Gol
Ca natură non dialectică
a dicţionarului clasic „gol” este,
„GOL2, GOÁLĂ, goi, goale, adj., GOL2, goluri, s.
n. I. Adj. 1. (Despre oameni) Care nu are pe
corp (sau pe o parte a corpului) nici un fel de îmbrăcăminte. V. dezbrăcat,
nud, desculț. ◊ Expr. (A fi) cu coatele goale = a) (a
fi) cu haina ruptă în coate; b) (a fi îmbrăcat) sărăcăcios; (a
fi) sărac. Adevărul gol (-goluț) = adevăr spus direct, fără
menajamente; adevăr evident, care nu poate fi negat. Minciună goală =
minciună evidentă. ♦ Care are haine puține, care este sărăcăcios (sau prea
ușor) îmbrăcat; p. ext. sărac. ◊ Expr. A lăsa (pe
cineva) gol = a jefui (pe cineva) de tot ce are. ♦ (Despre
păsări sau alte animale) Golaș (1). ♦ (Despre copaci, crengi) Care este
lipsit de frunze. ♦ (Despre pereți) Care nu are agățat sau lipit nimic pe
el. 2. (Despre suprafețe, terenuri, regiuni) Care nu este
acoperit cu vegetație, cu case etc. sau care este fără ființe, pustiu. ♦ Care
nu are acoperiș sau nu este acoperit. ◊ Expr. Sub cerul gol = a) fără
adăpost; b) afară, în aer liber. Pe pământul gol sau pe
scândura goală = fără așternut, direct pe pământ sau pe scândurile
patului. 3. (Despre alimente) Care nu este asociat, combinat
cu nimic altceva; simplu. Pâine goală. 4. (Despre
recipiente, spații închise etc.) Care nu conține nimic înăuntru; deșert. ◊
(Substantivat) Sună a gol. ◊ Expr. Cu mâna goală = a) fără
nici un dar, fără nici un ban; b) care nu are (sau neavând)
nici o armă asupra sa. Pe inima goală sau pe stomacul
gol = fără să fi mâncat ceva înainte; pe nemâncate. ♦ (Despre corpuri)
Care are o cavitate în interior. 5. Fig. Care este fără
temei, fără fond; neîntemeiat. II. S. n. Spațiu liber,
cavitate (în interiorul unui corp); vid. ◊ Gol de aer = zonă
din atmosferă unde o aeronavă întâlnește un curent de aer descendent. Gol
de producție = stagnare temporară a producției. ◊ Loc. adv. În
gol = a) în abis sau prin aer (îndreptându-se cu
viteză în jos); b) cu privirea fixă, fără țintă; c) fără
folos, zadarnic. ◊ Expr. A umple un gol = a completa o
lipsă, a satisface o nevoie reală. A simți un gol la (sau în) stomac =
a avea o senzație neplăcută de la stomac din cauza foamei. A (se) da de
gol = a (se) trăda, a (se) demasca. (În superstiții) A(-i)
ieși (cuiva) cu gol(ul) = a ieși înaintea cuiva cu un
vas gol (prevestindu-i prin aceasta un insucces). ♦ Loc lipsit de vegetație, de
așezări. – Din sl. golŭ. Sursa: Dicționarul explicativ al limbii române, ediția a
II-a | Permalink”.
Dacă privim definiția clasică vom vedea că este mai mult
exemplificare decât o generalizare a unei condiții de existență general valabilă,
specifică unei înțelegeri a semnificației, fără limite, excepții, absurd sau
imposibil, etc. În aceiași clipă/moment în
care se poate observa că toate exemplele date sunt înainte de toate consecință
sau cauze/efect al energiei sau energiilor
care definesc golul conținutului sau entității/univers
respective, în limitele unei substanțe și nu invers, deși este evident că
Unicitatea sau Dumnezeu sunt un gol/plin
înainte de toate, altfel spus ca să devii Unicitate și unicități ale ei
trebuie ca plinul să ocupe golul inexistenței lui. Golurile exemplificate nu
doar că sunt cazuri particulare ca înțelegere a semnificației, umană sau științifică,
a puterii sau energiei limitate la definițiile clasice. Ele sunt dependente de
specificul conținutului sau entității/univers
, corp sau obiect/fenomen, ca și transformarea, spaţiul și timpul lor,
etc., fără ca definițiile clasice să justifice, într-un fel sau altul, această dependență
sau absolut/relativ al lor. Chiar dacă putem limita substanța doar la masă/energie, cu sau fără configurație,
cu sau fără spirit, etc., conform definițiilor clasice, ca gând sau idee umană
sau științifică, separat sau împreună. La urma urmei energia şi masa sunt un
virtual de iluzii și umane sau științifice la fel ca şi vidul pe care încearcă
să îl definească dicționarele clasice, căutând inutil, perfecțiunea lor. Mai
mult nu putem amesteca golul ca formă (aspect,
„Care nu are pe
corp (sau pe o parte a corpului) nici un fel de îmbrăcăminte”, „Care nu este
acoperit cu vegetație”, etc.) cu golul existențial al substanței („Care nu conține nimic înăuntru”, „Care are o cavitate în interior”, „Spațiu liber,
cavitate”, etc.) sau cu cel spiritual (lipsa ideilor, „adevăr spus direct” sau „minciună
evidentă”, „Care este fără temei, fără fond; neîntemeiat.”, etc.) ca gând
sau idee. Toate acestea au ceva comun care le definește în comparat, comparativ
sau raportat ție cu repere sau situaţii sau doar sisteme de referință,
respectiv energia care dislocă masa unde și când masa unei substanțe creează
prin dislocare golurile respective și invers. În cazul limitat, uman este sau ştiinţific,
respectiv golul este consecința sau cauza/efect
a unei sau unor energii în limitele înțelegerilor definițiilor clasice ca semnificație sau semnificații
ca natură regula naturii este invers totul pleacă de la substanţă ca grupare
sau urzeală a existenței de gol/plinuri ale ei. În lipsa oricărei materii sau
puteri, mase sau energii, etc., nu există substanță şi implicit goluri sau
plinuri ale ei și invers. Putem constata, destul de ușor, că dacă vom putea
defini sau determina golurile (ca spațiu, distanțe, dimensiuni unidimensionale,
bidimensionale sau chiar tridimensionale, etc.) putem sau am putea defini ca
sistem sau uman și ştiinţific, energiile ce produc golurile respective în
interiorul masei unei substanțe oarecare ca masă/energie sau dincolo de
ea ca materia/putere. Folosind relațiile
clasice ale relativității sau pe cele simultan/dialectice
neconvenţionale, pe baza filozofiei noastre ca generalitate. Din păcate
relațiile relativității, dar nu numai, (toate legile și normele umane sau
științifice, nu sunt legate sau dependente de univers, transformare, evoluție,
multiplicare și divizare, spațiu și timp, etc., ceea ce pune în evidență că nu
respectă principiile naturii iar contrariile
„se anulează
reciproc”, în aceiași clipă/moment în care devin
entități bine definite, constante sau invariabile care nu mai pot respecta
perfecțiunea naturii, veșnica și eternitatea ei.
Scoateți golul naturii și totul
devine plin și invers fără energie sau putere, la fel ca în cazul eliminării
spațiilor interplanetare sau ale sistemului solar, etc. până acolo energiile creste
puterea și energia, dincolo de o limită dispar odată cu golul dar și plinul
respectiv. Energia vidului este echivalentul energiei de a-l face sau crea. În
lipsa spațiului viteza și timpul nu mai au sens, implicit lucrul mecanic sau
puterea, etc. Golul nu este vid decât ca
virtual uman sau științific având în vedere că energia nu dispare ci dispare
substanța în sine ceea ce este absurd sau „imposibil” să credem
sau să spune că substanța poate dispare în inexistență. Dovada este faptul că
energii imense nu pot face un vid perfect care nu există de alt fel. Există doar un gol al substanței acre îi
aparține ca simultaneitate/dialectică neconvenţională cu plinul lui.
Prin convenție, forța unicităţii sau situaţiei/stare a ei ca lipsă a vigoare/dinamicitate, dinamicitate ca
stare sau realitate, vigoare ca situaţie sau natură, gol ca iluzie a vigorii
naturii, gol al situaţiei ca sistem sau vid, vid uman sau știință, etc.
Ca natură nedialectică a dicţionarului simultan/dialectic „gol” este,
„virtualul
forței”,
ca expresie sau termen generic al devenirii unicităţii
inclusiv orice particular al ei, printre care:
-
unicitate,
„virtualul forței
ca unicitate”,
convenție ca metaforă a situaţiei/stare sau naturii/realitate
a ei sau,
„gol.unicitate”,
convenție
ca percepţie a virtualului forței unicităţii respective, comparat/extracomparat cu repere sau situaţii. În condițiile în
care orice gol al unicității este un virtual al forței percepute a ei iar orice
virtual al forței un gol.unicitate dincolo de percepţie, golul. Unicitate o simultaneitate/dialectică sau gol/extragol (negol) ca situaţie/stare a unicităţii,
- situaţie,
„extragol”
convenție
ca metaforă a situaţiei sau naturii ei sau,
„gol”,
convenție
ca percepţie a extragolului situaţiei respective, comparat sau comparativ cu repere sau situaţii. În condițiile
în care orice gol este un extragol perceput al ei iar orice extragol un gol
dincolo de percepţie, chiar dacă niciodată același gol cu același extragol ca
situaţie. Fără a confunda extragolul cu golul, dinamicitatea, tăria sau forța,
antigolul sau negolul, inexistența lor ca agol sau non gol, etc. știind că
orice extragol este un gol dincolo de percepţie, ca situaţie,
„extragol
ca stare”,
convenție
ca metaforă a stării sau realității ei sau,
„gol.stare”,
convenție
ca percepţie a extragolului stării respective, extracomparat sau
extracomparativ cu repere sau
situaţii. Unde şi când orice gol al stării este un extragol perceput al ei iar
orice extragol un gol dincolo de percepţie,
chiar dacă niciodată același gol cu același extragol al stării,
-
situaţie
ca sistem,
„extragol
ca sistem”,
măsură
sau măsurabil, convenție ca metaforă a situaţiei ca sistem sau naturii ei
sau,
„gol.sistem”,
măsură
sau măsurabil, convenție ca percepţie a extragolului situaţiei ca sistem,
comparat sau comparativ cu repere
sau situaţii ca sistem, indiferent de situaţie, natură sau organizare. Unde şi
când orice gol al situaţiei ca sistem este un extragol perceput al ei iar orice
extragol un gol dincolo de percepţie, chiar dacă niciodată același gol cu
același extragol al situaţiei ca sistem, măsură sau măsurabil. În condițiile în
care nu trebuie să confundăm extragolul cu golul, dinamicitatea, tăria sau forța,
antigolul sau negolul, inexistenţa lor ca agol sau non gol, etc., ale situației
ca sistem, știind că orice extragol este un gol dincolo de percepţie, al
situaţiei ca sistem, chiar dacă totul este măsură sau măsurabil.
Ca gând sau idee
umană, ştiinţă, asemănare şi identificare a lor, ca egal, antiegal sau inegal
ca identic, etc., orice gol devine uman sau ştiinţific ca vid, gând sau idee, măsură
sau măsurabil precis sau idee, cu opus sau contrar care „se anulează reciproc” și nu respectă principiile naturii. Ca uman sau
științific, al naturii despre extragol, gol, dinamicitate, tărie sau forță,
antigol sau negol, inexistenţa lor ca agol sau non gol, etc., ca virtual,
iluzii și umbre, în nici un caz natură, natură/realitate
sau virtual al unicității lor.
Ca simultaneitate/dialectică putem spune
că orice „gol” ca situaţie este,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor extragolului”,
pe care îl cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situaţiei în general sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a golului/extragol”
al dialecticii negolului virtualului forței situaţiei în
general sau,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor antigolului”,
pe care îl cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situaţiei ca sistem, opus sau contrar în particular
sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a golului/antigol”,
al dialecticii negolului virtualului forței situaţiei ca
sistem, opus sau contrar, în particularul ei. Altfel spus orice gol este de
fapt un extragol, ca alt sau alt fel de gol dincolo de percepţie şi invers, de secvențe
neconvenţionale, ale simultaneităţii lor dialectice.
Orice plin este o
materie sau masă, prin definiție, sau obiect al fenomenului respectiv ca
virtual al conținutului, substanță fără putere sau fără masă după caz. Nu poate fi putere sau energie, în nici un
caz. Asta justifică existența golului ca fenomen, energie sau putere, etc.,
fără a le confunda cu forma și spiritul care sunt virtual al substanței și nu
separat al materiei sau puterii, masei sau energiei, etc. dar mai ales fără a confunda golul ca natură
cu virtualul lui ca vid sau lipsă a substanței (plin/gol sau
masă/energie, al ei) și nu al golului plinului respectiv. Golul mai poate fi
definit plecând de la dialectica existenței entității sau gol/plinul ei când putem spune că orice gol este simultaneitatea/dialectică a
secvenţelor neconvenționale ale plinului pe care îl cuprinde sau defineşte sau
supraunitarul simultaneităţii/dialectice
a gol/plinului respectiv. Ținând
cont de limitare şi corecțiile necesare oricărei limitări în permanență. Nu
putem spune că acest gol este doar un loc sau spaţiu separat de materia sau
energia care îl cuprinde sau definește. Având în vedere că orice gol este
element al existenței oricărui conținut sau entitate/univers, ca
existență, corp sau obiect/fenomen iar totul sau destinul, etc., este
simultaneitatea lor dialectică. Golul în
sine nu însemnă ca semnificație şi nu este doar lipsa oricărei materii, plin
sau a oricărei mase pe care o defineşte sau cuprinde, sensul lui trece dincolo
de percepția substanței ca natură deoarece este o metaforă a consecinței forței
pe care o cuprinde sau defineşte. Dacă ținem cont de simultaneitatea lui dialectică
cu plinul ca unicitate sau particular al ei ca existenţă.
Altfel spus golul este o vibrație/rezonanță percepută ca situaţie, ca și plinul lui, ambele ca
elemente ale dialecticii existenței sau substanței după caz, al oricărui conținut
sau entitate/univers, corp sau obiect/fenomen, etc., al oricărei unicității
sau particular al ei. Asta înseamnă că în lipsa golului nu există plin sau
substanţă, energie sau masă, materie sau putere, în oricare variantă a lor
generală sau particulară, etc. La fel cum nu poate exista gol în lipsa plinului
sau forței în toate variantele lor, în condițiile în care totul este o simultaneitate/dialectică neconvențională
a unicităţii sau particularului ei. Simplificat energia este proiecția golului, dinamicității,
tăriei și forței, etc., pe care le cuprinde sau definește ca virtual, iluzii și
umbre ale de secvențe neconvenționale. La fel cum unicitatea sau lumea sunt simultaneități/dialectice
ale tuturor conținuturilor sau entităților/univers
pe are le cuprinde sau defineşte, una ca natură, natură/realitate și virtual
al unicității, alta ca virtual sistem sau uman și științific, al lor în
și dincolo de şi dincolo de limite sau convenții, etc.. Fără a exclude
variantele lor simultan/dialectice ca entitate sau existenţă/formă/spirit,
univers sau transformare/moment ca
evoluție/multiplicare/divizare respectiv
prezent/spațiu/timp al lor, etc. Să nu uităm că în matematică proiecția oricărui corp pe o axă
sau doar într-un punct cuprinde toate punctele sau secvențele corpului
respectiv sau au corespondent al lor în proiecția respectivă, indiferent dacă
este vorba de o linie curbă sau dreaptă sau o traiectorie a lor în sens
neconvențional, un gând sau idee ca natură sau doar umane sau științifice, ca
linie sau proiecție a ei. În nici un caz
să nu credem că golul este o energie sau invers ca tot, întreg sau destin la
fel cum niciodată, nicăieri şi nicicând proiecția nu este corpul însuși sau
invers.
Putem spune fără să limităm înțelesul ca semnificație că
golul este dimensiunea clipă/moment
fără masă sau fără a fi dislocat de o masă sau un conţinut, în aceiaşi clipă/moment în care masa devine o dimensiune
clipă/moment dislocată (ocupată) de
masă sau conţinut. În
lipsa materiei sau masei nu există goluri şi nici plinuri ca şi invers, energiile
(sau golurile ei) mențin materia la distanță formând golurile substanței
respective ca materie/putere sau masă/energie cu formă și spirit, indiferent
de situaţie, natură sau organizare a
lor. Golul nu este şi nu trebuie confundat cu inexistența, cu sau fără natură, în
sens clasic sau simultan/dialectic, el este o existență, conţinut sau entitate/univers ca şi gândurile și ideile
noastre, care au golurile lor ca existență sau inexistență după caz. Nimicul
este iluzia ca sistem a nelimitatului mic care poate fi limitat la zero sau neutru,
după caz, al oricărei simultaneități/dialectice,
ca unicitate sau particular al ei, care nu poate fi perceput în nici o variantă
dar care este la rândul lui o simultaneitate/dialectică
sau nelimitat mic ca simultaneitate/dialectică
neconvențională. Alt fel
spus golul nu este percepția sau metafora inexistenței ca nimic, având în
vedere că nimicul este un nelimitat mic cu natură perceput ca de uman sau
știință ca virtual sistem, zero cu sau fără natură după caz. În aceiași
clipă/moment în care golul este virtualul vigorii, dinamicității și forței,
etc., după caz. Golul, ca şi plinul de
altfel, sunt existențe chiar dacă niciodată, niciunde, nicicând și nicăieri nu pot
exista separat, deoarece știm și cunoaștem deja că nu există gol fără plinul
lui sau materie fără putere, etc. şi invers, ca unicitate sau particular al ei
de secvențe neconvenționale. Să nu ne facem iluzii că energia poate fi separată
de masă sau materia de extramateria sau antimateria ei, este sau ar fi o înțelegere
limitată sau greșită a semnificației, o utopie sau iluzie a iluziei din moment
ce este evident că nici un instrument de măsură, verificare sau comparație care
poate sau ar putea face verificarea separat nu este „energie pură”
sau „materie pură” separat, ci doar substanță sau
conținut ca entitate/univers.
Cu un aparat de măsură al electricității, tensiunii sau intensității,
etc., al unei instalații sau circuit, măsurăm energia electrică sau tensiunea unei
unicităţii sau unui conţinut ca entitate/univers
şi nu doar energia, tensiune sau intensitatea a curentului respectiv separat de
suportul lor ca substanță, chiar dacă noi sau aparatul înțelegem prin convenție
doar măsura unui element sau altul al măsurătorii. Aparatul de măsură este o
unicitate, conţinut sau entitate/univers
şi nu un particular al ei cum se poate crede, la fel ca şi energia, tensiunea
şi intensitatea respectivă care aparțin la rândul lor unei unicități sau unui
conţinut ca entitate/univers şi nu
un particular al lor ca energie, gol, tensiune sau intensitate, etc., fără
suport, a lor. La urma urmei potențialul unei baterii este un gol care doar
prin contact defineşte curentul, tensiunea şi intensitatea respectivă. La fel
şi în cazul temperaturii sau oricărui parametru uman care poate fi comparat,
raportat sau măsurat prin intermediul unei unicități, om, aparat, instrument,
etc. şi nu doar un particular sau altul al unei unicități.
Doar în gândurile sau ideile noastre şi convențiile lor, umane sau științifice,
sunt limitate aceste măsurători, comparații sau rapoarte la uman sau știință ca
asemănare, identificarea, egal, antiegal sau inegal ca identic al lor, chiar
dacă niciodată, nicăieri, niciunde şi nicicând, umanul sau știința lor nu sunt
natura, natură/realitate sau virtualul unicităţii lor ci doar virtual de
iluzii și umbre umane sau științifice specifice. Inexistența, zero sau nimicul,
în sens clasic, cu sau fără natură, nu pot fi comparate, raportate sau măsurate,
indiferent de situația, natura sau organizarea lor, doar pentru că, în sens
clasic, nu au natură sau nu există decât ca gând sau idee a minții, judecății
și rațiunilor umane sau științifice. Chiar
dacă trăim inexistenţa sau nimicul lor, ca natură, natură/realitate și
virtual al lor și al nostru. Din acest motiv chiar dacă putem separa convențional
golul de plinul său trebuie obligatoriu să fim atenți la convenție, limitare, etc.,
dar mai ales să ținem cont de corecțiile lor permanente.
În relație filozofică putem scrie că „golj”
este,
golj ≅ ≅ / / / ≅
≠
enj ≠ plinj
.
la fel ca orice conţinut sau entitatea/univers, proiectat,
comparat sau raportat cu repere, situaţii sau sisteme de referință, ca secvențe neconvenţionale şi nu
ca întreg. Unde şi când se vede clar, sperăm noi, că golul este o existență inclusiv
ca gând sau idee extrapolată a vidului uman sau științific, fără trăire sau
transfer, deoarece aceste trăiri apar doar prin simultaneitatea/dialectică a lui cu plinurile ca substanță sau
conținut. Știind, în aceiași clipă/moment că golul este simultaneitatea/dialectică a secvențelor neconvenționale ale plinului ca
substanţă sau al supraunitarului dialecticii gol/plin, cu formă și spirit
În concluzie,
în lipsa golurilor nu există energie la fel cum în lipsa
energiei nu există goluri (nu ar avea cine să disloce plinul sau variantele
lui), în aceiași clipă/moment în
care în oricare din variante nu există gol sau variante ale lui în lipsa substanței
sau existenţei conţinutului ca entitate/univers,
care să le definească sau să le cuprindă, știind că totul este o simultaneitate/dialectică neconvențională
de unicităţii sau particular al ei. Golul este cel care defineşte
orice forță, dinamicitate, vitalitate, vigoare, putere sau energie, etc. şi
invers, în lipsa lui nu există toate acestea cu atât mai mult substanţă sau
existență, etc., ca materie/putere
sau gol/plin în oricare variantă a
lor. La fel cum orice unitate matematică cuprinde sau defineşte multiplii şi
submultiplii ei şi invers sau orice om cuprinde sau defineşte orice unicitate
şi invers de la cuante la unicităţii astrofizice, etc., ale lui În lipsa omului
sau umanității, cât şi al convențiilor noastre, ca umanoizi, nu ar exista virtual,
iluzii și umbre, etc., umane sau științifice lor, chiar dacă există. La fel
orice unicitate sau particular al ei nu ar exista în lipsa cuantelor sau a
unicităților care o formează sau din care face parte, domeniul, totul, întregul
sau destinul, etc. fiind o simultaneitatea/dialectică neconvențională
perfectă, veșnică/eternă
și nelimitată ca și noi sau orice conținut ca secvențe sau părți ale lor. /
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu