistem al unei situații sau alta, doar prin apariția, comparațiilor și
rapoartelor cu repere, situații sau sisteme de referință. Să reține
reversibilitatea lor prin convenţiile noastre, că nu putem elimina, demonstra
sau rezolva paradoxul dar le putem folosi în ajutorul înțelegerilor noastre ca
semnificație și nu opus sau contrar la acestora. Orice lege este un principiu
şi invers, orice normă o regulă și invers, iar împreună cu toate variantele
generale sau particulare, convenţionale și neconvenţionale etc., sunt o simultaneitate/dialectică de secvențe.
Principiile umane sau științifice ca lege, în lipsa normei sau normării, nu
sunt aplicabile, chiar dacă sunt limitate la condiții concrete de existență, ca
măsură sau măsurabil. Legile justiției ca şi cele ale unui legislativ, laic sau
teist, sunt însoțite de norme întotdeauna, deoarece în lipsa normelor orice
lege a justiției sau parlamentului este doar un principiu fără aplicabilitate,
chiar dacă le limităm doar la gânduri sau idei, umane sau științifice, ca
virtual al naturii și nu înțelegem ca semnificaţie că variantele lor ca gânduri
sau idei scrise, vorbite, imprimate, etc., sunt natură care respectă
principiile și regulile naturii și nu legile și normele nostre umane sau
științifice oricât de sofisticate, evoluate sau precise credem că sunt. Ele
rămân interpretabile, nelimitate, simultan/dialectice și perfecte ca și natura
care suntem și în care existăm, dar pe
care nu am putut-o cuprinde sau defini, nu am putut-o cuprinde sau defini, nu o
putem cuprinde sau defini, nu o vom pute putem cuprinde sau defini, nici noi
nici al conținut, în limitele noastre sau ale lui.
La urma urmei orice
lege este o măsură sau măsurabil ca virtual, iluzii și umbre ale principiilor
naturii la fel cum orice normă este virtual iluzii și umbre ale regulilor
acestor principii. Legile și normele în limitele sistemelor oricărei situații
sau doar în limite umane sau științifice, respectiv absolutul lor relativ
specific. Comparat, comparativ sau raportat cu repere, situații și sisteme de
referință specifice. /
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu