Ca generalitate a absolutului/relativ, dincolo de repere, situații sau sisteme de referință, în condițiile în
care nu poate şi nu există opus sau contrar, egal, inegal ca identic, ştiinţă
(știut uman), limite, excepții, nedeterminat, în sens clasic, absurd sau
imposibil, etc., chiar dacă natura, natura/realitate
şi virtualul lor sunt şi știu că toate
acestea, există ca inexistență, prin noi sau alții ca noi. În plus respectăm
principiul generalizat al naturii lui Lavoisier și nu există contrarii care „se anulează reciproc”. Absolutul/extraabsolut este acolo unde şi când stăpânul şi
extrastăpînul sunt unul şi acelaşi lucru ca secvenţe neconvenţionale admițând
paradoxul simultan/dialectic neconvențional al absolutului/extraabsolut şi ca absolut/relativ al lor, ca situația sau uman și științific, sau oricare alt particular al lor, ca
paradox. Deoarece extraparadox poate fi și este și relativul paradoxului ca alt
sau alt fel de absolut. În condițiile în care orice extraabsolut este un
absolut dincolo de percepţie iar extrarelativul un relativ dincolo de percepţie.
În aceiaşi clipă/moment în care orice absolut este un relativ şi invers de secvenţe
neconvenţionale. Este cel puțin o limitare, dacă nu eroare, abatere sau
greșeală, etc., să credem sau să spunem că perfecțiunea devenirii veșnice sau
transformării eterne poate fi relativă sau dependentă de repere, situaţii sau
sisteme de referinţă, ceva sau altceva, acolo unde şi când nu există toate
acestea sau unde și când totul este perfecțiune ca veșnic/etern al ei. Ca
generalitate dar și particular al lor. Altfel ar fi ca şi când am spune sau
crede că perfecțiunea sau veșnicia/eternitate a ei este sau poate fi dependentă de repere, situaţii sau sisteme de
referinţă, etc., sau Unicitatea și Dumnezeu sunt dependente de repere, situații
sau sisteme de referință, ceea ce ar limita perfecțiunea lor prin definiție, cu
siguranță. Noi şi filozofia neconvenţională dăm multe
astfel de soluții fără limite, excepții, absurd sau imposibil, etc. şi rugăm
orice cititor, fără excepție, să ne contrazică sau să ne completeze prin
exemple sau demonstrații logice, etc. În acest caz doar să ne dea un singur exemplu
de limită a absolutului/extraabsolut, ştiind că deși absolutul şi extraabsolutul sunt limitate, simultaneitatea
lor dialectică este nelimitată, ca un absolut care merge, devine și se
transformă sau se modifică veșnic şi etern și odată cu ele orice limită a lor
ca absolut neconvenţional, neabsolut sau absolut/extraabsolut. Este evident că astfel de definiții nu întâlniți în limitele umane sau științifice
ale dicţionarelor clasice, filozofiilor convenţionale, ceea ce știam sau
credeam că ştim până la o clipă/moment dată, etc. Ca în oricare definiţie neconvenţională plecăm de la
definiția clasică a absolutului şi limitele lui umane sau științifice, pe care
o generalizăm dincolo de orice limită, opus sau contrar, egal, inegal ca identic,
știut sau ştiinţă (știut uman), limite, excepții, nedeterminat în sens clasic, invariabil,
absurd sau „imposibil”, etc. Am redat deja definiţiile
convențiilor clasice şi neconvenţionale ca unități dialectice sau
simultaneitate de absolut şi relativ, ca
reper, situație sau sistem de referință acum prezentăm definiția dialecticii lor
sau adevăr al oricărui reper ca revelație absolut/extraabsolută sau absolut/relativă. În generalul și particularul lor.
Prin convenţie Prin
convenţie, complet/extracomplet al unicităţii sau situaţiei/stare a ei ca tot/extratot//destin/extradestin, destin/extradestin ca stare sau realitate,
tot/extratot ca situaţie sau natură, absolut/extraabsolut ca
iluzie a totului/extratot al
naturii, absolut/extraabsolut al situaţiei ca sistem ca absolut/relativ,
absolut/relativ uman sau ştiinţific, etc.
Ca natură nedialectică a dicţionarului neconvenţional „absolut/extraabsolut” este,
„iluzia completului/extracomplet”,
ca expresie sau termen generic al devenirii unicităţii inclusiv orice particular al ei, printre care:
-
unicitate,
„iluzia completului/extracomplet ca unicitate”,
convenţie ca
metaforă a situaţiei/stare sau naturii/realitate a ei sau,
„absolut/extraabsolut unicitate”,
convenţie ca
metaforă şi percepţie a iluziei completului/extracomplet al
unicităţii respective, comparat/extracomparat
cu repere sau situaţii. În condițiile în care orice absolut/extraabsolut al
unicităţii este o iluzie a completului/extracomplet perceput al
ei iar orice iluzie a completului/extracomplet un absolut/extraabsolut unicitate
dincolo de percepţie, absolutul/extraabsolut unicitate o simultaneitate/dialectică
sau absolut/extraabsolut//extra.absolut/extraabsolut (ne.absolut/extraabsolut) ca situaţie/stare a unicităţii,
-
situaţie,
„extra absolut/extraabsolut”,
convenţie ca
metaforă a situaţiei sau naturii ei sau,
„absolut/extraabsolut”,
convenţie ca
percepţie a extra absolutului/extraabsolut al situaţiei respective, comparat sau comparativ cu repere
sau situaţii. În condițiile în care orice absolut/extraabsolut este un extra
absolut/extraabsolut perceput a ei iar orice extra absolut/extraabsolut
un absolut/extraabsolut dincolo
de percepţie. Cu condiția să nu confundăm extra absolutul/extraabsolut,
cu absolutul/extraabsolut, totul/extratot, destinul/extradestin sau completul/extracomplet, etc., ne
absolutul/extraabsolut sau anti absolutul/extraabsolut, inexistența lor ca
a absolut/extraabsolut sau non .absolut/extraabsolut, etc.,
ştiind că orice extra absolut/extraabsolut este un absolut/extraabsolut
dincolo de percepţie al situaţiei, chiar dacă niciodată acelaşi absolut/extraabsolut
cu acelaşi extra absolut/extraabsolut ca situaţie,
-
stare,
„extra absolut/extraabsolut ca
stare”,
convenţie ca
metaforă a stării sau realităţii ei sau,
„absolut/extraabsolut stare”,
convenţie ca
percepţie a extra absolutului/extraabsolut al stării respective,
extracomparat sau extracomparativ cu repere sau situaţii. Unde şi când orice absolut/extraabsolut
al stării este un extra absolut/extraabsolut perceput al ei iar orice extra
absolut/extraabsolut un absolut/extraabsolut dincolo de
percepţie, chiar dacă niciodată acelaşi absolut/extraabsolut cu acelaşi extra
absolut/extraabsolut ca stare,
-
situaţie ca sistem
„extra absolut/extraabsolut ca sistem”
măsură sau
măsurabil, convenţie ca metaforă a situaţiei ca sistem sau naturii ei sau,
„absolut/extraabsolut sistem”,
măsură sau
măsurabil, convenţie ca percepţie a extra absolutului/extraabsolut al
situaţiei respective ca sistem, comparat sau comparativ cu repere sau situaţii,
indiferent de situaţie, natură sau organizare. Unde şi când orice absolut/extraabsolut,
al situaţiei ca sistem, este un extra absolut/extraabsolut perceput a ei
iar orice extra absolut/extraabsolut un absolut/extraabsolut
dincolo de percepţie al situaţiei ca sistem, măsură sau măsurabil. Cu aceiaşi
condiție să nu confundăm în nici un caz extra absolutul/extraabsolut,
situaţiei ca sistem, cu absolutul/extraabsolut, totul/extratot,
destinul/extradestin sau completul/extracomplet, etc., ne
absolutul/extraabsolut sau anti absolutul/extraabsolut,
inexistența lor ca a absolut/extraabsolut sau non .absolut/extraabsolut,
etc., ale situaţiei ca sistem, ştiind că orice extra absolut/extraabsolut
este un absolut/extraabsolut dincolo de percepţie al situaţiei ca sistem, chiar dacă totul este măsură sau măsurabil.
Ca gând sau idee umană, ştiinţă, asemănare şi identificare
a lor, egal, inegal ca identic, etc., orice absolut/extraabsolut devine
uman sau ştiinţific, măsură sau măsurabil precis, cu contrarii care „se anulează reciproc” și nu respectă
principiul Lavoisier. Ca iluzie umană a naturii despre extra absolut/extraabsolut,
absolut/extraabsolut, tot/extratot,
destin/extradestin sau complet/extracomplet,
etc., ne absolut/extraabsolut sau anti absolut/extraabsolut,
inexistența lor ca a absolut/extraabsolut sau non .absolut/extraabsolut,
etc., ca iluzie, în nici un caz natură, natură/realitate
sau virtual al unicității lor. De umbra virtualului uman sau
științific nu putem discuta deocamdată, chiar dacă dialectica lui este iluzia/umbră.
Umbra virtualului uman sau științific este iluzia subconștietului nostru de
care s-a ocupat Freud și alții dar încă prea puțin.
Ca
simultaneitate/dialectică putem spune că orice „absolut/extraabsolut”
este,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor extra absolutului/extraabsolut”,
pe care îl cuprinde
sau defineşte ca secvențe neconvenționale ale situaţiei în general sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a absolutului/extraabsolut//extra
absolut/extraabsolut”,
sau al dialecticii ne
absolutului/extraabsolut al iluziei completului/extracomplet
al situaţiei în
general sau,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor anti absolutului/extraabsolut”,
pe care îl cuprinde
sau defineşte ca secvențe neconvenționale ale situaţiei ca sistem, opus sau
contrar în particular sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a absolutului/extraabsolut//anti
absolut/extraabsolut”,
sau al
dialecticii ne absolutului/extraabsolut al iluziei completului/extracomplet al situaţiei ca
sistem, opus sau contrar în particularul ei. Altfel spus orice absolut/extraabsolut
este de fapt un extra absolut/extraabsolut, ca alt sau alt fel de absolut/extraabsolut
dincolo de percepţie şi invers, de secvenţe neconvenţionale ale simultaneităţii
lor dialectice.
Așa cum am
spus de mai multe ori dincolo de repere, situaţii sau sisteme de referinţă nu
există opus sau contrar, egal sau
identic, cunoaştere sau ştiinţă (știut uman), limite, excepții, nedeterminat,
în sens clasic, absurd sau imposibil, etc., nu pentru că nu există ci doar
pentru că noi sau alţii nu putem ajunge la ele niciodată, nicăieri şi niciunde.
În plus din cauza limitelor noastre, umane sau științifice, nu are sens să
insistăm pe definiţiile de dincolo de repere, situaţii sau sisteme de referinţă
ştiind că nu putem ajunge la ele decât ca metaforă sau extrapolare a gândurilor
şi ideilor noastre umane sau prin știutul nostru ca naturii, natură/realitate
şi virtualul lor la care nu putem ajunge prin umanul sau ştiinţa lui.
De reținut în
continuare că oricare definiţie ca dialectică are o astfel de generalitate ca absolut/extraabsolut
faţă de particularul ei ca absolut/relativ, pe care le mai redăm în
limita necesității. Având în vedere că se poate ajunge relativ simplu de la generalizare
la particularul ei și fără ajutorul nostru. Generalizarea oricărei
simultaneități, convenţie, unitate dialectică sau dimensiune unică c ași oricare
dialectică a lor fiind dincolo de
limitele noastre umane sau științifice, de orice limită, opus sau contrar, egal,
inegal ca identic, cunoaştere sau ştiinţă (știut uman), excepții, nedeterminat
în sens clasic, absurd sau imposibil, etc. Pe care sperăm că le-am depășit și
le depășim prin numărul restrâns al definițiilor noastre atât ca dimeniune
unică, unitate dialectică sau simulatenitate, etc. cât și ca dialectică, adevăr, revelație, etc.
a lor. De nenumăratul lor din dicționarele clasice ne vom ocupa ulterior,
considerând suficient pentru prima parte a dicţionarului. Pe care îl prezentăm
cu scopul evident de a ne putea înțelege ca semnificație filozofia neconvențională și simultan/dialectică în variantă care să respecte principiul
naturii lui Lavoisier generalizat cu contrarii care nu „se anulează reciproc”, fără limite, excepții, nedeterminat, invariabil, constante sau
entități bine definite, etc. Extrapolarea ulterioară a convențiilor noastre simultan/dialectice
și neconvenţionale poate fi făcută urmând ADN-ul sau tiparul convențiilor sau dimensiunilor
unice prezentate în prim parte a dicționarului nostru neconvenţional. Insistăm doar pe variantele
lor strict necesare din punctul nostru de vedere chiar dacă suntem convinși de necesitatea
sau cesitatea/extracesitatea continuării prezentei lucrări. Pe
de o parte deoarece tot ceea ce prezentăm este doar o variantă limitată
gândurilor și ideilor noastre transferate indirect prin natura, natura/realitate și virtualul unicității noastre
care suntem și în care existăm. Pe de altă parte deoarece orice limitare
necesită corecții permanente numărat/peren ca perfecțiune umană sau științifică
dar și ca perfecțiune veșnic/eternă a devenirii și transformării, comparat, comparativ sau raportat cu repere,
situaţii sau sisteme de referinţă, Nu în ultimul rând trebuie să ținem cont de „imperfecțiunea” umană sau științifică cu limitele, excepțiile, nedeterminatul,
invariabilul, constantele sau entitățile ei bine definite, absurd sau
imposibil, etc. Din aceste motive definiţiile prezentate sunt sau rămân doar un
minim de exemple ca generalizare sau particular al lor din nenumăratul lor
limitat pe care am putut să- cuprindem sau definim.
Cu condiția general valabilă, pe care
a repetat-o insistent să nu confundăm definițiile noastre neconvenționale ca simulatenitate/dialectică
cu definițiile lor clasice, ale altor filozofiile convenţionale, ceea ce știm
sau cunoaștem, dorim să știm sau să cunoaștem despre ele, etc., cu atât mai
mult doar limitat la cunoașterea lor umană sau științifică. ...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu