Energie
Se poate observa
destul de ușor că în lipsa golurilor nu putem discuta de o energie, pură,
perfectă, ideală, teoretică sau practică, așa cum crede sau ne spune ştiinţa
prin egalul, antiegalul sau inegalul ei ca identic, care nu respectă
principiile și regulile naturii iar contrariile „se anulează reciproc”. La fel cum nu putem discuta, în lipsa
plinului, de o masă pură, perfectă, ideală, teoretică sau practică, în
condițiile în care simultaneitatea lor dialectică este mai mult decât evidentă,
în nici un caz doar dualitate, interdisciplinaritate, etc., ca substanţă cu sau
fără configurație și psihic sau existență cu formă și spirit, etc. Dacă suntem atenți
la înţelegerea ca semnificație a formulelor ca relații umane sau științifice
specifice energiei, puterii, vigorii, etc., sau oricare particular al lor, vom
constata cu siguranță că ele se definesc prin golurile pe care le formează sau
le cuprind, nu doar ca secvenţe neconvenţionale ale simultaneităţii lor
dialectice ci şi ca relaţii, reguli, etc., ale naturi sau doar formule umane
sau științifice, ca metaforă sau percepţie. În lipsa golurilor sau plinurilor
nu există și nu pot exista energie sau masă, materie sau putere, etc. Ceea ce
însemnă ca semnificație că trebuie găsită legătura sau legăturile lor ca
înțelegere simultan/dialectică și neconvenţională a semnificațiilor, o dată
cu principiile naturii și legăturile lor specifice. Din păcate la goluri şi plinuri nu ajungem niciodată,
nicăieri şi niciunde ele fiind un virtual al perfecțiunii unicităţii oricărui
conţinut sau entitate/univers, dincolo de uman sau ştiinţă. Nu discutăm
de vidul ca gol care este doar un virtual ca iluzie/umbră a lui. Golurile nu
trebuie confundate, în nici un caz, cu vidul sau energia, etc., la fel cum
plinurile nu trebuie confundate cu masa, materia sau substanţa, etc. Vidul este
doar un absolut/relativ, ca virtual,
iluzie și umbră umană sau ştiinţifică al golului naturii la fel cum este energia
este un virtual al față de puterii, etc., ca iluzii și umbre Spre deosebire de plin
care este un virtual al existenței naturii ca masă față de materia a oricărei
substanțe, etc. Chiar dacă materia (eventual nematerie în sens clasic) şi
puterea nu există în nici o relație umană sau ştiinţifică. În ciuda faptului că
unii sau alţii numesc, vorbesc sau definesc, etc., în diverse moduri
convenţionale, înţelegerea lor ca semnificaţie de materie sau putere, gol sau
plin, masă sau energie, etc. Ca definiţie clasică nu există nematerie, ca opus
sau contrar al materiei, chiar dacă nemateria apare definită în diverse
filozofii sau științe convenţionale ca opus sau contrar al materiei sau al „Substanței din care sunt făcute diverse obiecte”. În mileniul III nu trebuie să mai confundăm, în nici un
caz, substanţa cu materia, materia cu masa sau energia, puterea şi materia
între ele, sau să credem că una poate genera alta, etc., așa cum fac
definiţiile clasice sau alte filozofii convenţionale (Aristotel sau alţii). Cu
atât mai mult să credem sau să spunem că substanța nu are spirit (știință în
sens clasic) sau formă (religie în sens clasic). În acest context trebuie să
înțelegem ca semnificaţie că de fapt
energia este virtualul puterii naturii, golul al vigorii substanței iar masa
doar un virtual al materiei, plinul al masivului substanței, etc. Ca simultaneitate/dialectică
și neconvenţională, tocmai datorită caracterului lor pur, prefect, ideal,
teoretic sau practic, pe care îl căutăm dar la care nu putem ajunge, în
limitele noastre ca parte sau secvență a naturii, cu atât mai mult umană sau
științifică. În aceiaşi clipă/moment
în care golul este consecința energiei şi puterii, etc. şi invers iar plinul al
masei, materiei, etc. şi invers, fiecare cu limitele ei specifice prin
convențiile noastre sau ale lor. Ca simulatenitate/dialectică și
neconvenţională comparat, comparativ sau raportat cu repere, situații și
sisteme de referință, în nici un caz doar asociere, dualitate sau
interdisciplinaritate, etc. cu atât doar umane sau științifice.
Ca
natură non dialectică a dicţionarului
clasic „energie” este,
„ENERGÍE, energii, s. f. 1.
Capacitate a unui sistem (fizic) de a efectua lucru mecanic în trecerea dintr-o
stare în altă stare dată. 2. Forță, putere, tărie, vigoare, capacitate
de a acționa. ♦ Fermitate, hotărâre în atitudini, în acțiuni. – Din fr. énergie,
lat. energia. Sursa: DEX '98 (1998) | Adăugată de claudia | Semnalează
o greșeală | Permalink”.
Prin
convenţie, vigoare a unicităţii sau situaţiei/stare
a ei ca putere/gol, gol ca stare sau
realitate, putere ca situaţie sau natură, energie ca virtual al puterii
naturii, energie a situaţiei ca sistem sau vid, energie umană sau ştiinţifică
sau vid uman, etc.
Ca natură nedialectică a dicţionarului neconvenţional „energie” este,
„virtualul vigorii”,
ca expresie
sau termen generic al devenirii unicităţii
inclusiv orice particular al ei, printre care:
-
unicitate,
„virtualul vigorii ca unicitate”
convenţie ca metaforă a situaţiei/stare sau naturii/realitate
a ei sau,
„energie.unicitate”,
convenţie ca percepţie a iluziei vigorii unicităţii
respective, comparat/extracomparat
cu repere sau situaţii, având în vedere că orice energie a unicităţii este un a vigorii percepute a ei iar orice virtual al
vigorii o energie.unicitate dincolo de percepţie, energia.unicitate o simulatenitate/dialectică sau energie/extraenergie (neenergie) ca situaţie/stare a unicităţii,
-
situaţie,
„extraenergie”,
convenţie ca metaforă a situaţiei sau naturii ei sau,
„energie”,
convenţie ca percepţie a extraenergiei situaţiei
respective, comparat sau comparativ cu repere sau situaţii. Unde şi când orice
energie este o extraenergie percepută a ei iar orice extraenergie este o
energie dincolo de percepţie, chiar dacă niciodată aceiaşi energie cu aceiaşi extraenergie
ca situaţie. Fără a confunda extraenergia cu energia, puterea, golul sau
vigoarea, antienergia, neenergia, inexistența lor ca aenergie sau non energie,
etc. știind că orice extraenergie este o energie dincolo de percepţie ca
situaţie,
- stare,
„extraenergie ca stare”,
convenţie ca metaforă a stării sau realităţii ei sau,
„energie.stare”,
convenţie ca percepţie a extraenergiei stării respective,
extracomparat sau extracomparativ cu repere sau situaţii, având în vedere că
orice energie a stării este o extraenergie percepută a ei iar orice
extraenergie este o energie dincolo de percepţie, ca stare,
-
situaţie ca sistem,
„extraenergie ca sistem”,
măsură sau măsurabil, convenţie ca metaforă a situaţiei ca
sistem sau naturii ei sau,
„energie.sistem”,
măsură sau măsurabil, convenţie ca percepţie a
extraenergiei situaţiei respective ca sistem, comparat sau comparativ cu repere
sau situaţii ca sistem, indiferent de situaţie, natură sau organizare, măsură
sau măsurabil. Unde şi când orice energie a situaţiei ca sistem este o
extraenergie percepută a ei iar orice extraenergie este o energie dincolo de
percepţie, chiar dacă niciodată aceiaşi energie cu aceiaşi extraenergie a
situaţiei ca sistem. Fără a confunda extraenergia, situaţiei ca sistem, cu
energia, puterea, golul sau vigoarea, antienergia sau neenergia, inexistența
lor ca aenergie sau non energie, etc., ale situaţiei ca sistem, știind că orice
extraenergie este o energie dincolo de percepţie a situaţiei ca sistem, chiar
dacă totul este măsură sau măsurabil.
Ca gând sau idee
umană, ştiinţă, asemănare şi identificare a lor, ca egal, antiegal sau inegal ca
identic, etc., orice energie, devine umană sau ştiinţifică, măsură sau
măsurabil precis, cu opus sau contrar care „se anulează reciproc” și nu respectă principiile naturii. Ca virtual, uman sau
științific, al naturii despre extraenergie, energie, putere, gol sau vigoare,
antienergie sau neenergie, inexistența lor ca aenergie sau non energie, etc., ca
virtual, iluzie și umbră, în nici un caz natură, natură/realitate sau virtual al unicității lor.
Ca simultaneitate/dialectică putem spune
că orice „energie” este,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor extraenergiei”,
pe care o cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situației în general sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a energiei/extraenergie”,
sau al neenergiei virtualului vigorii situaţiei în general
sau,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor antienergiei”,
pe care o cuprinde sau defineşte ca secvențe
neconvenționale ale situației ca sistem, opus sau contrar în particular
sau,
„supraunitarul simultaneităţii/dialectice a
energiei/antienergie”,
sau al neenergiei virtualului vigorii situației ca sistem,
opus sau contrar în particularul ei. Alt fel spus orice energie este de fapt o
extraenergie şi invers, de secvenţe neconvenționale ale simultaneităţii lor
dialectice.
Omul umanitatea și
știința au înțeles, invers ca semnificație, rolul energiei și al golurilor lui
plecând de la gândul sau ideea umană sa științifică în care energia are drept
consecință golurile și nu invers. Dar să privim contracția și expansiunea unei
unicităţi astrofizice ca evoluție și putem constata relativ ușor că prin
ciocnirea unor galaxii de altele duce a micșorarea golurilor care la rândul duc
la creșterea gravitației dar și a energiilor de respingerea a secvenţelor sau
parților unicității respective. Inițial nu există atracția a planetelor sau
galaxiilor ci doar transformare și devenire ca mișcare în toate variantele ei
neconvenţionale. Doar prin apropiere, unele de altele se poate produce comprimarea golurilor și
plinurilor care au drept consecință creșterea energiilor și puterilor în toate
variantele lor simultan/dialectice și neconvenţionale, neconvenţionale
de la gravitație la magnetism, etc. Expansiunea unei găuri negre se datorează
comprimării golurilor, energiilor, puterilor și forțelor, etc ale unicității ca
simulatenitate/dialectică neconvenţională. NU asociere, dualitate,
interdisciplinaritate, etc. Noi separăm această simulatenitate/dialectică
și neconvenţională în aceiași clipă/moment în care facem diferența între
vid, energie, putere, vigoare, forță, gol sau dinamicitate, etc. ca virtual
uman sau științific, (vid sau energie, umană sau științifică), energie ca
sistem, putere ca natură, vigoare ca realitate, forță ca natură/realitate,
etc. sau mai departe când puterea devine virtualul vigorii ca natură, forța ca
realitate și golul ca natură/realitate a lor, etc., prin definițiile sau
convențiile noastre simultan/dialectice și punerea lor de condiții de
existenţă, etc.
Dacă plecăm de la
relațiile științifice putem constata că viteza, în sens clasic, este de fapt o
secvenţa a spaţiului, comparat sau raportat cu repere, situații sau sisteme de
referință umane sau științifice. În general viteza este doar o simulatenitate/dialectică
a spațiului cu timpul lui ca secvențe neconvenţionale. Alt fel spus, viteza în
sens clasic, este raportul spațiului cu timpul specifice unui moment dat al
transformării, care poate fi extrapolată ca raport al locului cu vremea sau
vremurile specifice unei clipe a devenirii. În conformitate cu legile și
normele umane sau științifice, viteza este,
v = s:t,
sau în variantă neconvențională și simultan/dialectică,
vj
≅ sj/tj,
unde și când în variantă clasică simultaneitatea/dialectică
poate fi înlocuită cu o lege ( ca principiu) de compoziție specifică care
cuprinde și definește toate operațiile și funcțiile ei specifice matematice, de
la adunare la calcul integral sau logaritmi, etc. Dacă ne aducem aminte,
evoluția sau multiplicare/divizarea ei umană sau științifică, matematică sau religie, teism sau laic, etc.,
ca ştiinţifică care poate fi şi este scădere sau împărțire, adunare sau
înmulțire, integrale sau logaritmi, etc., separat sau împreună, ca asociere, dualitate sau
interdisciplinaritate, etc. Scăderea ca divizare simplă, împărțirea ca divizare accelerată iar adunarea
ca multiplicare simplă, înmulțirea ca multiplicare accelerată, funcțiile ca
operații complexe ale multiplicării și divizării simple sau accelerate, etc. În
acest context viteza este sau poate fi asemănată/identificată, uman sau științific
sau doar matematic ca dimensiune unică, unitate/dialectică sau
simultaneitate, etc. a mișcării unui conținut sau entitate/univers,
etc., respectiv,
mișcj ≅
vj/sj/tj,
ca extrapolare dincolo de uman și știință în sens clasic.
Mișcarea simultan/dialectică
și neconvenţională, „mișcj”
fiind un virtual particular al transformării ca dimensiune unică, unitate
dialectică sau simulatenitate, etc. ca echivalent virtual al momentului
transformării. În relație filozofică transformarea este,
trj ≅ momj/sj/tj,
unde și când este evidentă similitudinea ca
semănare/identificare a trasnformării cu particularul ei mișcarea de aceiași
natură. Nu putem discuta sau analiza transformarea și universul ei în lipsa
entității la fel cum nu putem discuta sau analiza entitatea și universul în
lipsa simultaneităţii lor dialectice și neconvenţionale. Alt fel spus nu putem
separa transformarea de conținutul sau corpul pe care îl cuprinde sau
definește, ca entitate/univers respectiv obiect/fenomen, etc. La
rândul simultan/dialectice și neconvenţionale, nu asociate, duale sau
interdisciplinare, etc., în sens clasic cu golul și plinul naturii, naturii/realitate
și virtualul unicităţii lor, etc. În acest context orice deplasare în sens
clasic este un gol a cărui consecință este energia la fel cum orice plin are
drept consecință masa ca virtual, iluzii și umbre ale puterii respectiv
materiei ca substanță cu configurație și psihic sau existență cu formă și
spirit. Din păcate religia și știința ca metaforă consideră existență spiritul
în detrimentul substanței iar știința ca percepție consideră substanța ca
existență în detrimentul spiritului. Chiar dacă orice conținut ca natură,
substanţa cu configurația și psihicul ei, existența cu forma și spiritul ei,
etc., sunt o simulatenitate/dialectică neconvenţională, inseparabilă sau
neseparabilă, separabil/antiseparabil, după caz. La fel ca orice gol/plin ca natură, natură/realitate
și virtual al unicității lor, comparat, comparativ sau raportat cu repere,
situații sau sisteme de referință. Fără a ne limita propriile convenţii,
plecând de la faptul că orice spaţiu este de fapt un gol care face parte din
golul imens al Unicităţii ce nu trebuie confundat cu plinul Ei, nu doar un gol
limitat la vidul uman sau științific. Mișcarea, umană sau științifică, însemnând
ca semnificaţie deplasarea dintre două puncte ale unui conținut sau entitate/univers,
corp sau obiect/fenomen, etc. Aici şi acum trebuie făcută o remarcă, să
nu confundăm spaţiul sau locul ca unicitate sau particular al ei, care este
unidimensional cu nelimitate direcții şi dimensiuni, cu spaţiul sau locul unui corp
sau obiect/fenomen, ca virtual al conținutului naturii, care pot fi de
orice natură ca substanţă a situaţiei în general sau orice existenţă, formă sau
spirit în particularul ei ca sistem. De reținut faptul că viteza este un virtual
al momentului transformării când transformarea devine natură sau un virtual al
clipe a devenirii când devenirea este natură prin convenţie sau convenţii și
punerea lor de condiții de existenţă. Plecând de aici putem constata că
energia, puterea, sau vigoarea, forțele sau lucrul mecanic sunt o imagine sau
consecinţă a golului sau golurile specifice masei, materiei sau compactului,
etc., care se cuprind sau se definesc unele pe altele. Ca simulatenitate/dialectică
și neconvenţională. La fel ca locul şi vremea clipei devenirii sau spaţiul şi
timpul momentului transformării. Aceste înțelegeri ale semnificațiilor pot fi
completate cu înțelegerile noastre ca semnificaţie de extraenergie, extraputere
sau extravigoare, etc., respectiv extramasă, extramaterie, extamasiv, etc. Cu
variantele lor ca natură, natură/realitate
și virtual al unicităţii lor, inclusiv orice particular al lor. Cuprinse sau definite
de noi ca simulatenitate/dialectică neconvenţională, prin alte sau alt
fel de convenţii, plecând de la golul sau plinul lor ca Unicitate sau particular
a ei. În nici un caz extraconvenţii sau inexistență a lor cu sau fără natură.
În ştiinţă este
definită legea relativității, ca principiu, care pleacă de la principiile și
legăturile naturii dintre materie și putere dar limitat la masă și energie ca
virtual al relativității naturii. Relativitatea,
umană sau științifică fiind doar o asociere, dualitate sau interdisciplinaritate,
etc., între energie, masă şi viteza luminii, aparent sau limitat constante, ca
şi legea exprimată de ele ca principiu sau formulă. Din păcate care nu respectă
principiile și regulile naturii dar mai ales cu contrarii care „se anulează reciproc”. În acest sens legea relativității științifice este dată
de,
E= mc²
Care poate fi scrisă,
c² = m:E,
sau
în general cu semnale noastre simbol,
c² = m:e.
Unde și când, viteza
luminii „c²”, „m”
și „e”,
cuprind sau definesc relativitatea, fiind de fapt legea relativității, „Rel”,
însăși ca „legej” sau „relj”, dimeniune unică, unitate dialectică
sau simulatenitate, etc., nu ca normă a legii respective, specifică oricărei
substanțe în parte sau oricărui corp ca obiect/fenomen, etc. În aceste
condiții legea relativității sau relativitatea în sens clasic „Rel”,
se poate scrie,
Rel = c²x(e:m) ,
sau
relj = c²x(e:m) ,
ca operații simple ale umanului sau științei.
Care pot fi scrise
și ca lege de compoziție a tuturor operațiilor sau funcțiilor, etc., umane sau
științifice, sau ca simulatenitate/dialectică și neconvenţională,
relj ≅ vitj/mj/ej ,
ca relativitate a naturii, natură/realitate și
virtual al unicității lor, nu doar virtual uman sau științific. Unde și când „c²” este dimensiunea unică, unitatea dialectică sau
simultaneitatea, etc., relativității, care doar aparent este o constantă ca și
viteza luminii, „c²”,
aparent constantă și care nu poate fi depășită. Aparent constantă deoarece nu
putem cuprinde sau defini dialectica și trăirea ei în limitele unui conținut
sau entitate/univers chiar dacă există. Noi și neconvenționalul nostru
nu poate accepta această limită, pe o devenire și transformare nelimitată, limitat/extralimitată,
la fel cum nu putem accepta existența constantelor și invariabilelor,
entităților bine definite, etc., viteza luminii „c sau” „pi”, etc. Știm sau cunoaștem că nu există și nu pot exista
constante sau limite pe o devenire și transformare perfecte sau veșnic/eterne,
dincolo de limitele noastre umane sau științifice sau ale altor conținuturi și
entități univers.
În acest mod am
transformat legea relativității clasice ca principiu într-un principiu neconvenţional
al naturii cu regulile lui și nu norme ca sistem sau doar uman și știință. Cu
siguranță formula clasică, în această înţelegere ca semnificaţie poate fi
extrapolată dincolo de limitele noastre umane sau științifice, ca natură, natură/realitate
și virtual al unicității lor, trecând de
la viteza „c²”, masa, „m” și energia, „e”, la viteza, „vitj”,
materia, „matj” și puterea „putj”, relația relativității generale, „relj”,
devenind,
relj ≅ vitj/matj/putj .
Unde și când
relativitatea convențională Rel” devine sau se transformă în sau
relativitate, „relj”, neconvenţională simultan/dialectică, ca
generalitate, natură, natură/realitate și virtual al unicității prin
convenţiile noastre, viteza luminii, „c²”,
devine viteză, „vitj”,
masa „m”
devine materie, „matj” iar energia „e”, devine putere, „putj”, Fiecare specifică unei relativități
clasice respectiv simultan/dialectice și neconvenţionale. Fără limite,
excepții sau nedeterminat, entități bine definite, constante și invariabile,
absurd sau „imposibil”, etc., comparat, comparativ sau
raportat cu repere, situaţii sau sisteme de referință. Indiferent de situaţie,
natură sau organizare de la cuante la animal, om sau galaxii, ba chiar și
dincolo de ele, etc. Pentru orice conținut sau entitate/univers, lume
corp, obiect/fenomen sau lucru/ființă, etc.
Şi noi am plecat sau
plecăm de la gânduri şi idei umane sau științifice dar mereu încercăm să mergem
dincolo de ele prin convențiile noastre ca esență a neconvenţionalului nostru simultan/dialectic.
La fel cum mulți se întreabă şi se vor întreba dacă nu este o eroare sau limită
legătura pe care o facem noi între energie, putere, vigoare şi gol. Dacă privim
materia şi puterea ei, ca natură sau substanţă cu configurație și psihic a ei,
vom constata de fiecare dată că orice materie are golul şi golurile ei ca
putere şi invers orice putere are plinul sau plinurile ei ca materie, simultan/dialectice de secvenţe
neconvenţionale, nu asociere, dualitate, pluralitate, interdisciplinaritate sau
alte variante convenţionale, etc. Cu siguranța neconvenționalul nostru depășește
limitele umanului sau ştiinţei, cu aceste înțelegeri ale semnificatei, dar la
fel de sigur, în relativul nostru absolut, nu suntem ştiinţă limitată la o filozofie
umană sau ştiinţifică, știință ca percepţie sau metaforă, etc. Noi și
neconvenționalul nostru încercăm să prezentăm
sau să arătăm de fapt doar direcțiile devenirii sau transformării şi nu virtualul
lor punctual ca sistem, cu atât mai mult doar uman sau ştiinţific, cu
asemănare, identificare, egal, antiegal sau inegal ca identic, etc., specific, pe
aceste direcții. Chiar dacă știm și cunoaștem că nu există egal, antiegal sau
inegal ca identic ca natură, natură/realitate
şi virtual al lor decât în mintea, gândurile şi ideile noastre. Cu toate
acestea trebuie să ne ajutăm de virtualul, iluziile și umbrele umane sau
științifice cu artificiile lor științifice pentru a generaliza sau extrapola
convenționalul uman sau științific în neconvenţional simultan/dialectic.
Dincolo de toate acestea, cu siguranță, orice gol are consecințele lui asupra
materiei sau substanței cu configuraţie și psihic sau existenței cu formă și
spirit, etc. La fel ca orice vid, energie, putere sau vigoarea, etc. și invers
sau masă, materie, plin sau masiv, etc. În lipsa golului nu există și nu poate
exista vid, energie, putere sau vigoare, etc. şi o dată cu el nici opusul sau
contrraul lor ca plin, masă sau materie, etc. Cu rugămintea să nu limităm
ştiinţa doar la ştiinţă percepută sau metaforă, în sensul clasic al
definițiilor sau alte filozofii convenţionale, ceea ce știm sau credem că știm
despre ele, etc. Să dăm dreptul știutului care respectă principiile și regulile
naturii, cu contrarii care nu „se anulează reciproc”, dincolo de ştiinţa, ca metaforă sau percepție, care nu
respectă principiile și regulile naturii cu contrariile care „se anulează reciproc”. Fără a exclude una sau alta din simultaneitatea lot
dialectică și neconvenţională de secvențe. În nici un caz să nu supraevaluăm
știința în variantele ei ca metaforă sau percepţie față de natura care suntem
și în care există ca perfecțiune veșnic/eternă.
Mulți încearcă să
definească nemateria în condițiile în care pleacă de la o definiţie limitată,
eronată sau greșită a materiei, considerând nemateria opus sau contrar al
materiei, cu atât mai mult cu cât confundă materia cu masa sau energia cu
puterea, etc. Dacă lumea ar fi atentă, la ceea ce credem sau spunem, vor
constata că de fapt vidul, energia, puterea, vigoarea şi golul definesc destul
de bine şi de exact esența energiei, virtual al puteri, la fel precum plinul, materia, masivul, etc. definesc
la fel de bine masa. Cu atât mai mult cu cât materia ca şi nemateria (în sens
clasic, convențional sau neconvenţional, etc.), nu apar în nici o formulă sau
definiție umană sau ştiinţifică, percepţie sau metaforă a ei. Doar masa şi
energia apar în legile sau formulele relativității umane sau științifice sau
oricare altele, în aceiaşi clipă/moment
în care antimateria este tot o materie ca negativ al ei şi nu nematerie ca opus
sau contrar al materiei. Pentru noi nemateria este neconvenționalul ei ca materie/extramaterie sau doar materie/antimaterie
în nici un caz negativ ca opus sau contrar al materiei sau inexistenţă, cu sau
fără natură. Mai ales că inexistența nu poate fi
opus sau contrar al existenței deoarece nu este de aceiaşi natură și nici nu
putem lua în discuție inexistenţa ca existență.
Un pod intră în
rezonanță când trec militari pe el pentru că simultan/dialectic sunt materie şi putere sau doar masă şi energie
(ca uman sau ştiinţă) în nici un caz masă sau energie, materie sau putere, separat.
Nici o trăire, emoție, transfer sau limbaj ca existență, formă sau spirit nu
există sau nu poate exista doar în prezența materiei fără puterea ei şi invers,
cu care este o simultaneitate/dialectică
neconvenţională, întotdeauna. Noi trebuie
să clarificăm lucrurile deoarece dicționarele clasice şi non dialectice dar şi alte
filozofii convenţionale fac confuzii esențiale, confuzii pe care cercetătorii
lumii le-au trecut cu vederea din interes sau din neștiință. Pe lângă confuzia
materiei cu substanţa există o confuzie a materiei cu masa şi în acest sens să
privim atent teoria relativității în toate variantele ei. Relațiile lui
Einstein sunt relaţii ale ştiinţei percepute, religia ca ştiinţă trece dincolo
de ele ca metaforă (ciclurile lui M. Eliade ca trecere sau repetiție ale
teismului, ca naștere şi moarte, etc.), ca relații ale conservării energiei şi
masei sau plinului şi golului lor, etc. Și nu numai, care sunt limitate,
relative şi pline de excepții sau nedeterminări, entități bine definite, absurd
sau „imposibil”, etc., în sens clasic. În acest context trebuie să remarcăm că nu
există uman sau ştiinţific o relație sau formulă directă între materie şi
energie, așa cum ne-am obișnuit de-a lungul dimensiunii evoluţiei noastre prin
filozofiile clasice, cu definițiile sau înțelegerile lor filozofice ca
semnificaţie. Unde şi când avem doar legi și norme ca virtual al principiilor
și regulilor naturi doar între masă şi energie în diferite variante, nu între
materie și putere, etc.
Din
aceste motiv trebuie să redefinim înțelegerea ca a semnificație de vid,
energie, putere, vigoare, forță, Gol, dinamicitate, tărie, forță, etc., nemateria sau antimateria în sens clasic, etc., prin noua teorie simultan/dialectică și neconvenţională,
plecând de la dialectica substanței ca materie/putere a naturii sau virtual al
ei ca masă/energie,
etc. Totodată să redefinim relativitatea şi absolutul ei ca simultaneitate/dialectică, neconvenţională,
unde şi când se poate vedea că toate formulele ca relație umană sau științifică,
convenţionale, ale relativității în sens clasic, sunt sau rămân doar cazuri
particulare ale simultaneităţii/dialectice.
Dincolo de toate aceste înțelegeri ale
semnificației noastre de vid, energie, putere, vigoare sau gol, etc., trebuie
avut în vedere că toate acestea nu există și nu pot exista în lipsa masei,
materiei, masivului sau plinului lor, etc., specific ca substanţă sau simultaneitate/dialectică. În lipsa
substanței nu am putea avea culoare în obraji sau nu am simți căldura soarelui
la răsărit, aceste fenomene nu ar exista în lipsa entităţii sau conţinutului lor
suport sau în cazul în care nu ar exista substanţa ca existență, cu formă și
spirit, în toate variantele lor ca natură, natură/realitate, virtual, iluzie și umbră, etc. În
lipsa oricărui element al
simultaneităţii lor dialectice ca substanţă sau existență nu putem discuta de
substanţă dialectică, trăire ca emoții/sentimente, separat sau împreună,
cu atât mai mult de trăirea lor dialectică, ținând cont că se definesc unele pe
altele întotdeauna.
Această definiți în
sens clasic, energie, lucru mecanic sau putere, etc. sunt limitate, în mod
clar, la convențiile noastre umane sau științifice deoarece „lucru mecanic” nu poate exista în lipsa unui obiect sau fenomen al naturii ca „sistem (fizic)”, separat sau împreună, cum spun dicționarele clasice sau filozofiile
convenţionale şi non dialectice. Energia nu poate produce transfer sau trăiri,
cu atât mai mult limbaje, emoții sau sentimente, etc., în lipsa masei și invers
sau materiei şi puterii, etc. Ca o consecință a golurilor și plinuri devenirii
și transformării, a perefcțiunii ei veșnic/eterne, etc. Ca dovadă că orice
lege sau formulă, umană sau ştiinţifică în general, nu doar a relativității în particular,
în lipsa oricărui element al lor, etc. nu poate și nu pot exista. La fel cum golurilor
nu pot şi nu există în lipsa energiei şi invers sau în lipsa plinului pe care
le cuprinde sau definește, cu atât mai mult un „lucru mecanic”, în lipsa lor sau a substanței ca suport, etc., cu configurația și
psihicul ca virtual, iluzii și umbre ale formei și spiritului lor, etc. Se poate observa că definiția clasică este un particular al înțelegerilor
noastre ca semnificație, cu atât mai mult dacă ne uităm cu atenție la
înțelegerea dicţionarelor clasice ca semnificaţie care definesc energia prin, “Capacitate a unui
sistem (fizic) de a efectua lucru mecanic în trecerea dintr-o stare în altă
stare data”, care este doar o limitare desigur,
la uman sau ştiinţă. Este o limitare deoarece „trecerea dintr-o stare în altă stare
dată” presupune implicit existența
golurilor şi a evoluţiei, a devenirii și transformării lor perfecte sau veșnic/eterne. În
plus noi facem diferența între natură și realittae dar și între situația respectiv
starea lor, simultan/dialectică și neconvențională. Din păcate
dicționarele clasice nu fac legătura directă între plin şi gol sau dialectica sau
trăirea ei, ca substanţă a unicităţii, natură, natură/realitate şi virtual
al unicităţii, cu atât mai mult ca simultaneitate/dialectică neconvenţională. Trebuie să reamintim
că definiţiile dicționarul clasic, filozofiile convenţionale, sau ceea ce știm
sau credem, că știm despre ele, etc., nu fac diferența între materie ca plin şi
golurile acesteia ca putere. Mai ales în condițiile în care materia este înțeleasă
ca semnificaţie a ei de acum 2000 de ani, ca „substanţă din care se fac obiectele”, şi nu ca opus sau contrar al energiei, puterii, golului
sau vigorii, etc. Confundând energiei cu materia, materia cu antimateria sau
nemateria, etc., în limite umane sau științifice care nu respectă principiile
naturii și au contrarii care „se anulează reciproc”.
Sau în condițiile în care materia este lipsită de puterea ei iar masa de
energie, etc. Atât în înțelegerile filozofice ca semnificaţie, în sens clasic, cât
şi în formulele lor umane sau științifice, separat sau împreună, metaforă sau
percepție, etc. Materia în sens clasic, ca element al substanței, nu este şi nu
poate fi plinul sau golul existențial, al definiției clasică care confundă sau
amestecă materia cu masa ei, etc. Situaţie clarificată de noi prin distincția
dintre ele, una ca situaţie sau natură materia, în general, cealaltă ca virtual
al naturii situaţiei, indiferent de situaţie, natură sau organizare.
Energia nu este şi
nu poate fi limitată doar la „Capacitate a unui sistem (fizic) de a efectua lucru mecanic
în trecerea dintr-o stare în altă stare dată” , ca să nu spunem că această înţelegere ca semnificație amestecă
lucrurile spunând că este „Forță, putere, tărie, vigoare, capacitate de a acționa. ♦
Fermitate, hotărâre în atitudini, în acțiuni”,
fără a face clarificări specifice pentru fiecare dintre ele. Consecința energiei nu este doar „mișcarea fizică”, sunt şi reacțiile chimice dar şi gândurile şi ideile
spiritului, uman sau științific, care nu produc mișcare sau lucru mecanic în
sens clasic. Orice transformare fizică, chimică, biologică, etc., umană sau
științifică, trebuie considerate mișcare, de la existenţă la formă şi spirit, transformare
spațiu și timp, etc., în oricare variantă a lor. Mișcarea în sens clasic este
ea însuși o consecință a unui gol/plin (sau particular al lor ca masă/energie,
materie/putere, etc., după caz), al materiei sau masei ca substanță care
se modifică, ducând prin consecință la mișcare. În orice variantă a ei, simultan/dialectică
și neconvenţională, a oricărui conținut sau entitate/univers, corp sau obiect/fenomen,
substanță ca materie/putere sau doar
particular al ei ca masă/energie. Unde şi când se modifică dimensiunea golului
sau golurilor în fiecare secvență a dimensiunii clipă/moment a devenirii şi transformării, chiar şi în limitele
gândurilor şi ideilor, umane sau științifice. Modificarea unei singure
dimensiuni este doar un caz limitat şi relativ ca în cazul vitezei sau
accelerației, etc., dar toate cazurile pe care putem să le comparăm sau raportăm
la repere, situații sau sisteme de referință, sunt cazuri particulare de la
fără dimensiune la tridimensionalul lor. Deoarece așa cum am mai spus chiar
dacă dimensiunea loc/vreme sau spaţiu/timp este unidimensională sunt
întotdeauna nelimitate direcții unidimensionale ale ei pentru orice conţinut
sau entitate/univers, inclusiv orice
particular a lor ca virtual, iluzii și umbre, etc. Inclusiv, umane sau
științifice, fără dimensiune, bi sau tridimensionale, „n” dimensionale, etc. Cu
condiţia să nu uităm că tridimensionalul în generalul sau particular lui unidimensionalul,
uman sau ştiinţific, ca linie sau direcție cu o singură dimensiune, este doar
în mintea umană sau științifică, ca rațiune, gând sau idee, judecată, raţiune
sau rațiuni, etc.
În relație
filozofică generalizată a energiei ca natură, prin convenţii extrapolate, având
în vedere simultaneitatea ei dialectică cu masa ca putere, dinamicitate sau gol,
etc., pe care le cuprinde sau defineşte, putem scrie,
enj ≅
≅ / / / ≅ ≠
masăj ≠ golj,
sau limitat la dialectica substanței, umane sau ştiinţifice
ca masă/energie,
enj ≅ /
≠
masăj ≠
golj
j
unde şi când energia este simultaneitatea/dialectică
a golului pe care îl cuprinde sau
defineşte ca secvențe neconvenționale evident diferită de masa, materia, golul
sau puterea ei, etc., ca unicitate sau particular. În aceiași clipă/moment în care orice gol este o
energie şi invers ca simultaneitate a lor dialectică. Altfel spus energia
cuprinde sau definește golurile interatomice, subatomice sau de altă natură,
etc. la fel ca golurile interplanetare sau intergalactice sau orice distanță ca
percepţie sau metaforă a golurilor, etc. şi invers. Orice distanță în sens
clasic este un gol indiferent de
situaţie, natură sau organizare cu condiţia să nu limităm înţelegerea noastră
ca semnificaţie la dicţionarelor clasice sau alte filozofii convenţionale, etc.
Vidul este doar un gând sau idee umană sau ştiinţifică de gol ca înțelegere a semnificației
ca energie şi invers, la fel cum orice spaţiu al unei viteze sau orice distanta
a unui lucru mecanic este un gol şi invers.
În concluzie,
golul este energia care îl formează şi invers ca secvenţe
neconvenţionale simultan/dialectice şi îl putem defini doar în acest
sens ca o energie fără plinurile lui, chiar dacă energia este doar un virtual al
naturii puterii și golului, care nu există decât în mintea noastră umană sau ştiinţifică.
Golul este o natură/realitate ca unicitate sau particular al ei,
comparat, comparativ sau raportat cu repere, situații sau sisteme de referință.
Un atom ca să fie atom are golurile lui dincolo de virtualul lui limita la vidul
uman sau științific, ca o consecinţă a simultaneității/dialectice a lor
cu energia, puterea sau vigoarea, plinul sau plinurilor sale, ale substanței ca
materie/putere, masă/energie,
etc.
Dincolo de limitele gândurilor
şi ideilor, umane sau științifice, convențiile noastre ca abstract, absurd sau „imposibil”, puncte fără dimensiune sau tridimensional, entități bine
definite, alte convenții convenţionale umane sau științifice, etc., ca dovadă a
limitelor sau neputinței umane sau științifice. La ora actuală sunt teorii care
folosesc golurile pentru a defini energiile la care nu ajung dar şi invers la
fel cum măsurăm trei dimensiuni ca să definim un punct, teoretic sau practic
dincolo de universul nostru solar sau limitele noastre umane sau ștințifice. Chiar
dacă acelaşi punct poate fi definit prin măsura sau măsurabilul direct al
dimensiunii spaţiu/timp (sonar,
radiații, etc.) și în limite umane sau științifice ca natură și vibrații/rezonanțe
ale ei şi nu doar ca moment sau spaţiu/timp
tridimensional. Astrofizica nu poate determina tridimensional ceva, cumva,
undeva, cândva, etc., având la dispoziție doar dimensiunea unică, ca
traiectorie sau undă corpuscul, a razei de lumină unidimensională prin
definiție sau convenție şi distanțele ei astrofizice. Cea mai clară dovadă a
faptului că masa nu este materie, în limitele noastre umane sau științifice,
este dată de lipsa unei formule (virtual al relației naturii) dintre materie şi
masă sau energie sau teoriile relativității ca relații, umane sau științifice,
sau formule. Formule care sunt doar între masă şi energie şi nu între materie
şi energie sau materie şi putere, cu atât mai mult ca perfecțiune a lor între
gol şi plin, etc. Gol/plin la care nu ajungem şi nu vom ajunge niciodată,
nicăieri, nicicând şi niciunde, chiar dacă sunt evidente golurile şi plinurile
ca existenţă prin virtualul lor ca vid sau iluzie și umbră a golului sau
golurilor respective. A nu se confunda golul cu vidul sau plinul cu substanţa,
ar fi o mare limitare, eroare sau prostie, etc., chiar dcaă doar umană sau științifică.
/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu