Reîntoarcerea la natură (pagină de roman)
Singura soluție ca să putem
continua existența ei și propria noastră existență ca natură, degradarea
naturii este degradarea noastră ca natură. Din acest motiv am denumit filozofia
neconvenţională sau simultan/dialectică filozofia naturii ca reîntoarcere
la natură și nu pentru că ar fi natura însăși. Cu atât mai mult natura în variantele
ei ca realitate sau extranatură, natură ca natură/realitate sau natură
ca virtual al unicității lor, inclusiv umană sau științifică. O condiție obligatorie
deoarece lumea, omul, umanitatea și știința lor s-au rătăcit de natură iar așa
cum ne spun generațiile anterioare când te-ai rătăcit întoarce-te la locul de
unde ai plecat. În cazul nostru ca natură la natura care suntem și în care existăm
și noi și generațiile anterioare, prezente sau viitoare, într-o variantă sau
alta. Alt fel spus nu uita de unde ai
plecat sau cine ești și la propriu dar și la figurat, așa cum ne-au spus și ne
spun părinții încă. În caz, opus sau contrar, vom putea constata pe propria noastră
natură, relativ ușor, tot felul de inepții ca extreme sau extremism de la
globalizarea capitalistă sau comunistă, dictatorială sau democratică, bancară
sau politică, etc. Fapt ce este o consecință a înțelegerilor greșite sau
eronate, din neștiință sau interese, etc. Ca exemple putem da eliminarea
desenelor animate pentru rasismul lor, virtualul ca iluzii și umbre că putem
eradica discriminarea, sclavia sau sărăcia, prostia sau incultura, crima sau hoția, etc.
Ce dovadă mai clară putem aduce decât ceastă luptă inutilă și costisitoare, material,
spiritual sau existențial, etc. Ca rătăcire sau abatere de la natura care
suntem și în care existăm, unde și când facem tot posibilul să inducem o imunitate
științifică care nu respectă principiile și regulile naturii fiind bazată pe
contrraii care „se anulează reciproc”. Legile și normele umane și științifice
fiind prin convenţii sau definiții doar virtual ca iluzii și umbre ale principiilor
și regulilor naturii, vise sau utopii specifice omului și umanității, în nici
un caz natură în oricare variantă a ei. Unii chiar cred că putem deveni
nemuritori, că nu mai avem nevoie de natură, că selecția naturală este o iluzie
sau umbră iar moartea nu este o necesitate ci doar un absurd și „imposibil”. Oare nu
vedem că eradicarea hoției sau crimei presupune creșterea către nenumărat sau numărat/extranumărat
a infinit a numărului și puterii poliției și polițiștilor la fel cum eradicarea
bolilor și bolnavilor presupune același nenumărat al medicilor, instituțiilor medicale,
a profesorilor sau educatorilor în cazul copiilor, etc. Toate acestea doar
pentru că părinții nu mai respectă natura privind educația și creșterea
copiilor lor, sau oamenii preferă medicamente în locul soluțiilor specifice
fiecăruia dintre noi, cum făceau generațiile anterioare când lipseau medici, medicamente
luând toate acestea din natură, etc. oare nu vedem că suntem cobai ai propriilor
noastre legi și norme, umane sau științifice, că acumulăm valori materiale în detrimentul
naturii ca apoi să îi folosim ca să salvăm propria noastră natură care suntem și
în care existăm, că folosim tehnologiile ca să ne tratăm de bolile profesionale
ale tehnologiilor, că acumulările materiale sau umane le distrugem în mod voluntar
prin războaie, revolte sau inechități, că sclavia, sărăcia, discriminarea,
prostia și incultura, dar și bogăția, cultura sau antidiscriminarea, etc., în
loc să fie reduse, ca să nu spune eradicate, au ajuns la cote incredibile. Făcând
discrepanța dintre ele de nestăpânit, provocând
un extremism pe toate palierele naturii de la spirit la substanță sau formă, de
la individ la societăți sau chiar întreaga
umanitate, etc. Natura în perfecțiunea ei nu admite extremismul, ea este simultaneitatea/dialectică
veșnică și eternă ca perfecțiune ale cărei contrarii respectă în totalitate
principiile și regulile naturii și nu „se anulează
reciproc” niciodată, nicăieri, niciunde și
nicicând. Priviți cum animalele nu distrug și nu omoară mai mult decât este
necesar ca natura să meargă mai departe, există o armonie, normalitate sau
cumpătare de la care natura nu abdică, omul, umanitatea și știința lui deși
sunt limitate caută să evadeze dincolo de limite călcând propriile lor legi și
norme dar și regulile și principiile naturii lor sau în acre există. Omul nu este nu este mulțumit niciodată,
nicăieri și niciunde ca o necesitate a lui de a deveni și a se transforma permanent
sau numărat/peren în limitele lui. Păcat
că are minte, judecată sau rațiuni dacă le folosește dincolo de armonia și normalitatea
naturii prin rătăcirea lui de natură. Alte fel spus întoarceți-vă la natura
care sunteți și în care existați sau nu uitați de unde ați plecat, cine sunteți
și cine ați fost ca să puteți vedea ceea ce veți fi prin generațiile viitoare. Nu
vă „tăiați craca de sub picioare”, prin mintea, judecățile și rațiunile voastre,
cum ne sfătuiesc generațiile anterioare
prin știutul și cunoscutul lor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu