I
Idee
Ca natură non
dialectică a dicţionarului clasic „idee”
este,
„IDÉE, idei, s. f. 1. Termen generic pentru diferite forme ale
cunoașterii logice; noțiune, concept. 2. Principiu, teză cuprinzătoare,
teză fundamentală, concepție, gândire, fel de a vedea. ♦ Opinie, părere, gând,
convingere, judecată. ◊ Expr. A avea idee = a avea cunoștințe (sumare),
a fi informat (despre ceva). Ce idee! = exclamație de dezaprobare. Dă-mi
o idee = ajută-mă cu o sugestie sau să găsesc o soluție. ♦ Intenție, plan,
proiect. 3. (În expr.) Idee fixă = imagine, gând delirant izolat,
intens și durabil, lipsit de rațiune. ♦ Teamă, grijă cu privire la ceva,
panică. ◊ Expr. (Fam.) A băga (pe cineva) sau a intra la (o) idee
(sau la idei) = a face să se îngrijoreze, să se teamă sau a se
îngrijora, a se teme. 4. (În expr.) O idee (de...) = o cantitate
mică, redusă etc. O idee mai mare. – Din fr. idee, lat. idea.
Sursa: DEX
'98 | Adăugată de gall | Semnalează o greșeală | Permalink”
sau,
„IDÉE ~i f. 1)
Reprezentare generală și abstractă, care se formează în conștiința omului,
despre un obiect sau despre un fenomen; concept; noțiune. 2) Rezultat al
procesului de gândire; gând. ◊ ~ fixă idee care stăruie mereu
în mintea cuiva; idee obsedantă. A avea ~ a avea cunoștințe
sumare despre ceva. 3) Fel de a vedea lucrurile din jur, de a reprezenta
realitatea. 4) Concepție de bază a unei opere. ~ea romanului. ~ea
spectacolului. 5) Intenție de a întreprinde ceva. [Sil. de-e-]
/<lat., gr. Idea Sursa: Noul dicționar explicativ al limbii române | Permalink”.
A spune că ideea „se formează în conștiința omului” este ca şi când ai spune că spiritul este conștiința însăşi dincolo
de memorie, ba chiar dincolo de gândire, judecată sau doar rațiune, cu atât mai
mult în condițiile conștiinței simultan/dialectice
neconvenționale ca gânduri sau idei conștient/subconștiente.
Totodată această înțelegere a semnificației ne arată că însăşi definiția
clasică, ca metaforă sau percepţie, înţelege că semnificația de idee la care se
referă este doar o variantă virtuală, teoretică sau practică, chiar dacă
doar limitată la spiritul nostru uman
sau științific. Fără însă ca definițiile clasice să conștientizeze că ideea ca
generalitate există şi dincolo de umanul sau ştiinţa lui, alt fel, în cazul
clasic, ar fi ca şi când ideea ar apare din inexistenţa ei, cu sau fără natură.
În plus trebuie făcută mențiunea că una sunt ideile formei sau parametrii ei
direcți și alta ideile spirituale sau parametrii indirecți pe care noi le
denumim simultan/dialectic și neconvențional idei directe și indirecte
sau doar idei. Știind și cunoscând totodată că parametrii direcți sunt idei sau
câmpuri directe iar ideile spirituale sau indirecte sunt parametrii indirecți
sau vibrații/rezonanțe indirecte ca virtual, iluzii și umbre ale
gândurilor naturii. Inclusiv ca uman sau știință. Noi am propunem în acest sens
ideile directe și indirecte ca virtual al gândurilor directe și indirecte ale
naturii sau virtual, iluzii și umbre ale câmpurile directe și indirecte care
generează aceste gânduri. Ale formei ca parametrii direcți sau ale spiritului
ca parametrii indirecți pentru orice conținut sau entitate/univers.
Fiecare conținut cu organele lui specifice directe și indirecte sau centre de
rezonanțe directe (organe de simț directe) sau indirecte (organe de simț
indirecte, creier sau altceva), specifice naturii respective a conținutului sau
entității/univers respective. Ținând cont în aceiași clipă/moment
că totul este o simultaneitate/dialectică și neconvențională, unde și
când nu poate exista formă fără spirit, câmpuri directe fără câmpurile lor
indirecte, gânduri fără idei și invers, parametrii direcți fără cei indirecți,
etc., pentru simplul fapt că se cuprind și definesc reciproc ca și contrariile
naturii, în generalul și particularul lor. Alt fel ar fi ca și când am crede
sau spune că rezonanța poate exista fără vibrația sau vibrațiile ei și invers
ca natură. Toate acestea deoarece logica noastră, umană sau științifică, simultan/dialectică
și neconvenţională, ne spune că în spatele oricărui virtual, iluzie, umbră,
gând sau idee, practică sau
teoretică, etc., este întotdeauna o natură, natură/realitate și virtual
al unicității, ca vibraţie/rezonanță
care defineşte forma dar și spiritul, uman sau științific. De la care pleacă și
revine orice gând sau idee a lor prin organe specifice de simț directe și
indirecte. Să ne amintim că medicina ca ştiinţă ne arată că în spatele oricărui
gând sau idee, vis în stare de veghe sau de somn, sunt emitori/receptori şi sinapse neuronale, conținuturi sau entități/univers, ca natură sau vibrații/rezonanțe
ale lor. Orice gând sau idee, ale formei sau spirtului nu apar din inexistență
şi nici nu dispar în inexistenţă, gândurile și ideile ca și câmpurile, directe
și indirecte, sunt existențe, în nici un caz inexistențe, cu sau fără natură.
Chiar dacă nu le putem spune masă sau energie, materie sau putere, etc., ele
fiind o existență ca expresie a gândurilor și câmpurilor directe și indirecte
ale naturii care suntem sau în care existăm, în general, sau doar ale naturii
noastre umane sau științifice, în particularul lor.
Ceea ce justifică teoriile noastre că antiumanul
sau inumanul, din noi și din afara noastră, au avut, au și vor avea idei, gânduri,
câmpuri, viziuni, etc., directe și indirecte,
dincolo de noi, de umanul sau umanoidul nostru, știind și cunoscând că
din inexistență nu poate naște existență. La fel cum omul ca uman al
umanoidului care suntem nu poate apare din inexistența lui ci din antiomul şi
antiumanul lui, cuante, atomi și molecule, etc., ca opus sau contrar aparent al
omului, umanului și umanoidului care suntem. Antiumanul
din noi sau din afara noastră are gândurile şi ideile lui ca şi noi, evident
alte sau alt fel de gânduri sau idei, ca neconvenţional al lor din care apare
existența noastră și a naturii care suntem. Dacă luăm în considerație că totul
este natură și vibraţie/rezonanță,
unele directe (formă) altele indirecte (spirit), ca virtual, iluzii și umbre
ale existenței naturii și realității ei ca extranatură. În aceiași clipă/moment
în care gândul și ideea ca vibraţii/rezonanțe sau definiţie sunt o
simultaneitate/dialectică
neconvențională sau virtual al naturii gândurilor la rândul lor virtual, iluzii
și umbre ale câmpurilor directe și indirecte ale naturii oricărui conţinut sau entitate/univers, prin convenție sau
convenții specifice. În sensul de idee, ca proiecție a gândurilor respective,
în nici un caz natura, natura/realitate sau virtual unicității lor.
Diferența între gânduri și idei în general şi particularul lor uman sau
științific, în particular, este dată de repere, situații și sisteme de
referință, asemănarea și identificarea lor comparat, comparativ sau raportat cu
aceste repere, situații sau sisteme de referință, măsura sau măsurabilul lor,
etc. Ideile nu sunt și nu trebuie limitate doar la proiecții indirecte la nivel
spiritul ca natură sau realitate, (extranatură) în nici un caz doar la „Reflectare a realității în conștiință”, trebuie extrapolate ca natură, natură/realitate
și virtual la unicităţii lor, câmpuri, viziuni sau înfățișări, directe și
indirecte, etc., chiar dacă noi sau alții nu putem trece dincolo de virtualul,
iluziile și umbrele naturii sau vibrațiilor
ei rezonanțe, directe și indirecte, ca formă și spirit. La fel ca noi și
natura noastră este orice conținut sau entitate/univers cu existență/formă/spirit
sau corp ca obiect/fenomen, substanță/configurație/psihic, etc.,
care respectă principiile și regulile naturii dar mai ales nu au sau nu acceptă
contrarii care „se
anulează reciproc”. Alt fel
putem crede sau spune că din inexistență poate naște existență și invers, chiar
dacă este clar ca „bună ziua” că în această
variantă perfecțiunea și veșnicul/etern al ei or ar fi dispărut de mult
ori nu ar fi existat. Așa cum se întâmplă ca uman și știință care nu respectă
principiile și regulile naturii și ale căror contrariii „se anulează reciproc”. De reținut încă de la începutul
definiției că orice idee umană
sau științifică, idee ca sistem, Idee, gând, câmp, viziune şi
înfățișare, etc., în sens simultan/dialectic și neconvenţional, are
variantele ei directe ca formă,
parametrii sau câmpuri directe și indirecte ca spirit, parametrii
indirecți sau câmpuri indirecte spirituale, după caz.
Prin
convenţie, viziune a unicităţii sau situaţiei/stare a ei ca gând/câmp, câmp ca stare sau realitate,
gând ca situaţie sau natură, idee ca virtual al gândului naturii, idee a
situaţiei ca sistem, idee directă sau indirectă umană sau ştiinţifică, a formei
sau spiritului, etc.
Ca natură nedialectică a dicţionarului simultan/dialectic „idee”, este,
„virtualul viziunii”,
ca
expresie sau termen generic al devenirii unicităţii
inclusiv orice particular al ei, printre care:
- unicitate,
„virtualul viziunii ca unicitate”,
natură/realitate, convenţie
ca metaforă a situaţiei/stare sau naturii/realitate a ei sau,
„idee.unicitate”, (natură/realitate)
convenţie
ca percepţie a unicității respective, comparat/extracomparat
cu repere sau situaţii. În condițiile în care orice idee a unicităţii este un
virtual al viziunii percepute a ei, iar orice virtual al viziunii o
idee.unicitate, ideea.unicitate o simultaneitate/dialectică
sau idee/extraidee (neidee, nu în
sens clasic ca opus sau contrar) ca situaţie/stare
a unicităţii,
- situaţie,
„extraidee”, (umbră ca
virtual al naturii)
convenţie
ca metaforă a situaţiei sau naturii ei sau,
„idee”, (iluzie ca
virtual al naturii),
convenţie
ca percepţie a extraideii situaţiei respective, comparat sau comparativ cu repere sau situaţii. În condițiile
în care orice idee este o extraidee percepută a ei iar orice extraidee o idee
dincolo de percepţie, chiar dacă
niciodată aceiaşi idee cu aceiaşi extraidee ca situaţie. Fără a confunda
extraideea cu idea, gândul, câmpul sau viziunea indirectă, antiidea sau neidea,
inexistenţa lor ca aidee sau non idee, etc., știind că orice extraidee este o
idee dincolo de percepţie, ca situaţie,
„extraidee
ca stare”,
umbră
ca virtual al realității, convenţie ca metaforă a stării sau realităţii ei
sau,
„idee
stare”,
iluzie
ca virtual al realității, convenţie ca percepţie a extraideii stării respective,
extracomparat sau extracomparativ cu
repere sau situaţii. Unde şi când orice idee al stării este o extraidee
percepută a ei iar orice extraidee o idee dincolo de percepţie, chiar dacă niciodată aceiași idee cu aceiași
extraidee ca stare,
-
situaţie
ca sistem,
umbră a
virtualului naturii ca sistem, măsură sau măsurabil, convenţie ca
metaforă a situaţiei ca sistem sau naturii ei sau,
„idee.sistem”,
iluzie
a virtualului naturii ca sistem, măsură sau măsurabil, convenţie ca percepţie a
extraideii situaţiei ca sistem, comparat sau comparativ cu repere sau situaţii ca sistem, indiferent de situaţie, natură
sau organizare. Unde şi când orice idee a situaţiei ca sistem este o extraidee
percepută a ei iar orice extraidee o idee dincolo de percepţie, chiar dacă
niciodată aceiași idee cu aceiași extraidee a situaţiei ca sistem, măsură sau
măsurabil. În condițiile în care nu trebuie să confundăm extraideea, situaţiei
ca sistem, cu idea, gândul, viziunea sau înfățișarea, antiideea sau neidea,
inexistenţa lor ca aidee sau non idee, etc., ale situaţiei ca sistem, știind că
orice extraidee este o idee dincolo de percepţie, a situaţiei ca sistem, chiar
dacă totul este măsură sau măsurabil.
Ca gând sau idee
umană, ştiinţă, asemănare şi identificare a lor, ca egal, antiegal sau inegal
ca identic, etc., orice idee devine umană sau ştiinţifică, teoretică sau
practică, măsură sau măsurabil precis, cu opus sau contrar care „se anulează reciproc” și nu respectă principiile naturii. Ca uman sau știință
al naturii despre extraidee, idee, gând, viziune sau înfățișare, antiidee sau
neidee, inexistenţa lor ca aidee sau non idee, etc., ca virtual, iluzii și
umbre, în nici un caz natură, natură/realitate
sau virtual al unicității lor.
Ca simultaneitate/dialectică putem spune
că orice „idee” ca situaţie este,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor extraideii”,
pe care o cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situaţiei în general sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a ideii/extraidee”,
sau al dialecticii neideii virtualului viziunii situaţiei
în general sau,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor antiideii”,
pe care o cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situaţiei ca sistem, opus sau contrar în particular
sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a ideii/antiidee”,
sau
al dialecticii neideii virtualului viziunii situaţiei ca sistem, opus sau
contrar, în particularul ei. Alt fel spus orice idee este de fapt o extraidee,
ca alt sau alt fel de idee dincolo de percepţie şi invers, de secvenţe
neconvenţionale, ale simultaneităţii lor dialectice.
Pentru a înțelege corect semnificația de idee trebuie să
ținem cont de simultaneitatea ei dialectică și neconvențională ca idee umană
sau științifică, idee ca sistem, Idee, gând, câmp, viziune şi
înfățișare, etc., unde și când orice idee este toate acestea și invers. În
aceiași clipă/moment în care fiecare din toate acestea, la rândul lor
sunt, idee umană sau științifică, idee ca sistem, Idee, gând, câmp,
viziune şi înfățișare, etc. și invers. Fiecare cu adevărul, revelația sau
veridicitatea ei, etc., specifică. În acest context orice idee este un virtual,
iluzii și umbre ale gândului, câmpului, viziunii sau înfățișării și invers ca
secvențe neconvenționale simultan/dialectice, după caz prin convenție
sau convenții sau punerea lor de condiții de existență. În nici un caz ca
domenii, convenții, tot, întreg sau destine, etc. La fel cum orice proiecție a
unei drepte pe o axă sau mai multe sunt virtualul ca iluzii și umbre al acelei
drepte dar niciodată, nicăieri, niciunde și nicicând dreapta însăși, cu atât
mai mult ca natură, natură/realitate și virtual al lor la care nu putem
ajunge cu vitualul, iluziile și umbrele noastre umane sau științifice.
Indiferent dacă discutăm de o dreaptă sau linie/curbă ca traiectorie sau
natură ori doar gând sau idee umană sau științifică ca dreaptă cu o singură
dimensiune, care nu există decât în mintea, judecata și rațiunile noastre, după caz.
Noi nu folosim ideea de irațiune sau irațional al ei deoarece pentru noi și
neconvenționalul nostru, irațiunea și iraționalul, sunt inexistenţă, cu sau
fără natură. Ceea ce presupune implicit inexistenţa rațiunii şi judecății şi nu
este cazul în neconvenționalul nostru simultan/dialectic.
Neconvenționalul cuprinde sau definește nu doar existența și extraexistența ei
ca existențe ci și inexistența definită sau cuprinsă de mintea, judecățile și
rațiunile noastre umane sau științifice. În caz opus sau contrar paradoxul lor
nu ar mai fi o armonie, normalitate sau perfecțiune, etc., a devenirii și
transformării, deoarece o existență fără antiexistența sau inexistența ei nu
poate fi paradox. Ar fi precum nașterea fără moarte sau lumina fără întuneric,
etc. Este la fel ca paradoxul în care noi, orice conținut sau entitate/univers,
etc., ne naștem împotriva oricărei probabilități sau cu o probabilitate zero,
infinit mic, nelimitat mic (respectiv 1, o constantă sau un limitat raportate
la infinit sau nelimitat, după caz), dar murim cu probabilitate 1, infinit sau
nelimitat mare întotdeauna (respectiv 1, o constantă sau un limitat raportate
la zero, infinit mic sau nelimitat mic, după caz). Cu atât mai mult cu cât nu
există viață ca naștere fără moarte și invers sau lumină fără întuneric,
dialectică, adevăr sau veridicitate, etc., fără contrariile lor, chiar dacă
discutăm de contrarii care nu „se anulează reciproc” și respectă principiile și
regulile naturii sau „se anulează reciproc” și nu
respectă principiile și regulile ei.
Ca să ne facem înțeleși ca semnificație, în ceea ce
încercăm noi să prezentăm, ca gând şi idee, trebuie să plecăm de la forma și
spiritul oricărei unicităţii sau particular al ei ca simultaneitate/dialectică, respectiv spiritul simultan/dialectic
ca memorie/gândire/emotivitate
în generalul sau particularul lor. La urma urmei, gândurile și ideile sunt
natură ca vibrații/rezonanțe directe
ca formă sau indirecte ca spirit, după caz, având în vedere că organele de simț
directe sunt tot natură, natură/realitate și virtual, ca și cele
indirecte, fiecare cu specificul lui. Ca o consecință a interacțiunilor directe
sau indirecte ale câmpurilor organelor de simț directe (limbă, ochi, etc.) sau
de natură spirituală al organelor indirecte de simț creier sau centre de vibrații/rezonanțe
indirecte, etc., cu natura care suntem sau în care existăm. În contextul în
care parametrii direcți ai formei, câmpuri directe, etc., sunt gânduri și idei
directe care se transformă la nivel spiritual în gânduri și idei indirecte ca
natură sau doar virtual, iluzii și umbre ale lor, inclusiv umane sau
științifice. Ca un exemplu în acest sens percepțiile sunt au drept consecință
apariția parametrilor, ideilor, gândurilor sau câmpurilor directe ale unui
conținut sau entitate/univers ca virtual, iluzii și umbre, în aceiași clipă/moment
în care metaforele sunt spirituale ca vise în stare de veghe sau de somn,
câmpuri, gânduri sau idei, etc., indirecte ca virtual, iluzii și umbre,
indirecte, parametrii indirecți sau spirituali. Visele în stare de veghe ca
iluzii sau gânduri și idei conștiente, în stare de somn ca umbre, gânduri sau
idei subconștiente. Este absurd să credem sau să spunem că subconștientul sau
visele în stare de somn, subconștiente sau umbre, nu au gândurile și ideile
lor, la fel cum au și visele în stare de veghe, conștiente sau iluzii. Ideile
sunt expresia virtualului (iluzie/umbră)
gândurilor naturii în general ca situaţie sau doar gânduri umane sau
științifice în particularul lor, în ambele variante ale lor ca formă sau
spirit, ca natură sau doar uman și științifică, idee ca sistem, Idee,
gând, câmp, viziune şi înfățișare, etc., directe și indirecte. Memoria ca și
amintirea sunt capacitatea de refacerea a gândurilor şi ideilor în general,
memoria ca virtual, iluzii și umbre ale celeilalte, fără a le limita doar la
spirit. În condițiile în care și forma și spiritul au memoria și amintirea lor
specifică, în variante directe ca formă și indirecte ca spirit, ca o consecință
a gândurilor naturii în simultaneitatea lor dialectică cu câmpurile, viziunile
sau înfățișările, etc. ale organelor de simț specifice, directe sau indirecte,
după caz. Definiția clasică limitează totul doar la entitatea bine definită dar
mai ales la umanul ei ca „Termen
generic”,
noi generalizăm definiția la unicitate și particularul ei plecând tot de la
entitate dar în variantă simultan/dialectică și neconvențională. Urmând
ca altă dată sau cu altă ocazie, să prezentăm entitatea în simultaneitatea ei
dialectică cu universul care transformă continuu şi etern entitatea respectivă
sau orice conținut, entitate/univers, lume, corp sau obiect/fenomen,
etc.
Orice
conținut sau entitate/univers are o memorie, amintire, pomenire şi
refacere, etc., ca simultaneitate/dialectică neconvenţională,
specifice oricărui element al conţinutului sau entităţii/univers. Prin
orice entitate a lui acre are o memorie, amintire, pomenire şi refacere, etc., în variante
specifice existenței, formei sau spiritului entității respective. În plus
acestea sunt specifice naturii, naturii/realitate și virtualului
unicității, după caz, ca formă sau directe (parametrii
direcți ca memorie, amintire, etc.), ca spirit sau indirecte (parametrii
indirecți ca memorie, amintire, etc.), etc. Ceea ce scoate în evidență faptul
că memoria formei este o amintire sau pomenire, etc., ca refacere directă a
ideilor formei sau parametrilor direcți ai entității și conținutului său iar
cele ale spiritului o memorie sau amintire ca refacere a ideilor ca memorie și
amintire, etc., indirecte sau spirituale, după caz, chiar şi în particularul
lor uman sau ştiinţific. Ca virtual (iluzie/umbră), în toate variantele lui ca simultaneitate/dialectică
neconvențională, ca o consecinţă a vibrațiilor/rezonanțe
ale naturii şi realităţii. Acest lucru deoarece una este culoarea ca amintire
directă a formei naturii unei situaţii şi alta gândul sau ideea despre culoarea
formei respective ca expresie a vibrațiilor/rezonanțe
indirecte ale spiritului,
indiferent de conținut sau entitate/univers
corp sau obiect/fenomen, etc., inclusiv uman sau științific. Orice
conținut, entitate/univers, corp sau obiect/fenomen, etc.,
percepe direct unicitatea, natura, natura/realitate și virtualul lor, care suntem și în care
existăm, prin simțurile noastre directe ca natură, natură/realitate și virtual ale unicității dar niciodată, nicăieri,
niciunde și nicicând prin metaforele organelor de simț indirecte nu pot fi
percepute ca metaforă chiar dacă pleacă sau revin ca refacere sau extrapolare,
la natura care sunt sau în acre există. Tot așa cum virtualul indirect ca
iluzii și umbre nu poate fi și nu este același cu virtualul direct ca iluzii și
umbre ale simţurilor directe. Natura este și dincolo de ele ca extranatură sau
realitate. Limitând gândurile și ideile doar la uman sau știință apar două
aspecte care trebuie depășite. Unul în care gândurile și ideile umane sau
științifice apar din inexistență dacă nu pleacă de la variantele lor directe ca
simultaneitate/dialectică neconvențională de idei
umane sau științifice, idei ca sistem, Idei, gânduri, câmpuri, viziuni
şi înfățișări, etc.
Altul în care nu putem face legăturile
între gânduri și idei cu natura care suntem sau în care existăm, percepțiile și
metaforele organelor noastre de simț sau ale oricărui conținut ca entitate/univers,
dacă evoluția lor nu este perfectă ca armonie și normalitate, veșnicie și
eternitate fără inexistența ei cu sau fără natură. Din inexistență nu poate
naște existență.
Putem
măsura natura și vibrațiile ei rezonanțe în mod direct, prin natura care suntem
sau în care existăm sau a aparatelor și instrumentelor ca natură. Asta nu
însemnă ca semnificație că putem crede sau spune că măsurătorile ca natură sunt
percepțiile și metaforele noastre sau
ale aparatelor, instrumentelor, etc., de care ne folosim. Ar fi o mare eroare
să credem sau să spunem că virtualul lor și al nostru este natura, natura/realitate
și virtualul unicității pe care o măsurăm noi sau aparatele și instrumentele de
care ne folosim. Percepții și metafore ca virtual, iluzii și umbre ale naturii,
directe sau indirecte, conștiente sau nu, vise în stare de somn sau veghe,
vibrații și rezonanță, după caz, dar niciodată, nicicând, nicăieri și niciunde
natura, natura/realitatea și virtualul lor, de la care pleacă sau revine.
Virtualul (iluzie/umbră) de care
vorbim în televiziune, film, sau calculator, etc., este doar o limitare sau
înțelegere limitată, umană sau științifică, a virtualului, deoarece virtualul
ca iluzii şi umbre nu sunt imaginile unui ecran sau sunetele unui aparat, etc.,
care sunt unicităţi, natură sau natură/realitate
cu virtualul lor specific. Respectiv sunt gândurile şi ideile din spatele lor
sau ale sunetelor și imaginilor respective, biți, câmpuri sau de altă natură,
directe sau indirecte după caz. Desigur şi imaginile televizorului dar şi
natura sau realitatea le putem numi virtuale, în sens clasic, uman sau
științific, din clipa/moment în care
ceea ce vedem, ascultăm, auzim, etc., la televizor sau pe monitorul
calculatorului respectiv, este transferat de la natură prin simțurile noastre
sau al tehnologiei respective directe la spiritul nostru ca percepții sau
metafore indirecte ale lor. Ca virtual, iluzii și umbre ale naturii și nu ca
natură, natură/realitate și virtual al lor specific. Adică toate aceste
ecrane sau monitoare, lumină sau sunete sau vibrații/rezonanțe ale acestor aparate sunt natură cu un virtual al
lor specific, nu sunt în nici un caz virtuale ci natură sau natură/realitate
ca unicitate sau particular. Nu sunt, în
nici un caz, gânduri sau idei pe ecranul televizorului, monitor sau radio,
deoarece le percepem ca natură sau natură/realitate
și virtual al a lor prin natura, natura/realitate și virtualul nostru în
general şi organele noastre de simț, nu prin virtual lor ca iluzii şi umbre, directe sau indirecte. În caz opus
sau contrar, dacă transferul ar fi virtual, iluzii sau umbre, am putea spune că
gândurile şi ideile pot fi transferate direct de la un organ de simț al unui
conținut sau entitate/univers la altul, un spirit la altul, etc.
Indiferent de situaţie natură sau organizare, caz în care ar dispare sau nu ar
exista variantele lor indirecte, ceea ce nu poate fi neconvenţional, simultan/dialectic,
paradox sau perfecțiune etc., ca armonie sau normalitate a lor. poate doar un
absurd sau „imposibil” uman sau științific. Ar fi ca şi când am putea să ne transferăm
gândurile şi ideile virtuale din mintea sau spiritul nostru sau al altora
direct prin natura şi simțurile creierului nostru sau centrelor noastre
indirecte de vibrație/rezonanță şi nu este cazul. Ca în filmele S.F.,
sau am putea trăi sau simți ca emoții și sentimente directe, trăirile, emoțiile
și sentimentele emoțiile unui conținut sau entitate/univers prin
organele noastre de simț directe și ale conținutului sau entitate/univers,
respective. Să nu confundăm în nici un caz gândurile şi ideile, indiferent dacă
ale formei sau spiritului, directe sau indirecte, câmpuri sau gânduri, etc.,
indiferent de situaţie, natură sau organizare cu informația sau limbajul,
direct sau indirect, transmis, primit sau receptat, de organele de simț ale
oricărei unicităţi sau particular al ei. Să nu confundăm natura, realitatea sau
natura/realitate cu virtualul,
iluziile şi umbrele lor, ca filozofie sau oglindire, în nici o variantă a lor.
Ceea ce trebuie să înțelegem ca semnificație este că virtualul nu sunt iluziile
şi umbrele unui spirit, sunt i ideile, gândurile, câmpurile viziunile și
înfățișările oricărui conţinut sau entitate/univers
la nivelul organelor de simț directe și indirecte, inclusiv ca sistem sau uman
și știință ca simultaneitate/dialectică neconvențională. Din percepțiile
organelor directe de simț se nasc gândurile și ideile formei iar din metaforele
lor gânduri și idei spirituale ale creierului sau organelor de simț indirecte,
inclusiv umane sau științifice. În caz opus sau contrar am contrazice gândul
sau ideea că din inexistenţă nu poate apare existenţă și invers, chiar dacă existența/antiexistența
sau varianta ei umană sau științifică existență/inexistență este o
dialectică, armonie, normalitate și perfecțiune a naturii oricărui conținut sau
entitate/univers ca modelare sau creație dar mai ales ca paradox,
veșnicie și eternitate, etc.
A limita ideea doar la uman sau știință, doar la virtualul
definiției clasice şi non dialectice ca „Termen
generic”
sau „Reprezentare
generală și abstractă, care se formează în conștiința omului, despre un obiect
sau despre un fenomen”, este sau a fost doar o necesitate a neputințelor
noastre la o clipă/moment dată, loc/vreme sau spaţiu/timp. În nici un caz unicitate
sau particular al ei ca natură, natură/realitate
și virtual al ei, chiar dacă le limităm doar la sistem sau uman și știință, ca
măsură sau măsurabil, etc., așa cum încearcă se ne propună dicționarele
clasice. Percepția este prin convenţiile noastre un transfer direct ca natură, natură/realitate
și virtual dincolo de convențiile și convenționalul nostru ca
neconvenționalul simultan/dialectic.
Pe de o parte deoarece totul este o simultaneitate/dialectică
neconvențională, pe de altă parte deoarece transferul are întotdeauna
nelimitați intermediari cu nelimitate variante ale lor. Chiar și în cazul
nostru uman sau științific, unde și când măsura și măsurabilul sunt aparent
precise, nu pentru că sunt precise ci doar pentru că în limitele și neputința
noastră, umană sau științifică, nu putem cuprinde sau defini nelimitatul lor.
Motiv pentru care stabilim, convenționalizăm sau definim repere, situații și
sisteme de referință față de care comparăm sau raportăm în limitele noastre,
umane sau științifice. Desigur nu trebuie să rămânem la definițiile clasice și
non dialectice, umane sau științifice, alte filozofii convenţionale sau ceea ce
știm sau credem că știm despre idea umană sau științifică, idea ca sistem, Idee,
gând, câmp, viziune şi înfățișare, etc. Cu variantele lor directe și indirecte,
nelimitați intermediari ca simultaneitate/dialectică neconvențională,
etc., nu doar asociere, dualitate, interdisciplinaritate, etc.
Am susținut şi susținem că materia şi
idea sunt simultan/dialectice şi revenim la această metaforă (intuiție/instinct extrapolat) pentru a
generaliza sensul de idee după care am generalizat substanța cu configurație și
psihic sau existența cu formă și spirit, etc.
Ca simultaneitate/dialectică și neconvențională, dincolo de cazul
limitării lor la asociere dualitate sau interdisciplinaritate, etc., ca
materie-idee sau undă-corpuscul, biofizică, biochimie, etc., în generalul sau
particularul lor. Este absurd sau cel puțin „imposibil” să credem sau să spunem că natura,
natura/realitate și virtualul
unicității ca sevențe sau părți ale Unicităţii sau Lui Dumnezeu nu au forma și
spiritul lor, ba chiar și existența, în condițiile în care existența, forma și
spiritul nostru sunt parte și secvență a Lor ca perfecțiune, armonie sau
normalitate, paradox sau veșnic/etern, etc.. Alt fel spus ideea este secvență și parte a ideilor Unicității și
unicităților sale în oricare variantă a lor simultan/dialectică și neconvențională sau doar umană și științifică.
La fel cum biții şi transferul lor sunt
ideile, gândurile sau câmpurile, etc.,
ale computerului sau calculatorului respectiv, ca punere de condiții de
existență prin convențiile unui soft al hardului său (creier anorganic) sau
percepțiile senzorilor săi specifici ca organe de simț directe și anorganice
sau organice după caz. Noi spune cyborg dacă un om are organe de simț
anorganice prin atașare, dar și un calculator este un cyborg dacă are organe de
simț organice atașate la el. Câmpurile lor, directe și indirecte, sunt
parametrii, gânduri sau idei ale formei iar cele indirecte ale spiritului lor
organic ori anorganic sau doar organic/anorganic ca cyborg. Cu condiția să nu ne limităm propriile
gândurile și idei doar la om, umanitate sau știință, deoarece în acest caz ne
duce la ideea că natura care suntem sau din care facem parte nu are gânduri sau
idei, nu suntem parte sau secvențe ale ei, Unicităţii sau Lui Dumnezeu sau
gândurile și ideile noastre, directe și indirecte s-au născut din inexistența
lor, cu sau fără antură. Noi suntem parte și secvență a gândirii lor la fel cum
neuronii sunt parte și secvență a gândirii noastre chiar dacă ei nu au idei, în
sens clasic, uman sau ştiinţific ci doar gânduri şi idei specifice lor dar de
aceiași natură ca natură cu noi. Din care apar gândurile şi ideile noastre
umane, virtuale, practice sau teoretice, științifice şi identificarea lor ca egal/inegal sau identic/inidentic (identic/neidentic în sens clasic). Dacă din întâmplare nu ar fi de
aceiași natură cu siguranță nu puteau apare gândurile și ideile noastre, știind
și cunoscând că din iluzii și umbre nu poate naște substanță la fel cum din
întuneric nu poate nașe lumină sau din rău bine, etc. Chiar dacă tot și toate
sunt o simultaneitate/dialectică neconvențională de secvențe ale lor, nu ca destine.
Orice spirit, convențional sau
nu, este doar o simultaneitate/dialectică a ideilor
umane sau științifice, idei ca sistem, Idei, gânduri, câmpuri, viziuni
şi înfățișări, etc. ale lui, ca unicitate
sau particular al ei ,ce pot deveni în particular gânduri și idei umane sau
științifice cu asemănăre/identificare specifică, pentru că există deja într-o variantă
sau alta. Ideile definite clasic şi non dialectic sunt definite în mod limitat
idei sau gândire umană, (a nu se confunda gândurile cu gândirea indiferent în
care variantă). Suntem convinși că acum este evidentă confuzia sau limitarea
definițiilor clasice şi non dialectice ca idee, gând sau gândire, etc. Plecând
de la generalitatea gândirii sau a ideilor prezentate de noi în mod simultan/dialectic
şi nu doar idee în sensul de „Termen generic” sau „Reprezentare
generală și abstractă, care se formează în conștiința omului, despre un obiect
sau despre un fenomen”. Nu trebuie să limităm spiritul, memoria,
emotivitatea, sensibilitatea sau gândirea doar la gânduri sau idei, umane sau
ştiinţifice, teoretice sau practice, deoarece în caz contrar limităm
posibilitățile perfecțiunii veșnice şi eterne ale Unicităţii și unicităților
Ei, care suntem sau din care facem parte noi şi orice conţinut sau entitate/univers,
ceea ce nu este cazul. În plus dacă situația care suntem nu ar avea gânduri şi
idei, inclusiv umane sau științifice, într-o
variantă sau alta, cu siguranță gândirile sau ideile, umane sau
științifice, ar dispare sau nu ar fi existat ştiind că din inexistenţă nu poate
apare existenţă.
În concluzie,
ideea ca virtual, iluzie și umbră a gândului
naturii nu poate fi doar „Termen generic” la fel cum nu poate fi doar „Reprezentare
generală și abstractă”, deoarece
ideea este o proiecție ca manifestare a naturii și vibrației/rezonanță, într-o formă sau alta. Uneori generală alteori
particulară, uneori abstractă alteori nu, chiar dacă doar ca virtual al
gândurilor şi ideilor noastre, umane sau științifice. Calculatorul, în sens clasic sau nu, face
comparații de vibrații/rezonanțe directe și indirecte, câmpuri, directe
și indirecte, etc., ca gânduri sau idei, doar dacă primește aceste vibrații/rezonanțe
de la senzorii lui cu rol de organe de simţ directe organice, anorganice sau organice/anorganice ca cyborg. Datele externe pe care le primește
prin cabluri sau internet, organe de simț ca senzori ai lui, etc., percep prin
natura lor ca vibrații/rezonanțe
primite de organele lui de simţ, la fel cum noi primim astfel de informații sau
comunicări ale limbajelor din diferite surse sau prin diferite simțuri ale
noastre sau ale altor aparate sau instrumente, etc. Deosebirea dintre computer, om, sau om/mașină sau om/computer ca cyborg, este natura organelor lor de simţ
directe şi indirecte, organice, anorganice sau organic/anorganice după caz. Comparat, comparativ sau raportat cu
repere, situații sau sistemele referință.
Chiar dacă în oricare variantă a lor au la bază natura, natura/realitate și virtualul unicităţii lor. De la Unicitate
și unicitățile Ei, doar la uman sau știință, de la principiile și regulile care
respectă natura cu contrarii care nu „se anulează reciproc”, la legile și normele care nu respectă natura
cu contrarii care „se anulează reciproc”, etc. Omul
sau calculatorul sunt doar un același/diferit ca alt sau alt fel de conținut sau
entitate/univers, în nici un caz doar aceleași sau diferit separat, cu atât mai
mult doar egal, antiegal sau inegal ca identic, uman sau științifice în sens
clasic. Asemeni unei imagini a noastră, voce sau sunet, film sau hologramă care
suntem noi dar alții ca alt sau alt fel ca noi. Computerul ca natură
anorganică, antiuman sau inuman, omul în sens clasic ca natură organică, sau
umanoid, cyborg, etc., fiecare cu organe specifice de simț, directe și indirecte ale formei sau
spiritului, etc. Chiar dacă noi și orice conţinut sau entitate/univers suntem doar o simultaneitate/dialectică neconvențională de cuante, atomi și molecule,
plantă sau animal, planetă, galaxie, etc., ba chiar Unicitate sau Dumnezeu ca
secvențe sau părți ale lor, perfecte, veșnic/eterne și
nelimitate.
Și ideile au o existență formă și spirit, chiar dacă nu sunt substanțe,
au o dimensiune unică, unitatea dialectică și simultaneitate a lor, etc., în
aceiași clipă/moment în care au organele lor de simț, directe și
indirecte, etc. Cu nelimitate dimensiuni unidimensionale și nelimitate direcții
sau doar tridimensional al lor specific. Ca dovadă că nu poți avea două sau mai
multe idei în aceiași clipă/moment, loc/vreme sau spațiu/timp al lor. Nici ca uman sau știință dar nici
ca simultaneitate/dialectică neconvențională, cu atât mai mult unicitate,
stare sau situație, natură, natură/realitate și virtual al lor, etc. Dacă
cineva crede că există gând sau idee fără dimeniune să ne spună și nouă dar având în spatele
exemplului o logică, indiferent dacă neconvențională, umană și științifică sau
de oricare altă natură. /
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu