Neutru
Sau limită interioară
a unui conținut sau entitate/univers.
Ca natură non dialectică
a dicţionarului clasic „neutru” este,
„NEÚTRU, -Ă, neutri, -e, adj. 1. (Despre
state, popoare etc.) Care este în stare de neutralitate, care nu face parte din
beligeranți sau dintre părțile adverse; neutral (1). ◊ Zonă
neutră sau teritoriu neutru = teritoriu situat între
granițele a două țări pe care nu staționează forțe armate. ♦ P.
ext. (Despre oameni sau grupuri sociale) Care nu se încadrează în nici un
partid, în nici un curent etc.; care se abține de la a se pronunța pro sau contra,
păstrând o atitudine rezervată, pasivă. 2. Care nu poate fi
calificat nici în sens pozitiv și nici în sens negativ, care nu trezește nici
un interes deosebit, care este nesemnificativ, indiferent; care manifestă
indiferență, lipsă de participare: spec. lipsit de valoare
afectivă sau stilistică. ♦ (Fon.) Care nu participă la o anumită opoziție
fonologică. 3. (Gram.; în sintagmele) Gen neutru (și
substantivat, n.) = formă a unor părți de vorbire (substantivul,
adjectivul etc.) atribuită numelor de lucruri. Substantiv neutru (și
substantivat, n.) = substantiv de genul neutru. Vocală neutră =
vocală medială. ♦ (Despre sensul cuvintelor) Care este indiferent față de genul
(feminin sau masculin) indicat de forma cuvântului; care se poate referi la
obiecte de orice gen; neutral (2). 4. (Chim.) Care nu
are nici caracter acid, nici caracter bazic; neutral (3). ♦ La care
ionii de hidrogen ai acidului au fost înlocuiți cu metale. 5. (Fiz.)
Care nu are sarcină electrică; care posedă în cantități egale sarcină electrică
pozitivă și negativă. – Din fr. neutre, lat. neuter,
-tra, it. neutro. Sursa: Dicționarul
explicativ al limbii române, ediția a II-a | Permalink”.
Ca natură nedialectică a dicţionarului simultan/dialectic „neutru” este,
„virtualul eterogenului”,
ca expresie sau termen generic al devenirii unicităţii inclusiv orice particular al
ei, printre care:
- unicitate,
„virtualul eterogenului
ca unicitate”,
convenţie ca metaforă a situaţiei/stare sau naturii/realitate a ei sau,
„neutru.unicitate”,
convenţie
ca percepţie a iluziei eterogenului unicităţii respective, comparat/extracomparat cu repere sau situaţii. În condițiile în
care orice neutru al unicităţii este un virtual al eterogenului perceput al ei
iar orice virtual al eterogenului un neutru.unicitate. Neutrul.unicitate o simultaneitate/dialectică sau neutru/extraneutru (neneutru) ca situaţie/stare a unicităţii,
- situaţie,
„extraneutru”,
convenţie
ca metaforă a situaţiei sau naturii ei sau,
„neutru”,
convenţie
ca percepţie a extraneutrului situaţiei respective, comparat sau comparativ cu
repere sau situaţii. În condițiile în care orice neutru este un extraneutru
perceput al ei iar orice extraneutru un neutru dincolo de percepţie, chiar dacă
niciodată acelaşi neutru cu acelaşi extraneutru al situaţiei. Cu condiția să nu
confundăm în nici un caz extraneutrul cu neutrul, anonimul, ambigenul şi
eterogenul, antineutrul şi neneutrul, inexistența lor ca aneutru sau non neutru,
etc., ştiind că orice extraneutru este un neutru dincolo de percepţie ca
situaţie,
- stare,
„extraneutru al stării”,
convenţie ca metaforă a stării sau
realităţii ei sau,
„neutru.stare”,
convenţie ca percepţie a extraneutrului
stării respective, extracomparat sau extracomparativ cu repere sau situaţii.
Unde şi când orice neutru al stării este un extraneutru perceput al ei iar
orice extraneutru un neutru dincolo de
percepţie, chiar dacă niciodată acelaşi neutru cu acelaşi extraneutru ca stare,
- situaţie ca
sistem
„extraneutru ca sistem”,
măsură sau măsurabil, convenţie ca
metaforă a situaţiei ca sistem sau naturii ei sau,
„neutru.sistem”,
măsură sau măsurabil, convenţie ca
percepţie a extraneutrului situaţiei respective ca sistem, comparat sau
comparativ cu repere sau situaţii, indiferent de situaţie, natură sau
organizare. Unde şi când orice neutru, al situaţiei ca sistem, este un extraneutru
perceput al ei iar orice extraneutru un neutru dincolo de percepţie, al
situaţiei ca sistem, măsură sau măsurabil, chiar dacă niciodată acelaşi neutru
cu acelaşi extraneutru al situaţiei ca sistem, măsură sau măsurabil. Cu
condiția să nu confundăm în nici un caz extraneutrul, situaţiei ca sistem, cu
neutrul, anonimul, ambigenul şi eterogenul, antineutrul şi neneutrul,
inexistența lor ca aneutru non neutru, etc., ale situației ca sistem, ştiind că
orice extraneutru este un neutru dincolo de percepţie, al situaţiei ca sistem, chiar
dacă totul este măsură sau măsurabil.
Ca gând sau idee
umană, ştiinţă, asemănare şi identificare a lor, egal, antiegal sau inegal ca
identic, etc., orice neutru devine uman sau ştiinţific, ca alt sau alt fel de neutru,
nimic sau zero, etc., cu sau fără natură, laic/teistă, teoretic sau practic,
măsură sau măsurabil precis. Cu opus sau contrar
care „se anulează reciproc” și nu respectă principiile
naturii, ca uman sau știință a naturii despre extraneutru, neutru, anonim,
ambigen şi eterogen, antineutru şi neneutru, inexistența lor ca aneutru non
neutru, etc., ca virtual, iluzii și umbre, în nici un caz natură, realitate, natură/realitate sau virtual al
unicității lor.
Ca simultaneitate/dialectică putem spune
că orice „neutru” al situaţiei este,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor extraneutrului”,
pe care îl cuprinde sau defineşte ca
secvențe neconvenționale ale situaţiei în general sau,
„supraunitarul
simultaneităţii/dialectice a
neutrului/extraneutru”,
sau al dialecticii neneutrului virtualului
eterogenului situaţiei în general sau,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor antineutrului”,
pe care îl cuprinde sau defineşte ca
secvențe neconvenționale ale situaţiei ca sistem, opus sau contrar în
particular sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a neutrului/antineutru”,
sau al dialecticii neneutrului virtualului
eterogenului situaţiei ca sistem, opus sau contrar, în particularul ei. Alt fel
spus orice neutru este de fapt un extraneutru, ca alt sau alt fel de neutru
dincolo de percepţie şi invers, de secvenţe neconvenţionale ale simultaneităţii
lor dialectice.
Neutru ca limită interioară, virtual,
iluzie și umbră sau limită a contrariilor, cu sau fără natură, care „se anulează reciproc”, spre deosebire de anonim ca
neutru al naturii, care nu „se anulează
reciproc”. Nu trebuie
confundat neutrul cu axioma, axioma este un început sau sfârșit, după caz, ca
limită exterioară, neutrul este o limită dintre contrraii, ca început/sfârșit,
al contrariilor sau al dialecticii, după caz. Trebuie înțeles o dată pentru
totdeauna că folosind sintagma „totul este relativ”, admitem că acest relativ este un
absolut. La fel cum neconvențional admitem că „totul este natură”, într-o variantă sau alta, ceea ce
recunoaștem implicit că natura la rândul ei este un absolut. Indiferent dacă
relativul, absolutul, natura sau realitatea ei, etc., devin și se transformă veșnic/etern
ca perfecțiune. Motiv pentru care trebuie să evităm aceste limitări la absolut,
relativ, natură și realitate, etc. Înlocuindu-le sau cel puțin ținând cont de
simultaneitatea lor dialectică și neconvențională ca absolut/relativ, natură/realitate,
situație/stare, frumos/urât, bun.bine/rău, pozitiv/negativ,
moral/antimoral, etc., după caz. Evident
cu neutrul, anonimul sau eterogenul lor specific.
Orice neutru sau limită
dintre contrarii are ca dialectică opusul sau contrarul specific contrariei sau
contrariilor pe care le cuprinde sau definește, de aceiași natură. Respectiv ca
zero matematic, unde și cînd neutrul este
limita dintre pozitiv/negativ al oricărei cifre, număr, convenție sau
domeniu de definiţie, etc. Având în vedere că orice număr, conținut sau entitate/univers,
etc., are o dialectică a lui specifică, evident fiecare are și un neutru sau
anonim, după caz. Cu atât mai mult cu cât, în limite umane sau științifice,
neutrul numerelor naturale este zero ca limită a contrariilor dintre negativul
și pozitivul lor, sau 1 ca unitate de la care pleacă multiplii și submultiplii
oricărei unități. Natura nu admite negativul și pozitivul, nici contrariile care
„se anulează reciproc” ceea ce „impune” să definim neutrul naturii ca anonim și
nu neutru, anonimul ca natură, neutrul ca virtual, iluzii și umbre ale
anonimului naturii, cu atât mai mult ca neutru în sens clasic. Din acest motiv ar
trebui ca matematica să revizuiască aceste înțelegeri ca semnificație de
numere, naturale și nu numai. Orice număr uman sau științific este natura din clipa/moment
în care gândurile și ideile nostru sunt vibrații/rezonanțe ale naturii, într-o variantă sau alta. Ca armonie
sau normalitate a paradoxului, perfecțiunii, devenirii și trasnformării lui. În
sensul că ar trebuie să cuprindă sau definească numerele naturale așa cum am
mai spus și anterior, fără zero în sens clasic și cu valori de la nelimitat mic
la nelimitat mare, eventual zero și infinit al ca multiplii și submultiplii după caz, ai unității
matematice. Adică,
ň1, ...
1:3, 1:2, 1:1 ,1x 2, 1x3, 1x4, 1x5, ... ň1
,
unde și când „ň1” este
un nelimitat mic al unității ca submultiplu iar „ň1”
este un
nelimitat
mare al aceleiași unități ca multiplu specific. Dar și de faptul că unitatea „1”poate
fi orice cifră sau număr, natural, real, întreg, rațional sau irațional, semn/simbol,
conținut sau entitate/univers, etc., după caz. Ca paradox, armonie și
normalitate a lui. Caz în care contrariile nu „se anulează reciproc”, respectiv 1:3 cu 3
sau 1:2 cu 2, etc., dar alcătuiesc sau cuprind și definesc oricare cifră sau
număr derivată din unitatea respectivă, ca multiplii și submultiplii naturali.
Plecând de la unitatea respectivă ca neutru sau anonim după caz. Ex. 1:3x3 = 1
.
Dacă orice număr este
definit de simultaneitatea/dialectică a gradului de divizare cu cel de
multiplicare sau a axiomelor lui cu convenţiile pe care le cuprinde sau
definesc, neutrul este simultaneitatea/dialectică a contrariilor lui.
Care nu „se anulează
reciproc”,
în general, sau care „se
anulează reciproc” în particularul lor uman sau
științific., conform relaţiei oricărui conținut, în general,
@nj
=
@kj/ňj/ňj,
oricărei unități matematice sau
științifice, laice sau teiste, în particularul lor. Unde și când „@kj”
este conținutul ca uitate dialectică sau dimensiune unică, etc., ca neutru sau
anonim, după caz, iar ň1j/ň1j, dialectica unității dialectice sau
simultaneității, etc., respective ca nelimitat mare și mic. Un conținut care nu
există dincolo de repere, situații sau sisteme de referință pe o devenire și
transformare perfectă, fără limite, simultan/dialectice și neconvenționale.
Uman sau științific, relația devine formulă sau virtual al relației respective.
Astfel în cazul numerelor naturale unitatea „1” este neutrul, unitatea sau
dimensiunea unică, etc., oricare ar fi el prin convențiile noastre. Ca limită
dintre contrarii, umane sau științifice, care nu „se anulează reciproc,
dintre zero și infinit, de la care pleacă multiplii și submultiplii lui și al numerelor
naturale specifice. Respectiv,
1nj = 1kj/01j/∞1j,
Unde și când 1kj este unitatea,
dimensiunea unică sau simulatneitatea, etc., oricărui număr natural în sens
clasic, simultan/dialectic și neconvențional limitat la uman sau
știință, generat de unitatea respectivă,1kj. Ca limită dintre multipli și submultiplii
ei, contrarii care nu „se anulează reciproc”, după caz. Dincolo de
particualrul unității matematice, în general ca unitate dialectică, sau
dimeniune unică naturală, poate fi orice număr „rnj”, cifră „cnj” sau conținut, @nj, etc., după ca, prin
convențiile noastre. Generat de unitățile lor specifice „rkj”, „ckj”, sau @kj, etc., după
caz, ca limită dintre multiplii și
submultiplii lor. Nu neapărat doar naturale, ținând cont că până la urmă și
virtualul nostru uman sau științific este natură ca vibrații/rezonanțe, paradox,
armonie și normalitate, devenire și transformare,
etc.
În concluzie,
în acest context general, unde şi când
@nj poate fi orice
unicitate sau particular al ei, orice conţinut sau entitate/univers,
orice corp sau obiect/fenomen, ca
anonim, absolut, etc., este evident că în particular poate fi unitate matematică,
cifră sau număr, după caz, etc., prin convențiile noastre. Dar poate fi și
axiomă sau convenție, secvență sau tot, grad de divizare sau multiplicare, secvenţe
elementare, axiome sau fatalități, respectiv gradul de multiplicare sau
domeniul de definiţie, convenţia sau destin, etc., ale unui conținut @nj, entitate/univers
sau particular al lor.
Context
în care trebuie să înțelegem ca semnificaţie că orice neutru sau anonim, este totdeauna
de aceiași natură cu opusul, contraria
pe care o cuprinde sau definește. Diferențele fiind date doar comparat sau
comparativ cu repere, situaţii sau sisteme de referinţă. Dincolo de umanul sau
știință care are doar contrarii ce „se
anulează reciproc”,
permițând prin convenție să se considere zero, ca inexistenţă, cu sau fără
natură, un neutru. Orice simultaneitate/dialectică, conținut sau entitate/univers are un neutru și poate fi un neutru, anonim,
ambigen sau eterogen, etc. Care nu „se
anulează reciproc”
în general sau „se anulează reciproc” în particularul lor
uman sau științific, datorită specificului său ca identic, opus și contrar. Spre
deosebire de materia și antimaterie care nu se anulează reciproc în condițiile
în care se emite materie și putere, energie și masă chiar dacă nu putem compara
sau raporta aceste emisii sau rezultante, din cauza limitelor sau neputințelor
noastre umane sau științifice. Nelimitatul mic poate și este un neutru dar el
nu este și nu poate fi inexistență ca zero sau nimic, cu sau fără natură.
Trebuie să menționăm că axioma nu este un neutru al opusului sau contrar al convenţiei,
convenția fiind un destin axioma o fatalitate, iar axioma doar un început sau
sfârșit, după caz. Orice dialectică, cu excepția celor umane sau științifice nu
sunt contrarii în sens clasic, care „se
anulează reciproc”,
chiar dacă paradoxul merge mai departe iar contrariile sunt un paradox prin
definiție. Așa cum momentul transformării este dimensiunea unică sau unitatea
dialectică a adevărului ei ca spațiu/timp. Dincolo de convenția momentului
ca spațiu/timp, acesta nu mai există, pe de o parte deoarece nu ai avem
sau nu mai ajungem la repere, situații sau sisteme de referință, pe de altă
parte deoarece simultaneitatea/dialectică și neconvențională nu are
momente sau nu admite, în nelimitatul perfecțiunii, armoniei și normalității
paardoxului devenirii și trasnfromării, momente,
entități bine definite, constante și invariabile, etc. acolo unde și cînd
spațiul și timpul nu sunt doar o simultaneitate/dialectică neconvențională
ca transformare/spațiu/timp cu momente nelimitat mici ca sevențe, chiar dacă
nu sunt inexistențe și au aceiași natură cu transformarea, spațiul și timpul respectiv,
ca paradox.
În matematică sau
ştiinţă în general relaţia
1 = 0/∞,
convențională sau,
1j = 0j/∞j ,
neconvenţională ca simultaneitate/dialectică
neconvențională de secvențe „0j” pe un domeniu de
definiţie infinit, „∞j”, al lor, înseamnă
ca semnificație simultaneitatea/dialectică a limitelor sau axiomelor respective ca limite
sau axiome cu domeniul lor de definiție ca infinit, uman sau științific, cu opus
sau contrar al lor specific. Nici un element al simultaneității/dialectice
formulei prezentate nu este și nu poate fi un neutru în sens clasic, deoarece
neutrul în acest sens poate fi doar un
zero între minus infinit și plus infinit și nu zero, unu, oricare cifră sau infinit. În acest caz, în acre nu luăm în considerație
negativul care nu există ca natură, (un motiv în plus să excludem întoarcerea transformării
ca spațiu/timp) trebuie înțeles ca semnificație că singurul neutru sau
anonim al cifrelor sau numerelor este unitatea „1”. Un neutru care nu separă
sau nu este o limită a contrariilor în sens clasic care „se anuelază reciproc”. La fel cum zero nu poate fi o limită
dintre contrarii, în sens clasic, în cazul relativului/absolut, care pe
ode o parte nu „se anulează reciproc”, niciodată,
nicăieri, niciunde și nicicând. Pe de altă parte zero ca inexistență nu poate
fi un neutru sau anonim al lor. relativul și absolut nu sunt un neutru ci
limita dintre absolut și relativ. Doar unitatea, dimensiunea unică sau simultaneitatea
lor, etc., oricare ar fi ele, ca limită dintre contrarii, nu sunt dependente de
nelimitatul lor mic sau mare ca absolut sau și relativ. Alt fel spus unitatea
matematică este sau poate fi neutrul contrariilor oricărui șir de cifre sau
numere, ei ca diviziuni sau multiplicări ale ei, ca natură sau virtual care nu „se anulează reciproc” sau un zero ca neutru sau anonim dintre
pozitivul și negativul lor dacă „se
anulează reciproc”.
Unitatea dialectică a oricărui conţinut nu este și nu poate fi doar relativă
sau dependentă de secvențele ei pe tot domeniul ei de definiţie, nici doar absolută,
antidependent sau independentă, mai exact ea poate și este relativă și absolută
în aceiași măsură, indiferent de situație, natură sau organizare, de aceiași
natură cu absolutul/relativ al lor.
Orice reper sau situaţie
ca reper este un neutru prin definiție ca și unitatea matematică deoarece este
permanent un absolut/relativ care nu depinde de celelalte repere în
limitele convenţiei respective ca reper, situație sau sistem de referință. Nu
poate exista pozitiv şi negativ în lipsa unui neutru ca limită dintre pozitiv/negativ, cu sau fără natură
prin convenţie, la fel cum nu pot exista contrarii în lipsa unui neutru,
anonim, ambigen sau eterogen, etc. specific ca unitate, dimeniune unică sau
simulatenitate, etc. În matematică zero este un neutru (anonim matematic al
adunării şi scăderii), prin convențiile noastre, al contrariilor care „se anulează reciproc”, stabilit prin convențiile nostre
umane sau științifice și punerea lor de condiții de existență. La fel cum
prezentul este neutrul sau anonimul trecutului cu viitorul sau substanţa este neutrul materiei/putere
sau masei/energie, după caz. În
general orice simultaneitate este neutrul dialecticii ei, ca reper la fel cum
orice ori orice convențional este neutrul neconvenţionalului sau convenţiei/extraconvenţie
ca situaţie. Cu atât mai mult dacă revenim la trăirea oricărei dialectici și
emoțiile ei sentimente prezentată la începutul lucrării.
Contrariile umane sau
științifice sunt un particular ca măsură sau măsurabil, atâtea clipe/moment în care trebuie să fie
egale şi de sens contrar, care „se
anulează reciproc”,
în limitele oricărei extrapolări sau sistem de referință. Din acest
motiv putem spune, referitor la contrarii, că neutrul, uman sau științific, este
limita dintre contrarii, asta dacă asimilăm prin convenţie contrariile ca
dialectică hegeliană, știind că orice conţinut sau entitate/univers este o simultaneitate/dialectică
neconvenţională care nu „se anulează reciproc”, respectând principiile natură
care spun că „în natură, nimic nu se pierde, nimic nu se
câștigă, totul se transformă”. Ca uman sau
ştiinţă nu se respectă acest principiu și regulile lui din clipa/moment
în care unu minus unu este zero cu sau fără natură ca inexistență adică
dispariție perfectă. Ca uman sau știință pozitivul și negativul devin opuse sau
contrare în sens clasic sau hegelian prin convenția egalului, antiegalului și inegalului
ca identic al lor care „se anulează reciproc”. Orice neutru este şi trebuie
să fie întotdeauna de aceiași natură cu simultaneitatea sau dialectica pe care
o defineşte sau cuprinde, în caz opus sau contrar dacă este o inexistenţă cu
sau fără natură, în sens clasic, apar nedeterminările ca în cazurile
matematice, entitățile, bine definite, absurdul și „imposibilul”, etc.,
știind tot o dată că din inexistență nu poate apare existență. Mai mult
trecerea de la un conținut la altul sau de la un absolut la un relativ și invers nu poate trece în nici un
caz prin inexistența lor, cu sau fără natură. Doar dacă noi convenim alt fel, din
neputință, necesitate sau interes stabilind prin convenție sau convenţii, alte
variante. Trecerea prin orice neutru (ambigen, eterogen, anonim, etc.) nu este şi
nu poate fi o întrerupere ca inexistenţă, cu sau fără natură, a veșniciei sau
eternității devenirii sau transformării, ştiind că din inexistenţă nu poate
naște existenţă. Chiar dacă neutrul sau absolutul, etc., nu participă nici o dată
la simultaneitatea/dialectică respectivă. Să ne aducem aminte că din
inexistență nu se poate naște existență sau unicităţii, separat sau împreună, ceea
ce însemnă că dacă neutrul ar fi inexistenţă, ca în știința percepută, cu sau fără
natura unicităţii respective sau particularului ei, întreruperea ar fi definitivă,
context în care devenirea sau transformarea, ca şi veșnicia şi eternitatea lor,
dispar o dată cu inexistenţa respectivă. Ceea ce ar contrazice o neconvenționalul
filozofiei noastre ca natură dar și principiul lui Lavoisier ca virtual al
naturii. În cazul unui neutru fără natură în matematică sau în general ca ştiinţă
apar limitele, excepțiile, absurdul şi „imposibilul”, nedeterminatul, entitățile
bine definite, etc. dar mai ales contrariile cu opusul și contrarul lor care „se anulează reciproc”, etc. /
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu