Grad divizare, kdij
Sau limita, orizontul, extremitatea, marginea, frontiera și
capătul, etc., cea mai mică a unei unicităţii sau particular al ei, conţinut
sau entitate/univers, corp sau obiect/fenomen,
etc., până la care se poate ajunge ca divizare sau submultiplu al lor
unicitățile sau particualrul lor. Gradul divizare sau de divizare, kdij sau limita mică, sunt doar iluzii ale orizontului mic sau marginii
mici a domeniului, totului, întregului sau destinului, etc., separat sau împreună, în
particular ca axiomă sau fatalitate, etc., până la care poate ajunge infinitul
sau nelimitatul ei mic sau al oricărei unicităţii și particular al lor,
naturală sau virtuală. Care poate fi natură, natură/realitate și virtual
al unității sau doar virtual ca iluzii și umbre ale naturii, stabilite de noi
sau alţii prin convenţii sau înțelegeri ale semnificațiilor convenționale. Trebuie
să înțelegem această semnificație în sens simultan/dialectic
şi neconvențional, nu doar uman sau ştiinţific, deoarece uman sau ştiinţific
omul este o constantă prin definiţie ca orice cifră sau număr, fără devenire
sau transformare, ceea ce nu este o expresie sau imagine prea fidelă sau
precisă a naturii, natură/realitate sau virtualului lor, în nici un caz.
Din păcate natura sau natura/realitate
nu este un număr, cifră, constantă sau entitate bine definită, etc., ca uman
sau știință, este o vibrație/rezonanță
perfectă, veșnică şi eternă ca devenire sau transformare. Din acest motiv avem
două variante diferite ale gradului divizării sau multiplicării specifice ca
generalitate sau particular al lor, ca axiomă sau fatalitate, etc., grad de
divizare, kdcij, specific creației și specific modelului sau modelării, kdmij, oricărui conţinut
sau entitate/univers ca operă sau model al creaţiei oricărei unicităţi
sau particular al ei.
Prin convenţie, margine mică a unicităţii sau situaţiei/stare a ei ca orizont/extremitate mică, extremitate
mică a stării sau realităţii, orizont mic al situaţiei sau naturii, grad
divizare ca virtual al orizontului mic al naturii sau limită mică, grad
divizare al situaţiei ca sistem sau minim, grad divizare uman sau ştiinţific,
zero cu sau fără natură, infinit mic, minim uman sau științific, etc.
Ca natură
nedialectică a dicţionarului simultan/dialectic „grad divizare”
este,
„virtualul marginii mici”,
ca expresie sau termen generic al devenirii unicităţii
inclusiv orice particular al ei, printre care:
-
unicitate,
„virtualul marginii mici ca unicitate”,
convenţie ca metaforă a situaţiei/stare sau naturii/realitate
a ei sau,
„grad divizare.unicitate”,
convenţie
ca percepţie a virtualului marginii mici a unicităţii respective, comparat/extracomparat cu repere sau
situaţii. În condițiile în care orice grad de divizare al unicităţii este un virtual al marginii mici percepute a
ei iar orice virtual al marginii mici un grad divizare.unicitate dincolo de
percepţie, gradul divizare.unicitate o simultaneitate/dialectică
sau grad divizare/extradivizare (grad
nedivizare) ca situaţie/stare a
unicităţii,
- situaţie,
„grad extradivizare”
convenţie
ca metaforă a situaţiei sau naturii ei sau,
„grad
divizare”,
convenţie
ca percepţie a gradului extradivizării situaţiei respective, comparat sau
comparativ cu repere sau situaţii.
În condițiile în care orice grad divizare al situației este un grad extradivizare
perceput al ei iar orice grad extradivizare un grad divizare dincolo de
percepţie, chiar dacă niciodată același
grad divizare cu același grad extradivizare ca situaţie. Fără a confunda gradul
extradivizare cu gradul divizare, limita, orizontul, marginea sau extremitatea mică,
gradul antidivizare, gradul nedivizare, inexistenţa lor ca grad adivizare sau grad
non divizare, etc., știind că orice grad extradivizare este un grad divizare
dincolo de percepţie, ca situaţie,
„grad
extradivizare ca stare”,
convenţie
ca metaforă a stării sau realităţii ei sau,
„grad
divizare.stare”,
convenţie
ca percepţie a gradului extradivizării stării respective, extracomparat sau
extracomparativ cu repere sau
situaţii. Unde şi când orice grad divizare al stării este un grad extradivizare
perceput al ei iar orice grad extradivizare un grad divizare dincolo de
percepţie, chiar dacă niciodată același grad
divizare cu același grad extradivizare ca stare,
-
situaţie
ca sistem,
„grad
extradivizare ca sistem”,
măsură
sau măsurabil, convenţie ca metaforă a situaţiei ca sistem sau naturii ei
sau,
„grad
divizare.sistem”,
măsură
sau măsurabil, convenţie ca percepţie a gradului extradivizării al situaţiei ca
sistem, comparat sau comparativ cu
repere sau situaţii ca sistem, indiferent de situaţie, natură sau organizare.
Unde şi când orice grad divizare al situaţiei ca sistem este un grad extradivizare
perceput al ei iar orice grad extradivizare un grad divizare dincolo de
percepţie, chiar dacă niciodată același gard divizare cu același grad extradivizare
al situaţiei ca sistem, măsură sau măsurabil. În condițiile în care nu trebuie
să confundăm gradul extradivizării cu gradul divizare, limita, orizontul,
marginea sau extremitatea mică, gradul antidivizare, gradul nedivizare,
inexistenţa lor ca grad adivizare sau grad non divizare, etc., știind că orice
grad de extradivizare este un grad de divizare dincolo de percepţie, al
situaţiei ca sistem, chiar dacă totul este măsură sau măsurabil.
Ca gând sau idee
umană, ştiinţă, asemănare şi identificare a lor, ca egal, antiegal sau inegal
ca identic, etc., orice grad divizare devine uman sau ştiinţific ca minim, gând
sau idee, măsură sau măsurabil precis sau idee, cu opus sau contrar care „se anulează reciproc” și nu respectă principiile naturii. Ca uman sau
științific, al naturii despre extragrad divizare, grad divizare, limită,
orizont, margine sau extremitate mică, grad antidivizare, grad nedivizare,
inexistenţa lor ca grad adivizare sau grad non divizare, etc., ca virtual, iluzii și umbre, în nici un caz
natură, natură/realitate sau virtual
al unicității lor.
Ca simultaneitate/dialectică putem spune
că orice „grad divizare” ca situaţie este,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor gradului extradivizării”,
pe care îl cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situaţiei în general sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a gradului divizării/extradivizare”
al dialecticii gradului nedivizării virtualului marginii
mici al situaţiei în general sau,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor gradului antidivizare”,
pe care îl cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situaţiei ca sistem, opus sau contrar în particular
sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a gradului divizării/antidivizare”,
al dialecticii gradului nedivizării virtualului marginii
mici a situaţiei ca sistem, opus sau contrar, în particularul ei. Altfel spus
orice grad divizare este de fapt un grad extradivizare, ca alt sau alt fel de grad
divizare dincolo de percepţie şi invers, de secvenţe neconvenţionale, ale
simultaneităţii lor dialectice.
De reținut faptul că
plecând de la dialectica evoluţiei ca multiplicare/extramultiplicare,
sau limitat la situație ca sistem multiplicare/divizare,
unde și când extramultiplicarea devine divizare, comparat, comparativ sau
raportat cu repere, situaţii sau sisteme
de referință, opus sau contrar în particularul lor, putem defini gradul
divizării față de gradul multiplicării conținutului sau entității/univers
respective. Astfel gradul divizare, al divizării sau de divizare devine simultaneitatea/dialectică
a secvențelor gradului multiplicare, al multiplicării sau de multiplicare ca
secvențe neconvenţionale ale simultaneităţii lor dialectice. Cu atât mai mult
cu cât știm că orice multiplicare, umană sau științifică, este inversul
divizării și invers, ceea ce este valabil și dincolo de uman sau știință ca
neconvențional al lor. Ca gânduri sau idei umane sau științifice, este evidentă
reversibilitatea lor ştiinţifică, indiferent dacă metaforă sau percepţie a lor
ca ştiinţă. Nu trebuie confundat, în nici un caz, gradul de divizare al oricărui
conținut ca domeniu, tot, absolut, sau destin, etc., kdfij,
cu cel al multiplicării lor. Alt fel spus orice diviziune a uni conținut sau entitate/univers
are un corespondent ca multiplicare adică diviziunile sun proiecții ale multiplicării
și invers, după caz. Ca exemplu infinitul diviziunilor unității are corespondent
infinitul multiplilor ei ca secvențe neconvenționale nu ca tot, întreg sau
destin, etc. La fel cum toate punctele unei drepte au corespondent pe orice proiecție
a ei chiar dacă proiecția este un punct ca substanță, cu nelimitate dimensiuni
unidimensionale, sau doar uman sau științific fără dimensiuni.
Dacă orice domeniu,
convenție, tot, întreg sau destin, etc., este definit și unul singur axiomele,
limitele sau fatalitățile au întotdeauna un minim și maxim al lor pe tot domeniul
de definiție al lor. Pleacă de la o apariție ca minim al ei până la un maxim ca
apoi să dispară sau să se termină la fel,
ca alt sau altfel de minim al ei ca nelimitat mic, limită mică, orizont mic,
extremitate mică și margine mică, etc., una ca apariție sau început, cealaltă
ca dispariție sau sfârșit. Nu trebuie să confundăm minimul și maximul evoluției
fatalităţii pe domeniul, convenția, tot, întregul sau destinului ei, etc., cu
începutul sau sfârșitul, apariția sau dispariția, etc. Trebuie să înțelegem ca
semnificație că geneza/nihilism a fatalităţii nu este spontană ca un
punct fără dimensiune, orice fatalitate, apariție, dispariție, naștere sau
moarte, etc., are o dimensiune clipă/moment specifică. Nu ne naștem
instantaneu și nu murim instantaneu, trecerea de substanță cu configurație și psihic
la existență cu formă și spirit are o clipă/moment
specifică întotdeauna. Ca orice apariție sau dispariție de alt fel. Un popor o planetă sau univers, etc., nici
atât și fiecare variantă a apariției, dispariției, nașterii sua morții acestor
conținuturi sau entități/univers au o unitate dialectică, dimeniune
unică sau simulatenitate, etc., ca moment/clipă specifică. Cu minimul,
maximul, gradul divizării și multiplicării lor specifice. Care sunt prin convenție,
convențional sau definiție, etc., axiomă, limită sau fatalitate ca nelimitat
mic, etc., indiferent de varianta lor, situație, natură sau organizare. Doar uman
sau științific orice axiomă sau fatalitate poate fi zero, cu sau fără natură, care
nu are un minim și maxim al evoluţiei lor pe tot parcursul domeniului, totului,
întregului sau destinului conținutului sau entității/univers, corpului
sau obiectului/fenomen respectiv, etc. Axioma este un virtual care poate
fi inexistenţă, cu sau fără natură. Fatalitatea este natură care nu este și nu
poate fi fără dimensiune sau inexistență cu sau fără natură, cu atât mai mult început
sau sfârșit, în sens clasic de inexistență cu sau fără natură. În natură totul
este neconvențional simultan/dialectic, nu există zero, cu sau fără
natură ci doar nelimitat mic, în oricare variantă, de la care pleacă sau revine
orice existență ca univers, transformare evoluție, etc., niciodată, nicăieri și
niciunde inexistență. Deoarece nelimitatul este o existență, indiferent cât de
mare sau mic este iar din inexistență, cu sau fără natură, nu poate naște existență. Înțelegerea noastră
ca semnificație, umană sau științifică, este justificată dacă privim mediile
geometrice sau aritmetice din matematică, unde şi când unitatea sau orice număr
este o media aritmetică sau geometrică a maximului şi minimului ei întotdeauna,
r =
sau
r =
întotdeauna, indiferent de unitate sau de numărul „r”.
unde și când „r1” și „r3” sunt minimul și maximul fatalității respective
ca medie. Ceea ce ne face să credem că umanul și știința doar mediază
înțelegerea lor ca semnificație din neputință sau neștiință de a cuprinde sau
cunoaște nelimitatul variantelor care definesc nașterea sau moartea, apariția
sua dispariţia, etc., ca fatalitate, limită sau margine, etc. Neconvențional se
justifică tocmai prin relația sau relațiile creației și modelării oricărei
opere care spun că orice operă, conținut sau entitate/univers este simultaneitatea/dialectică
neconvențională a axiomelor cu convențiile lor, a totului cu nimicul, a
absolutului cu relativul sau a fatalităților cu destinul, etc., în toate
variantele lor ca natură, natură/realitate, virtual al unicității,
inclusiv umane sau științifice, etc.
În limitele umanului
sau ştiinţei gradele de divizare sau multiplicare sunt umane sau științifice ca
raport sau raportate la o constantă sau entitate bine definită care se comportă
ca o constantă. Chiar dacă nu există constante sau entităţi bine definite, invariabile,
etc., ca natură, natură/realitate sau virtualul unicităţii lor. Deoarece
nu putem ajunge la unicitate sau stare discuțiile noastre vor fi în general limitate
la situaţie sau natură a ei, comparat, comparativ sau raportat cu repere,
situaţii sau sisteme de referință, unde şi când apare opusul sau contrar ca gând
sau idee, asemănarea/identificare ca raport, sistem sau doar sistem uman
și științific. Ca să ne fie clară înțelegerea ca semnificație, nouă sau
oricărui conținut, trebuie să introducem limite, orizonturi, extremități sau
margini, etc. pentru oricare domeniu de definiție, domeniu, convenţie sau tot,
etc. sau particular al lor, dar și minim și maxim al axiomelor sau
fatalităților așa cu face domnul F. Smarandache, ca și mulți alți cercetători cu
nu mărul „r”
cuprins între un „r+ ε”
și „r+ ε”,
uman sau ştiinţific. Alt fel putem ajunge la aceleași confuzii ca definițiile
clasice, unde şi când limitele numerelor naturale „n” sunt confundate cu zero
fără natură ca axiomă sau fatalitate, ori infinitul care este un domeniu de
definiţie considerat ca limită, ceea ce nu este cazul. Infinitul nu este un orizont
sau margine a lui ci doar un domeniu de definiţie ca tot ceea ce este conţinut
sau cuprins în el, absolut, tot sau destin al unui conținut ca entitate/univers.
În acest scop, al înțelegerii ca semnificaţie, vom pleca de la un exemplu
matematic unde vom defini un grad de divizare ca sistem, uman sau ştiinţific, „0ij”, unitatea matematică, „1ij” şi un infinit „∞ij”
matematic neconvențional, care au indicii „ij” pentru orice secvență a lor ca simultaneitate/dialectică a conţinutului
sau entității/univers matematice, de
aceiaşi natură, dar diferite în limitele aceleiaşi naturi ca devenire sau
transformare a lor. Este necesar un alt indice „i” specific diferitelor
secvenţe de aceiaşi natură având în vedere că nu există egal sau identic al
lor, chiar dacă sunt de aceiaşi natură. Indicele „i” face diferența dintre conținuturi
sau entități/univers diferite dar de
aceiaşi natură, caprele între ele, verzele, oamenii, atomii, între ei, etc., iar
indicele „j” face diferența între conținuturi sau entități/univers cu natură diferită respectiv verze, capre, oameni,
atomi sau molecule între ele, diferite ca natură.
Ca exemplu să privim
apariția/dispariție a unității ca
zero sau infinit al ei, unde şi când orice unitate 1 poate fi definită ca o simultaneitate/dialectică dintre gradul ei de divizare ca secvența cea
mai mică şi gradul ei de multiplicare ca secvenţa cea mai mare, chiar dacă
ambele nu există decât în mintea și judecata umană sau științifică. Respectiv,
1 = 0/∞,
sau generalizat,
1ij ≡
0ij/∞ij,
neconvențional ca simultaneitate/dialectică.
Din păcate nu există constante şi nici entități bine definite ca astfel de
constante sau invariabile în sens clasic, pe o devenire veșnică sau
transformare eternă. În cazul matematicii, în sens clasic, vom avea gradul
divizare,
kd1 = 01
şi gradul de multiplicare
km1= ∞1,
eliminând astfel, prin indicele specific unității, orice
nedeterminare şi evident unde și când apare clară definirea unității ca simultaneitatea/dialectică a gradului
divizării al unității cu cel al multiplicării lui. Gradul divizării ca axiomă
iar al multiplicării ca domeniu de definiție, tot sau destin, etc. Desigur
lipsește unitatea dialectică, „1λ”, unde și când nu mai putem cuprinde
sau defini axiomele și domeniul de definiţie dar sperăm că nu viciem înţelegerea
ca semnificație. Adică matematic,
1 = 0/∞
ca simultaneitate/dialectică, interdisciplinaritate,
dualitate, etc., după caz,
1 = 0x∞,
în particularul matematic uman sau științific, ca înmulțire
sau produs al lor, chiar dacă se știe că operațiile sunt interschimbabile între
ele, adunarea cu scăderea, împărţirea cu înmulțirea, etc., în sens clasic dar
și neconvenţional. În orice variantă a lor gradul divizării este doar o limita mică,
orizont, extremitate și margine mică, etc., de la care pleacă sau revine ca
existență virtuală, iluzii și umbre, ale conținutului sau entității/univers
ca divizare, început sau sfârșit, apariție sau dispariție, etc., de aceiași natură cu unicitatea sau particularul
ei, a conținutului sau entității/univers, etc.
Gradul
divizării, ca uman sau știință, este o
axiomă, zero, 1 sau de altă natură, după caz, prin convenţie sau convenții și
punerea lor de condiții de existență. În aceiași clipă/moment în care
gradul multiplicării, infinitul sau de altă natură, unicitate sau dumnezeu,
etc., sunt domenii de definiție, umane sau științifice. Infinitul ca limită sau
fatalitate nu există decât în mintea și judecata umană sau științifică, având
în vedere că nu există conţinut sau entitate/univers
infinit sau nelimitat, perfecte sau veșnic/eterne, etc. Doar Unicitatea
sau Dumnezeu, după caz, sunt nelimitate, perfecte sau veșnic/eterne, ca
devenire sau transformare, dar nu le putem cuprinde sau cunoaște în limitele unui
conținut sau entitate/univers cu atât mai mult ca uman sau știință, chiar
dacă noi sau orice conținut suntem secvențe sau părți ale lor nelimitate, ca
destine sau fatalități. Zero şi infinitul nu sunt cifre, decât prin convențiile
noastre şi condițiile puse de noi, ele pot fi limite, orizonturi sau margini, etc. dar şi domenii de definiţie,
convenții, absolut sau destine, după caz, știind sau cunoscând că orice tot este un
nimic, orice secvență un șir, orice axiomă o convenție, orice fatalitate un
destin, etc., ca simultaneitate/dialectică, neconvențională de secvenţe,
prin convențiilor noastre, ale oricărui conținut sau entitate/univers ca natură
și vibrație/rezonanță inclusiv al condițiilor puse de ele. În neputința
noastră sau posibilitățile convenției, putem limita acest grad divizare la
orice valoare sau non valoare, dar aceea limitare va fi doar unul din
nelimitatele cazuri particulare şi nu generalitatea acestuia ca infinit sau
nelimitat mic al unei situaţii sau particular al ei. În plus trebuie ținut în remanență
cont de limitare și corecțiile necesare limitații ca devenire și transformare. Nici
o lege sau normă umană sau științifică, nu este constantă sau nu poate evita
corectările necesare limitelor și limitării lor prin convenţiile noastre. Definiția
clasică nu are o astfel de definiție de grad divizare iar zero matematic nu
poate fi un astfel de grad divizare sau nelimitat mic ca limitat/extralimitat mic, din clipa/moment în care sunt
considerate contrarii, „care se anulează reciproc”, cu atât mai mult
când sunt considerate semne/simbol
fără natură ca inexistenţă. Ca să nu uităm că nu respectă principiile și
regulile naturii ci doar legile și normele umane sau științifice. Din aceste
motive în sens clasic, apar întotdeauna nedeterminarea excepțiile, entitățile
bine definite, constantele și invariabilele, absurdul sau „imposibilul”, etc. Care nu există nicăieri, niciunde, nicicând şi niciodată
ca natură, naturii/realitate și virtual al unicităţii lor, chiar dcaă
există ca armonie și normalitate a paradoxului, în mintea și judecata umană sau
științifică. Cu atât mai mult cu cât zero ca gând sau idee umană sau științifică
este de multe ori considerat o inexistență sau neutru cu natură în limita
numerelor naturale. Știm și cunoaștem deja, din matematică faptul că
0! = 1
sau,
0x0x0… de infinite ori sau 0x∞ = 1,
se poate scrie ca,
0 = 1: 0!
în aceiași clipă/moment
în care matematic
0x∞
= nedeterminat,
ca uman sau ştiinţă în sens clasic. Motiv pentru care noi
am adăugat indicii i şi j, eliminând astfel nedeterminarea dar şi pentru a
ajunge la înțelegerea ca semnificație generală umană sau ştiinţifică. În acest
sens putem scrie generalizarea,
1ij ≡
0ij/∞ij ,
similar formulei matematice dar care este o relație
filozofică ca simultaneitate/dialectică și neconvenţională a situaţiei ca
sistem, uman sau ştiinţific. Ca generalitate şi evident fără limite,
nedeterminări, entități bine definite, constante sau invariabile, excepții,
absurd sau „imposibil”, etc., aceasta este o relație ca
natură sau vibrație/rezonanță care depinde de dimensiunea unică a devenirii și transformării
clipă/moment. Relație care este un echivalent particular al relației unei
unicităţii în general la care putem ajunge simplu prin înlocuirea cifrei 1ij cu unicij
(unicitate) sau lumij (ca lume, corp sau obiect/fenomen, etc.) sau orice alt particular
al lor. Nu este doar o formulă umană sau
științifică ca normă sau lege. Din această relație limitată la uman sau știință
ca sistem a unității,
1ij ≡
0ij/∞ij,
se pot defini relativ ușor zero ca infinit mic dar şi infinitul
clasic ca infinit mare, zero ca limită sau axiomă, început sau sfârșit,
apariție sau dispariție, etc., infinitul ca domeniu de definiție, tot, întreg sau
destin, etc., al unității sau oricare conținut sau entitate/univers. Fără
unitatea dialectică, „1λij”, ca simultaneitate la care nu se cunosc
axiomele și convențiile ei specifice. În cazul nostru generalizat, ca sistem
sau sistemic, zero al unității ca infinit mic, uman sau științific, devine,
0ij = 1kj/∞ij,
uman sau ştiinţific, teoretic sau practic, al filozofiei
noastre neconvenționale dar în semne/simbol
clasice. Generalizarea ca natură, natură/realitate
și virtual al unicităţii o putem face
introducând semnul/simbol al unicității, „unic.ij”, axioma ca nelimitat mic, nel.mic.ij, sau nimic iar domeniul ca nelimitat mare, nel.mare.ij, la care putem adăuga unitatea lor dialectică, dimensiunea
unică sau simultaneitatea lor, etc. În acest context relația devine,
nel.mic.ij ≅ unicij/nel.mare.ij,
ca generalitatea a gradului divizării al unicităţii sau
particularului ei. Respectiv orice grad de divizare al unei unicităţi sau
particular al ei este simultaneitatea/dialectică a unicității ca
domeniu, tot sau destin, etc., cu gradul multiplicării ei. Spre deosebire de formula
matematică și nedeterminatul ei.
Ca multiplicare relația
este inversă adică,
nel.mare.ij ≅
unicij/nel.mic.ij,
în oricare variantă generală sau particulară a creaţiei sau
modelării ei. Această generalizare poate fi limitată la uman sau ştiinţă specificând,
într-un fel sau altul, convenția limitării respective. În cazul uman sau
ştiinţific cu un „*”, ca iluzie, unde și când relația devine sau se transformă
în formulă, lege și normă, după caz, umană sau ștințifică,
0ij ≅
1kj/∞ij,
sau
∞ij ≅ 1kj/0ij,
după caz. Unde și când simultaneitatea/dialectică, „≅”, este totalitatea operațiilor umane sau
științifice matematice sau religioase, laice sau teiste etc., după caz. Eventual
o lege de compoziție sau oricare altă variantă a lor ca simultaneitate/dialectică, asociere, dualitate sau interdisciplinaritate,
etc. Ca exemplu relația putând fi scrisă,
0*ij= 1*ij(x/:/+/-)∞*ij ,
o relație ca lege și iluzie umană sau științifică
neconvențională, poate chiar alta descoperită de cercetătorii lumii convenţionale.
Menținând specificația limitării la iluzie prin asteriscul respectiv şi simultaneitatea/dialectică
a operațiilor matematice ca lege de compoziție.
În urma acestor înțelegeri
a semnificațiilor putem constata că fiecare unicitate sau particular al ei, în
fiecare clipă/moment are un grad divizare
și multiplicare, minim și maxim al clipei/moment respective, al evoluției ca simultaneitate/dialectică și neconvenţională. grad de multiplicare/extramultiplicare în general
sau doar multiplicare/divizare în
particular, care poate cuprinde sau defini unicitatea sau particularul ei ca
dialectică sau adevăr, revelație sau veridicitate, etc., la o clipă/moment dată. În cazul nostru
particular „1*ij”
este gradul evoluției ca multiplicare/divizare al unității
matematice, umană sau ştiinţifică, echivalent al creaţiei şi modelării unității
respective ca gând sau idee, umană sau ştiinţifică, devenită sau transformată
în simultaneitate/dialectică neconvenţională prin convențiile și
convenționalul nostru ca paardox, armonie și normalitate a lui. Dacă vom putea generaliza
înțelegerile la unicităţi sau particular al lor, dincolo de limitele umane sau științifice,
vom putea cuprinde sau defini gradul evoluției oricărei unicităţi ca grad multiplicare/divizare sau particular
al ei. Chiar dacă nu putem ajunge la ele sau nu le putem determina datorită neputințelor
și limitelor noastre. Odată determinate gradele evoluţiei vom putea determina
destinul şi fatalitățile lor, dar să nu exagerăm. Nu suntem Unicitatea sau
Dumnezeu și deci putem face acest lucru doar prin convențiile noastre limitate,
umane sau științifice, ca virtual de iluzii și umbre despre natură, natură/realitate și virtual al unicităţii lor.
În concluzie,
gradul divizare sau al divizării oricărei situaţii,
conţinut sau entitate/univers, etc., este o limită, orizont, extremitate
sau margine mici, etc., secvență, parte, axiomă sau fatalitate, etc., ca cea
mai mică parte sau diviziunea până la
care poate merge sau ajunge o unicitate, un conținut sau entitate/univers,
etc. sau particularul lor. Convențional sau neconvențional, ca natură, natură/realitate și virtual al
unicității lor, sau doar virtual, iluzii și umbre ale fatalităţii naturii.
De reținut că există
doar nemultiplicare ca multiplicare/extramultiplicare,
unde și când dincolo de repere, situații sau sisteme de referință anti.multiplicarea/extramultiplicare sau antimultiplicarea/antiextramultiplicare sunt unul
și același lucru comparat, comparativ sau raportat cu repere, situații sua
sisteme de referinţă care nu există, chiar dcaă există în limitele oricărui
conținut sau entitate/univers. Ca și divizarea ca opus sau contrar al
multiplicării situaţiei care este o extramultiplicare sau antimultiplicare a ei,
ca sistem sau doar uman și știință, după caz. Ca o consecință a apariției
reperelor, situațiilor ca repere sau sistemelor de referinţă. Să nu confundăm
în nici un caz gradul divizării, axioma, limita mică, orizontul mic, extremitatea
sau marginea mică, nimicul, nelimitatul mic, etc., cu domeniul lor de
definiţie, convenția sau totul, întregul sau destinul lor, etc., care prin convențiile
unora sunt axiome sau limite, iar pentru noi doar domenii sau destine, etc.
Unicitatea sau
particularului ei adevăr sau revelație etc., ca fatalitate/destin, axiomă/convenţie,
etc. sunt definite de gradele lor de evoluție,
kevij,
kmij
kdij, ca simultaneitate/dialectică
neconvențională a gradului multiplicării/extramultiplicării
sau particularului său multiplicare/divizare specific. În aceiaşi clipă/moment în care dialectica acestui
grad de evoluție este modul sau modalitatea ca adevăr, revelație și
veridicitate, etc., prin care se poate ajunge
la evoluția respectivă, conţinutul sau entitatea/univers
respectivă la o clipă/moment dată, chiar dacă nimeni, nimic, nicăieri și
niciunde nu poate ajunge dovadă a perfecțiunii, armonie și normalității paradoxului
în fiecare clipă/moment dată a
Unicității sau Lui dumnezeu, după caz.
/
Orice grad de
divizare este o fatalitate la fel cum orice grad de multiplicare este un
destin. /
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu