Câmpuri, gânduri și
idei
Din cilul Filozofia Naturii
Să privim trecerea
de la gând sau idee la modelul sau creația ce rezultă din aceste gânduri sau
idei, limitate deocamdată la uman sau știință. Este evident că întâi apare
gândul și apoi ideea apoi ideea se transformă prin intermediul naturii noastre
umane în conținut sau entitate/univers ca natură, mașină, avion, etc., alte gânduri sau idei prin gândirea noastră, doar
ca virtual de iluzii și umbre umane sau
științifice. Să privim apoi planeta pământ care are câmpuri, cuante, corzi și
stringuri dar și dincolo de el, unde și când nu am ajuns încă sau nu vom ajunge
nici o dată, nicăieri, nici unde și nici când. Dacă facem comparații sau rapoarte
vom constata că de fapt câmpurile oricărui conținut sau entitate univers sunt
gândurile însăși ca emitori/receptori care produc aceste câmpuri. Câmpuri
ca natură și virtual al ei care proiectate pe scoarța cerebrală devin idei similar
unei proiecții cinematografice pe o pânză sau suprafață oarecare, care este de
fapt rezultatul sau consecința ideilor aparatului de proiecție respectiv dintre
emitori ca lumină și peliculă ca receptori proiectați pe o scoarță sau
suprafață oarecare, lentile care readuc imaginile pe o suprafață specifică și redevine
natură. Ecran cinematografic sau de altă natură. Nu proiecția pe ecranul
cinematografic este natură și nu gând, câmp sau idee a aparatului proiecție. La
baza câmpurilor este emiterea/recepție a centrului sau centrelor de vibrație/rezonanță indirectă, (creier sau de altă natură), în
cazul nostru aparat de filmat sau nucleul pământului iar în cazul uman sau
științific doar creierul lui umanoid. În toate cazurile dincolo de sunt câmpuri
(anorganice) sau gânduri (organice) și proiecții ale lor specifice care apoi
pot fi refăcute ca natură prin intermediul naturii care a produs câmpurile,
gândurile și proiecțiile lor ca idei spirituale sau indirecte. Inclusiv câmpuri,
gânduri și idei organice în particularul lor uman sau științific. Dacă nu ar exista
câmpurile în variantele lor organice și anorganice, ar însemna ca semnificație ori
că gândurile și ideile nu ar exista ori că toate acestea ar apare din inexistență,
inclusiv ca uman sau știință, ceea ce este sau ar fi cel puțin absurd dacă nu „imposibil”. Inexistența nu poate naște existență și nici invers. Câmpurile
și ideile planetei sunt transmise pământului care le amplifică și care la
rândul lor afectează în mod indirect pământul dar și celelalte planete sau
galaxii în diferite variante, de la nelimitat mic la nelimitat mare. Câmpurile
nucleului și dincolo de ele ca cuante, corzi sau stringuri, atomi și molecule,
oameni și planete, etc., care au drept consecință devenirea și transformarea simultan/dialectică
și neconvențional a întregul, totul, și destinul, etc., care sunt și în care
există. Prin ceea ce sunt ca universul al lor interior/exterior sau doar
fenomen interioare/exterioare după caz, în oricare variantă a lor convențională
și neconvențională. Câmpurile, gândurile și ideile spirituale, în mod indirect,
prin intermediul naturii care sunt și în care există, ale formei în mod direct
prin aceiași natură, indiferent de situație, natură sau organizare a lor,
inclusiv umane sau științifice. Consecința acestor câmpuri, gânduri sau idei
directe și indirecte merge mai departe prin conținuturile pe care le cuprind
sau definesc sau de care sunt cuprinse sau definite care la rândul lor cuprind
sau definesc Unicitatea cu unicitățile Ei sau Dumnezeu și dumnezeii Lui, după
caz. În acest context orice unicitate conținut sau corp, în generalul sau particularul
lor, etc. are sau naște câmpuri, gânduri și idei, directe și indirecte, care
pot deveni sau pot fi transformate ca natură prin natura care sunt și în care
există. Pentru câmpuri organice ca gânduri și idei organice pentru câmpuri
anorganice ca gânduri și idei anorganice specifice. Unele ca emitori și
receptori, organici altele ca emitori și receptori anorganici cu exemplele care
vă stau la îndemnă fiecăruia dintre voi. Să nu uităm că totul este o simultaneitate/dialectică
neconvențională de secvențe și părți, ca armonie și normalitate a paradoxului
la fel cum este perfecțiunea/„imperfectă” a devenirii și transformării, în
nelimitatul ei mic sau mare, după caz. Chiar dacă unii sau alți putem înțelege
sau nu, acceptăm sau nu, aceste semnificații sau altele, etc.
Dacă planeta ar avea
doar nucleu organic sau creier, am putea să îi spune animal, om sau umanoid, după
caz, care nu ar avea organe de simț, mușchi, etc., specifice, chiar dacă știe, cunoaște
sau definește propria existență prin „eu sunt”.
În aceste condiții ori planeta ar fi devenit animal, om sau umanoid, transformând
propriile organe ale ei de simț, directe și indirecte, etc., ori ar fi dispărut
de mult ori nu ar fi existat. Ar fi ca și când am putea mențin viu un creier
uman sau animal pe un suport anorganic, cu organe de simț specific anorganice. Nici
invers nu este posibil ca un om sa fie coordonat sau condus de un creier
anorganic sau calculator. Nu pentru că
teoretic nu s-a putea ci doar pentru că natura nu acceptă compromisuri de acest
fel. Ea nu este o .., colaborare, asociere, dualitate sau interdisciplinaritate
ci este o simultaneitate/dialectică și neconvențională de secvențe sau
părți. Orice atom și moleculă are organicul lui cu care participă la tot, întregul
sau destinul organic, în aceiași clipă/moment în care atomii care participă
cu anorganicul lor la simțurile specifice anorganice, nu pot participa în
aceiași clipă/moment cu organicul lor la, tot, întregul sau destinul
organic, din care nu fac parte ca natură, etc., ca simultaneitate/dialectică
și neconvențională ci dar ca asociere, colaborare, dualitate,
interdisciplinaritate, etc. În aceste condiții și planeta și omul ori nu ar fi
existat ori ar dispare instantaneu neavând suportul existențial ca formă/spirit,
de aceiași natură. Forma fiind anorganică iar spirtul organic. Pur și simplu
nici om sau animal nici planetă sau doar atomi și molecule. Din timpuri
străvechi omul a știut că planeta și tot ce este pe ea au spirtul lor specific,
de aceiași natură, chiar dacă nu au înțeles ca semnificație sau nu au putut
cuprinde sau defini această înțelegere a semnificației în limite umana sau
științifice. Considerând că omul că este în afara naturii lui sau mai exact
separând omul și umanitatea umanoidului cu contrarii care „se anulează reciproc” de antiumanul sau druidul lui care are contrarii ce nu se
anulează reciproc”. Chiar dacă sunt doar o simultaneitate/dialectică și neconvențională
de secvențe și părți, după caz, ca paradox, armonie și normalitate a lui ca devenire și transformare prefect/imperfectă”,
etc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu