Matematică
neconvenţională: numere naturale
Numere umane sau științifice, ca metaforă și percepţie a
științei, de la matematică până la religie și invers, de la astronomie la
astrologie și invers, etc. Până la numere naturale neconvenționale și simultan/dialectice
ca extrapolare a lor de la iluzie la natură ca vibrații/rezonanțe, prin
convenție. Știință percepută ca matematică, fizică, chimie, biologie, astronomie
sau astrofizică, etc. Metaforă ca religie, astrologie, alchimie, parapsihologie,
spiritism, alchimie, premoniție sau medium, etc.
Să plecăm pentru început de la ceea ce am denumit,
științific, în mod convenţional numere naturale matematice, definite prin
convențiile specifice matematicii,
N = 1, 2, 3,... n
sau,
N = 0, 1, 2, 3,... n.
În ambele variante sunt doar multiplii unității cu excepția
lui zero care ori nu face parte din numerele naturale (fără natură) ori este un
submultiplu al unității ca infinit mic (zero cu natură, în nici un caz
inexistență). Așa cum am mai spus în alte texte anterioare trebuie luate în discuție
și subunitățile numerelor naturale până la un zero ca infinit mic care poate fi
în orice variantă a mulțimilor de numere naturale. Nu un zero clasic cu sau
fără natură ca nimic perfect sau inexistență pentru veșnicie și eternitate. Ce înseamnă
natural este cred evident, este varianta lor ca existență naturală sau întreg al
unității, este ceea ce ne dă voie să spunem sau să credem că o jumătate de
pâine, măr, orice conținut sau entitate/univers ca multiplu și
submultiplu este un număr natural la fel ca virtualul lor sau iluziile și
umbrele naturii respective. Asta nu însemnă să confundăm numerele naturale ac
iluzii ale naturii cu natura de la care pleacă. Adică un sfert de pâine nu este
același lucru cu iluzia noastră de sfert
de pâine ca gând sau idee, egal, inegal și identicul lor, uman sau științific
ca opus sau contrar care „se anulează reciproc”.
Un sfert sau o parte a unei pâini nu se anulează reciproc cu alt fel de sfert
sau parte a ei sau a alteia niciodată, nicăieri, niciunde și nicicând. Motiv pentru
care și natura lor este număr natural dar și iluzia despre ele este naturală
prin convenţia sau convențiile noastre sau ale altor conținuturi sau entități/univers.
În condițiile în care orice parte este sau devine un întreg și invers și ca
natură și ca virtual al ei. În acest
context al înțelegerii ca semnificație numerele naturale, întregi, raționale, iraționale,
reale sau complexe, etc. sunt naturale prin existența lor ca multipli și submultiplii
naturali, unele ca natură altele ca iluzii ale ei. Ex. 1:3= 0,3333 este număr natural pentru că un sfert sau o
treime există independent ca natură și diviziune a unității la fel cum 3 este multiplul
ei natural. Dar să nu confundăm gândul sau idee de sfert din mintea noastră ca
iluzie, egal, inegal și identic care „se anulează reciproc” cu același număr sau cifră scris pe hârtie, imprimat într-o
variantă sau alte, etc. care nu „se anulează reciproc” respectând principiul Lavoisier. Și numerele complexe ca
și cele iraționale sunt naturale prin convenţiile noastre umane sau științifice
sau natura noastră umană sau științifică, dacă specificăm acest lucru. Deoarece
natura noastră este suportul lor ca substanță, formă sau spirit și vibrații/rezonanțe
ale lor. Nu trebuie să confundăm naturalul ca natură cu iluziile noastre despre
acest natural sau natură, de aceea trebuie precizată sau făcută diferența, prin
convenţie. Doar prin convenţie sau convenții se pot face diferențele lor. Din aceste
motive noi generalizăm în mod neconvenţional numerele naturale la multiplii și
submultiplii unității numerelor naturale, umane sau științifice indiferent de
mulțimea lor ca natură, întreg, rațional și real, irațional sau complex al lor,
etc. Nu numai atât vom duce generalizarea mai departe ca metaforă sau natură,
aceste numere, unde și când unitatea matematică este axiomă sau convenţie
spirituală ca spirit al religiei umane sau științifice și o extrapolăm dincolo
de limitele umane sau științifice ale religiei, la ca natură, stare sau unicitate,
etc. Matematica dar și religia se ajută de convenții și axiome, fatalități și
destine, etc., unele ca gânduri sau idei matematice altele ca gânduri sau idei
teiste spirituale sau sufletești. În ambele variante axiome și convenţii spirituale
ca uman sau știință, ca percepție sau metaforă.
În lucrările domnului Smarandache Florentin se definește un
număr oarecare r- ε > r < r+ε , fără a se specifica mulțimea din care face parte, de l
acare putem pleca. În acest context dacă sunt numere naturale în sens clasic, întregi,
raționale sau reale, etc. fiți siguri că „realitatea” lor nu se oprește doar la
gândurile și ideile umane sau științifice ca axiome și convenţii matematice sau
chiar religioase. Nu putem discuta de numere reale în condițiile iluziilor și
umbrelor noastre umane sau științifice ca virtual decât dacă pune condiții de
existență corespunzătoare. Virtualul sau iluziile lui nu pot fi realitate decât
dacă punem o astfel de condiţie sau condiții de existență. Și ca virtual dar și
ca natură sunt doar vibrații/rezonanțe unele directe altele indirecte
ale naturii, ca multipli sau diviziuni.
Așadar orice număr „r”, natural în sens clasic, întreg, rațional, irațional, real
sau complex, etc., are multiplii și submultiplii lui care sunt expresia mulțimii
numerelor lui naturale raportat la unitatae „r”, oricare ar fi el ca număr sau mulțime. În limitele
definiției domnului Smarandache Florentin. Astfel vom avea ca generalitate șirul
de numere naturale ale lui „r”,
rnj
= r:n, r : (n-1), ... r:2, r, 2r, .... nr,
sau,
rnj
= 0r, r:n, r : (n-1), ... r:2, r, 2r, .... nr,
unde și când 0r este un infinit mic, cu sau fără natură,
după caz. Mai mult numerele iraționale sau complexe sunt naturale în limita
spiritului uman sau științific, prin condițiile lor specifice de existenţă,
ceea ce duce extrapolarea variantelor noastre neconvenționale la o generalizare
completă fără limite excepții sau nedeterminat în sens clasic, etc. Cele
iraționale există ca natură, chiar dacă nu există o diviziune exactă a lor (ca natură
nu există diviziuni exacte ca egal, inegal și identic care „se anulează reciproc”, iar cele complexe doar sunt doar de natură spirituală
umană sau științifică dar sunt existențe ca natură sau realitate. Ca și gândurile
sau ideile noastre.
Ca să revenim la scopul de la care am plecat aceste numere
naturale ca generalitate trebuie să respecte axiomele și convenţiile noastre naturale
sau spirituale de existenţă, adică să verifice relația,
în varianta ei convențională, umană sau științifică dar și
neconvenţionalul lor,
1j=
0jx∞j.
Unde putem înlocui unitatea cu un număr natural oarecare „r”,
cu respectarea principiului domnului Smarandache Florentin. Număr care poate fi
natural, întreg, rațional, irațional sau complex, etc., după caz. Ca să
extrapolăm ca metaforă sau religie este suficient să dăm numărului „r”, prin convenție, deoarece altfel nu
se poate, doar natură ca spirit sau suflet, opus sau contrar care nu „se anulează
reciproc”, spre deosebire de matematică, unde
și cînd egalul, inegalul și identicul ei ca opus sau contrar „se anulează
reciproc”. Dovada că religia nu se bazează pe contrarii
care „se anulează reciproc”, este relativ simplă, ne spune să întoarcem și
celălalt obraz dacă primim o palmă și nu să compensăm dând noi alta. În aceiași
clipă/moment în care dacă primim o palmă nu se anulează cu palma pe care
o dăm noi ci sunt două palme. Expresiile „ochi pentru ochi” sau „dinte pentru dinte”
trebuie înțelese, ca și cele zece porunci, ca principiu și nu ca regulă a
naturii. Având în vedere că scoaterea uni dinte sau ochi nu se anulează cu scoaterea
altui ochi sau dinte, sunt doar metafore sau extrapolări ale științei percepute
extrapolate sau teiste.
Revenim la oile noastre unde și când unitatea matematică sau
teistă sunt doar secvențe elementare ale unui domeniu sau domeniu de definiție.
Cea matematică secvență elementară ca unitate matematică cea religioasă
secvență elementară spirituală ca gânduri sau idei teiste, fiecare cu
specificul ei uman sau științific. Una respectă principul Lavoisier (religia
sau orice știință ca metaforă) alta care
nu îl respectă (matematica sau oricare știință percepută). Ca natură trebuie
prin convenţie să dăm naturii ce este al ei adică nu mai discutăm de gânduri
sau idei umane sau științifice care se adulează sau nu reciproc, ci de natura
lor ca relativ sau absolut al lor, nu doar axiome (relativ ca uman sau știință)
și convenţii (absolut ca uman sau știință)
ca în cazurile religiei sau matematicii.
Să sintetizăm, în cazul matematicii ca generalizare avem,
r j = 0rjx∞r j,
în
cazul religiei avem
rsp.j = 0r.sp.jx∞r.sp.j,
unde și cînd există justificarea logică a religiei că
orice om este specific ca existență prin spiritul lui, ceea ce matematica sau
oricare știință percepută nu ia în discuție. Chiar dacă orice substanță are un
spirit al ei, în caz contrar, se poate înțelege ca semnificație că spiritul
uman sau științific se naște din inexistență și nu este posibil. Inexistența nu
naște existenţă, ca să nu mai spunem că nu există opus sau contrar care „se anulează reciproc” decât ca știință perceput și nu ca metaforă a ei. Ca
natură putem scrie,
rn.j
= rel.r.j x abs.r.j,
relație care respectă în totalitate principiul Lavoisier (în
natură, nimic nu se pierde, nimic nu se câștigă, totul se transformă) iar ceelelate
variante științifice sunt doar cazuri particulare ale acesteia ca spirit, gânduri
sau idei umane sau științifice. Varianta ca natură nu are limite, excepții,
nedeterminări, absurd sau „imposibil”, etc. Spre deosebire de celelalte două,
una limitată la spirtul uman sau științific ca metaforă sau religie cealaltă ca
percepție a spiritului sau matematică. Metafora respectă principiul Lavoisier,
percepția științifică nu respectă acest principiu. Ca natură poate fi orice șir
domeniu tot sau destin, etc. de conținuturi sau entități/univers, în
general, matematic doar cifre și numere iar teist sau religios doar suflete sau
spirite specifice fiecăruia dintre noi ca metafore umane sau științifice, dar și suflete sau spirite de plante, animale,
etc., chiar dacă nu se ia în considerație generalitatea lor ca substanţă cu
spirit. Și piatra are un spirit al ei ca și apa, planeta sau orice conținut ca
entitate/univers, etc. Chiar dacă noi sau alții nu îl putem compara sau raporta
la sistemele noastre de referinţă. În generalitatea naturii ca unicitate relația
nu mai este o simultaneitate/dialectică a unității sau secvenței elementare
cu axiomele și convenţiile ei,
rj
= rjx0r.jx∞r.j,
sau,
rj
≅
rj/0rj/∞rj,
matematic, în cazul religiei,
rsp.j = rsp.jx0r.spj.x∞r.spj,
sau
rsp.j ≅ rsp.j/0r.sp.j/∞r.sp.j,
unde și când „rsp.j” poate fi înlocuit cu „sp.j”,
spirit sau suflet, ca natură
rn.j ≅
rn.j/rel.r.j/abs.r.j,
relativul ca axiomă sau fatalitate, absolutul convenție sau
destin, unde și când „rn.j” poate fi înlocuit cu conținutul, @nj, iar ca unicitate,
rn.j
≅ rn.j/fat.r.j/dest.r.,
prin convenţiile noastre, unde și cînd rn
poate fi unicitate, unic, etc.
Oricare din aceste relații generează numere naturale specifice
ca mulțime de cifre sau numere, spirite, conținuturi ca entități/univers
sau natură, unicităţi ca fatalități și destine, etc. atât ca multiplii cât și
ca ai unității lor dialectice, rn.j, sau submultiplii ei. Matematica și religia au fiecare adevărul și revelaţia
ei, religia când constată că orice conținut sau entitate/univers este
specific prin spiritul sufletul lui iar matematica constată specificul oricărui
conținut prin cifrele sau numerele lui. Valabil pentru orice conținut sau entitate/univers
dar și orice știință percepută sau metaforă a ei.
În loc de final ca unicitate orice unicitate este simultaneitatea/dialectică
a secvențelor ei elementare ca axiome, fatalitate, etc. sau nelimitatul lor mic
cu domeniul, convenţia, absolutul sau destinul lor și mare, adică nelimitat mic/mare,
limitatul și extralimitatul ei sau orice unicitate este un nelimitat mare de
nelimitat mic întotdeauna. Limitatul ca axiomă, relativ sau fatalitate, etc. extralimitatul
ca absolut convenţie sau destin, etc. Mulți dintre indici pot fi neglijați sau subînțeleși
după caz.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu