„Imperfecțiune”
Sau
inperfecțiune umană sau științifică nmeconvențională și simulatn/dialectică
dacă ținem cont că, prin convenţie prefixul „in” este opusul sau contrarul
oricărei perfecțiuni și nu al unei permanente umane sau științifică a
perfecțiunii. Perfecțiunea ca veșnic/etern, permanența ca numărat/peren
al ei. Unde și când permanența este iluzia umană sau științifică a perfecțiunii
naturii prin convențiile noastre neconvenţionale. Plecând de la aceste
considerente putem observa destul de ușor că „imperfecțiunea” sau inperfecțiunea
ei au apărut odată cu omul, umanitatea și știința lor. Inumanul, inumanitatea
și inștiința, atomi sau molecule, plante sau animale, planete sau galaxii, etc.
nu știu și nu cunosc ce este aceea inperfecțiune, cu atât mai mult
„imperfecțiunea” ei. Ca egal, inegal și identic al lor care nu respectă
principiul naturii lui Lavoisier sau opus și contrar care „se anulează
reciproc”. Ca și permanența sau perfecțiunea, umană sau științifică, odată cu
noi, umanitatea și știința noastră a apărut și inexistența ca existență
datorită egalului, inegalului și identicului, opusului sau contra, uman sau
științific. Altfel spus odată cu gândul sau ideea, umană sau științifică că,
1-1 =
0,
a apărut inexistența, „0”, dar și
imperfecțiunea și inperfecțiunile lor, chiar dacă „0” și „1” împreună cu egalul,
inegalul, opusul sau contrarul, uman sau științific definesc sau cuprind nu
doar matematica ci tot ceea ce este știință de la matematică la religie sau de
la percepție al metafora ei, etc. chiar dacă toate aceste convenții sunt inexistențe
ca existențe care apar doar odată cu apariția omului, umanității și științei
lor. Natura, natura/realitate și virtualul unicității lor cu atât mai
mult existența lor nu știu ce este aceea inexistență sau nu cunosc această
regulă umană sau științifică în care apare inexistența ca existență. Relație
care nu respectă principiul naturii lui Lavoisier și nici nu anulează reciproc,
opusul sau contrar al ei ca uman sau știință. Este și ar fi absurd, „imposibil” sau inposibil ca Unicitatea sau Dumnezeu să aibă „imperfecțiuni” sau inperfecțiuni pe o devenire și transformare
perfectă ca veșnic/etern, nu ca permanență umană sau științifică numărat/perenă
a ei și a noastră.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu