Forma și spirtul
substanței
Ca să facem
înţeleasă înțelegerea noastră ca semnificaţie să privim atent proiecția unui
film și trecerea de la aparatul de filmat la sunetele, imaginile sau chiar
efectele speciale ale proiecției lui pe ecranul cinematografului. Aparatul nu
poate proiecta filmul respectiv dacă nu ar avea gândul și ideea care trebuie
proiectată, la fel cum nu am putea merge dacă în mintea și judecata noastră
umanoidă nu ar exista gândul sau ideea de mers. Mai nou holograme sau cine mai
știe ce ca o consecință a virtualului (psihic sau spirit) unui instrument sau
aparat. În caz contrar nu am mai respecta principiul Lavoisier. Putem spune
metaforic sau ca știință a metaforei că materia fără virtualul ei, ca formă și
spirit, este o materie moartă sau că nu are viață, mai exact o substanță
moartă, la fel ca și în cazul lipsei substanţei, unde și cînd în lipsa ei este
absurdă existența vieții. O substanță moartă care nu poate naște viață dacă nu
ar acea esența vieții în definiția sau cuprinsul ei simulatn/dialectic
și neconvenţional, știind sau cunoscând că inexistența nu naște existență iar inexistența vieții nu
poate naște viață. Noi suntem dovada clară că substanța ca materie/putere,
sau oricare variantă a ei, are un
virtual specific ca formă și spirit care definesc și cuprind existența
ei. Dacă știința percepută (matematică, fizică, etc.) a ales să cerceteze,
studieze sau să creadă, etc. că substanța este viața însăși este evident că
știința ca metaforă (religie, parapsihologie, astrologie, etc.) a ales să
cerceteze, studieze sau să creadă, etc. că forma și spiritul sunt esența vieți.
La fel cum Aristotel a înțeles limitat ca semnificație că materia este
„substanța din care se fac obiectele” și nu simultaneitatea ei nu că substanța
este dialectică materiei cu puterea ei sau în cazul nostru a substanței ca materie/putere
cu formă și spirit.
Trebuie să plecăm de
la esența simţurilor și organelor de simț, unde și cînd unele sunt directe, ca
natură sau mai exact perepţie a naturii ca formă a substanței, altele indirecte
ca metaforă sau extrapolare a percepțiilor care sunt gânduri sau idei despre
formele și existenţa substanței respective. Doar împreună ca formă și spirit
sau percepție/metaforă definesc sau cuprind existența și invers ca simultaneitate/dialectică
de secvențe neconvneționale. Să privim natura dincolo de umanul sau știința lui
unde și când trebuie să existe o existență formă și spirit al oricărei
entități. În caz contrar, noi care suntem entități, însemnă ca semnificație
ne-am născut din inexistenţă, cu sau fără natură, nu din natura care suntem și
în care existăm, ceea ce nu este posibil. În acest context parametrii direcți a
atomilor și moleculelor, pământului sau planetelor sunt forma lor ca masă și
energie sau materie și putere, etc. a substanţei iar spiritul lor este definit sau cuprins de câmpurile lor
ca o consecință a masei/energie sau materie/putere, etc. Este,
sper, evident că orice câmp, inclusiv gravitațional, magnetic, etc. sunt o
consecință a energiilor și masei sau materiei și puterii lor, etc. ale oricărui
conținut sau entitate/univers. Știința percepută sau doar medicina
însăși au constatat existența unor câmpuri care evident sunt consecinţă a
materiei și puterii naturii noastre în general dar doar umane sau științifice.
Religia cută sau crede în existența unei aure a fiecăruia dintre noi dar și a
oricărui conținut sau entitate/univers. Altfel spus câmpurile
pământului, atomilor și moleculelor, cuantelor și stringurilor, planetelor
animalelor, planetelor sau galaxiilor, etc. sunt gândurile și ideile sau
parametrii indirecți ai lor. La fel cum parametrii umani sau științific
indirecți sunt gândurile și idee noastre. Asta nu însemnă ca semnificație să
neglijăm antiumanul sau inumanul nostru ca umanoid sau umanoizi, cuante,
stringuri, atomi și molecule, etc. Tot așa cum un aparat de proiecție are
parametrii lui direcți indirecți sau orice instrument sau aparat, de la
tăblițele babiloniene la cărți, CD-uri, benzi magnetice, etc., care pot
transmite virtualul lui altor conținuturi sau entități/univers, desigur
prin intermediul naturii care sunt și în care există. Și noi facem la fel
transferând sau trecând gândurile și ideile noastre altui sau altor conținuturi
sau entități/univers. Cu condiția
categorică să nu separăm materia de puterea ei, masa de energie dat mai ales
substanța ca materie/putere sau masă/energie de forma și spiritul
ei ca simulatenitate/dialectică neconvenţională. Pe ceastă înțelegere a
semnificației este clar că orice imagine, hologramă sau realizare a unui
conţinut sau entitate/univers este consecința virtualului conținutului
respectiv a gândurilor sau ideilor virtuale sau doar a câmpurilor sau
parametrilor indirecți ale lui. Parametrii indirecți sau gânduri și idei care
prin limitați și nelimitați intermediari, după caz, duc la refacerea lor pe un
alt conținut sau entitate/univers, ca natură. Noi uităm întotdeauna că
între percepțiile noastre directe și indirecte și natura care suntem sau în
care existăm există întotdeauna nelimitați intermediare care devin limitați
doar datorită neputinței noastre de a-i compara sau raporta. Între emitori și receptori sunt nelimitați
intermediari, chiar dacă noi sau alții presupunem sau credem cu totul altceva,
la fel ca între oricare percepție a unui organ de simț și natura care suntem
sau în care existăm. Legăturile neuronale au nelimitați și nenumărați
intermediari, după caz, tot așa cum sunt „de la mână până la gură” în sens
clasic sau popular. Dacă noi sau alții nu îi putem cuprinde sau defini este cu
totul altceva. Justificarea acestor
înțelegeri ca semnificaţie este relativ simplă, dacă ne amintim că fizica
cuantică a ajuns acolo unde nu mai putem face măsurători sau dacă ne gândim că
infinitul mic sau mare există iar dincolo de el există un nelimitat mare și mic
care nu are limită. În caz opus sau contrar ar fi ca și când am pute găsi o
limită cifra „zero” sau „infinitul”, chiar dacă știm și cunoaștem că nu le vom
putea găsi niciodată, nicăieri, niciunde și nicicând.
În concluzie
forma și spiritul uman sau științific dispar odată cu noi,
ca om sau umanoid, la fel ca oricare câmp sau formă a substanței, parametru
direct sau indirect, etc., ceea ce este echivalentul morții, nihilismului sau
dispariției, etc. al oricărui conținut sau entitate/univers în sens
clasic. Nu pentru că moare, este anihilat sau dispare, etc. ci doar pentru că
spiritul și forma lui devin și se transformă în alt sau alt fel de conținut sau
entitate/univers care are alt sau
alt fel de repere, situații ca repere sau sisteme de referință.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu