Simultaneitate
Ca natură
nedialectică a dicţionarului clasic „simultaneitate” este,
„SIMULTANEITÁTE s. f. Însușire a unor acțiuni, fenomene sau a unor evenimente de a fi simultane (1);
existența, producerea mai multor acțiuni
în același timp; coincidență
în timp; sincronism. [Pr.: -ne-i-] – Din fr. simultanéité.
Sursa: DEX '09 (2009) | Adăugată de blaurb | Semnalează o greșeală
| Permalink”,
sau,
„SIMULTANEITÁTE s. f. Însușirea a unor acțiuni, fenomene sau a unor evenimente de a fi simultane (1);
existența, producerea mai multor acțiuni
în același timp; coincidență
în timp; sincronism. [Pr.: ne-i-] – Din fr. simultanéité.
Sursa: DEX '98 (1998) | Adăugată de RACAI | Semnalează o greșeală
| Permalink”.
Trebuie să depășim
sau să eliberăm simultaneitatea, umană
sau științifică limitată la „Însușire a
unor acțiuni, fenomene sau a unor evenimente de a fi simultane”, sau „existența, producerea mai multor acțiuni în același
timp; coincidență în timp; sincronism”, etc. Neconvențional definită de noi
prin semnul/simbol „
Prin convenţie,
coexistență a unicităţii sau situaţiei/stare
a ei ca sincronism/concomitență,
concomitență ca stare sau realitate, sincronism ca situaţie sau natură,
simultaneitate ca iluzie a sincronismului naturii, simultaneitate a situaţiei
ca sistem, simultaneitatea umană sau
științifică, asociere, interdisciplinaritate,
dualitate, simultaneitate, sincronism, concomitență, coexistență, uniune, laic/teiste,
etc.
Ca natură nedialectică a dicţionarului neconvenţional „simultaneitate ” este,
„virtualul coexistenței”,
ca expresie sau termen generic al devenirii unicităţii inclusiv
orice particular al ei, printre care:
- unicitate,
„virtualul coexistenței ca unicitate”, (natură/realitate)
convenţie ca metaforă a situației/stare sau naturii/realitate a ei sau,
„simultaneitate.unicitate”,
convenţie
ca percepţie a iluziei coexistenței unicității respective, comparat/extracomparat cu repere sau situaţii. În condițiile în
care orice simulatenitate a unicităţii este un virtual al coexistenței percepute a ei iar orice virtual al coexistenței
o simultaneitate.unicitate. Simultaneitatea.unicitate o simultaneitate/dialectică sau simultaneitate/extrasimultaneitate
(nesimultaneitate) ca situaţie/stare a unicităţii,
- situaţie,
„extrasimultaneitate”,
convenţie ca metaforă a situației sau
naturii ei sau,
„simultaneitate”,
convenţie ca percepţie a extrasimultaneităţii situaţiei
respective, comparat sau comparativ cu repere sau situaţii. Unde şi când orice simultaneitate este o extrasimultaneitate percepută a ei iar
orice extrasimultaneitate o simultaneitate dincolo de percepţie,
chiar dacă niciodată aceiași simultaneitate
cu aceiaşi extrasimultaneitate
ca situaţie. În condițiile în care nu trebuie confundată extarsimultaneitatea cu simultaneitatea, sincronismul,
concomitența sau coexistența, nesimultaneitatea sau antisimultaneitatea, inexistenţa
lor ca non simultaneitate sau in
simultaneitate, etc., ştiind că orice extrasimultaneitate este o simultaneitate
dincolo de percepţie, în nici un caz inexistenţă cu sau fără natură, ca
situaţie,
- stare,
„extrasimultaneitate ca stare”
convenţie ca metaforă a situaţiei sau
naturii ei sau,
„simultaneitate.stare”,
convenţie ca percepţie a extrasimultaneităţii stării
respective, extracomparat sau extracomparativ cu repere sau situaţii ca stare.
Unde şi când orice simultaneitate a stării este o extrasimultaneitate percepută
a ei iar orice extrasimultaneitate o simultaneitate
dincolo
de percepţie, chiar dacă niciodată aceiaşi simultaneitate cu aceiaşi extrasimultaneitate ca
stare,
- situaţie ca sistem,
„extrasimultaneitate ca sistem”,
măsură sau măsurabil, convenţie ca
metaforă a situaţiei ca sistem sau naturii ei sau,
„simultaneitate.sistem”,
măsură sau măsurabil, convenţie ca
percepţie a extrasimultaneităţii situaţiei respective ca sistem,
comparat sau comparativ cu repere sau situaţii ca sistem, indiferent de
situaţie, natură sau organizare. Unde şi când orice simultaneitate, a situaţiei ca sistem, este o extrasimultaneitate
percepută
a ei iar orice extrasimultaneitate o simultaneitate dincolo de percepţie, chiar
dacă niciodată aceiaşi simultaneitate cu aceiaşi extrasimultaneitate, a situaţiei ca sistem, măsură
sau măsurabil. Şi în acest caz extarsimultaneitatea, situaţiei ca
sistem, nu
trebuie confundată cu simultaneitatea, sincronismul, concomitența sau
coexistența, nesimultaneitatea sau antisimultaneitatea, inexistenţa lor ca non simultaneitate sau insimultaneitate,
etc., ale situaţiei ca sistem, ştiind că orice extrasimultaneitate este o simultaneitate
dincolo de percepţie, în nici un caz inexistenţă cu sau fără natură, a
situaţiei ca sistem, chiar
dacă totul este măsură sau măsurabil al situaţiei ca sistem.
Ca gând sau idee
umană, ştiinţă, asemănare şi identificare a lor, egal, antiegal sau inegal ca
identic, etc., orice simultaneitate devine umană sau ştiinţifică, asociere,
interdisciplinaritate, dualitate, simultaneitate, sincronism, concomitență,
coexistență, uniune, laic/teiste, etc., măsură sau măsurabil precis. Cu contrarii, opus sau
contrar care „se anulează reciproc” și nu respectă
principiile naturii. Ca uman sau știință despre extrasimultaneitate, simultaneitate, sincronism,
concomitență sau coexistență, nesimultaneitate sau antisimultaneitate,
inexistenţa lor ca non simultaneitate
sau insimultaneitate, etc., ca virtual, iluzii și umbre, în nici un caz
natură, realitate, natură/realitate
sau virtual al unicității lor.
Ca simultaneitate/dialectică putem spune
că orice „simultaneitate” a situaţiei este,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor extrasimultaneităţii”,
pe care o cuprinde sau defineşte ca
secvențe neconvenționale ale situaţiei în general sau,
„supraunitarul
simultaneităţii/dialectice a simultaneităţii/extrasimultaneitate”,
sau al dialecticii nesimultaneităţii virtualului
coexistenței situaţiei în general sau,
„simultaneitatea/dialectică a secvențelor antisimultaneităţii”,
pe care o cuprinde sau defineşte ca
secvențe neconvenționale ale situaţiei ca sistem, opus sau contrar în
particular sau,
„supraunitarul
simultaneităţii/dialectice a simultaneităţii/antisimultaneitate”,
sau al dialecticii nesimultaneităţii virtualului
coexistenței situaţiei ca sistem, opus sau contrar, în particularul ei. Alt fel
spus orice simultaneitate este de fapt o extrasimultaneitate, ca alt sau alt
fel de simultaneitate dincolo de percepţie şi invers, ca secvenţe
neconvenţionale ale simultaneităţii lor dialectice.
Ca să înțelegem clar
și corect ca semnificaţie ce este simultaneitatea dar și dialectica ei, trebuie
să plecăm de la faptul că simultaneitatea este echivalentul unității dialectice
neconvenționale ca dimensiune unică a oricărui conținut sau entitate/univers,
corp sau obiect/fenomen, definiție sau axiomă/convenţie a ei,
etc. Unde și când conținutul este unitate, dimensiune unică sau simultaneitate,
etc., după caz, iar entitatea/univers dialectica simultaneității
respective. Prezentată de noi la începutul lucrării ca trăire a dialecticii în variantele ei
neconvenţionale. Limitat virtual, iluzii și umbre corpul este unitate, dimensiune
unică sau simultaneitate, iar obiectul/fenomen sau ființa/lucru,
după caz, dialectică a oricărui cop, inclusiv limitat la, uman, umanitate și știință
ca definiție sau definiții clasice și non dialectice a lor. Matematic avem unitatea
matematică dar nu în sens clasic unde și când „1” este unitatea matematică non
dialectică sau indialectică, cu sau fără natură, după caz. Orice cifră sau
număr este și poate fi o unitate matematică, având în vedere pe de o parte că
orice număr sau cifră are multipli și submultiplii ei. La fel ca orice conținut
sau entitate/univers de alt fel. Pe de altă parte orice cifră sau număr,
semn/simbol sau înțelegere ca semnificaţie, literă sau cuvânt, corp sau obiect/fenomen,
axiomă sau convenție, etc., poate fi substituit prin unitatea matematică „1” și invers. Și are
multiplii și diviziuni specifice infinite, nenumărate sau nelimitate, după caz.
Totodată să nu uităm că există relația modelării matematice care se scrie neconvențional,
1j = 0j/∞j,
care trebuie înțeleasă ca semnificație
ca simultaneitate limitată, care cuprinde sau definește unitatea dialectică
matematică în sens neconvențional și simultan/dialectic. Respectiv,
1sim.dialj = 1λj/0λj/∞λj,
sau
1sim.dialj = 1j/0j/∞j,
după caz, dacă subînțelegem unitatea și
dialectica ei de aceiași natură. Care poate fi orice cifră sau număr, cu sau
fără natură sau ca virtual de iluzii și umbre, semn/simbol sau
înțelegere ca semnificaţie, literă sau cuvânt, corp sau obiect/fenomen,
etc. Unde și când unitate, 1sim.dialj, este
simultaneitatea dialectică, iar 1λj sau 1j, este simultaneitatea ca unitate sau
uitate dialectică ca dimensiune unică matematică iar unde și când 0j/∞j, este dialectica ei
neconvențională simultan/dialectică de secvențe sau părți.
Atunci când am
definit unitatea dialectică am precizat că această unitate nu este o axiomă,
cifră sau număr, etc. ci este o trăire ca armonie a dialecticii oricărui
conținut sau entitate/univers, virtual de iluzie sau umbră a lui conținutului
respectiv la care nu se poate compara sau raporta dialectica lui, față de
repere, situații sau sisteme de referință. Putând spune că nu există chiar dacă
există, ca paradox, armonie și normalitate
a lui. Unde și când matematic, științific ca percepție sau metaforă,
etc., putem trăi dialectica respectivă când ca zero când ca infinit, sau poate fi înțeleasă
ca semnificație și zero dar și infinit, separat sau împreună. Unitatea ei dialectică fiind trăită ca o constantă
aparentă, non sau indialectică, cu sau fără natură, după caz. Comparat
comparativ sau raportat cu repere situații sau sisteme de referință, unitatea dialectică
poate fi trăită ca zero raportat la infinit dar poate fi trăită ca apariție sau
axiomă după caz, indiferent de conținutul sau entitatea/univers pe care
o cuprinde, cunoaște sau definește. La fel cum orice reper poate fi relativ sau
absolut, comparat, comparativ sau raportat la repere, situații sau sisteme de
referință, care cuprinde și definește reperul simultan/dialectic., în
oricare variantă a lui știind și cunoscând că orice conținut sau entitate/univers
este și poate fi un reper, indiferent de
situație, natură sau organizare. Reper care poate fi relativ dacă îl raportăm
la absolut și poate fi absolut dacă îl raportăm la relativul sau relativurile
lui, așa cum reiese și din adevărurile neconvneționale, (adevărul reperului) ca
dialectică, prezentate simplificat la începutul lucrării. Cu condiţia să nu limităm înţelegerea ca semnificație
a simultaneității la definiţiile clasice, alte filozofii convenţionale, ceea ce
știm sau cunoaștem despre ele, etc., anterioare prezente sau viitoare. Cu atât
mai mult doar la „Însușire
a unor acțiuni, fenomene sau a unor evenimente de a fi simultane”, în sens clasic. Știind
că totul este o simultaneitate/dialectică, neconvenţională de secvențe și părți
și nu doar „existența, producerea mai multor acțiuni
în același timp; coincidență
în timp; sincronism”,
cu atât mai mult asociere, dualitate, interdisciplinaritate, etc. În condițiile
confuziilor definițiilor clasice între simultaneitate, sincronism sau „coincidență în timp” sau al limitării definițiilor doar la
„acțiuni, fenomene”, etc., a corpurilor,
obiectelor sau fenomenelor, lucrurilor sau ființelor, etc. neglijând sau
neluând în discuție, universul lor interior/exterior, nelimitat. Alt fel
spus trebuie să înțelegem ca semnificaţie că simultaneitatea este expresia unei
dialecticii şi invers dacă ţinem cont de simultaneitatea lor dialectică de
secvenţe și părți neconvenţionale, nu ca domeniu, tot sau destin al lor, etc. Nu
se poate discuta de simultaneitate sau dialectică, absolut sau relativ, etc., separat
sau împreună, decât o dată cu apariția reperelor, situațiilor ca repere sau
sisteme de referinţă, comparat, comparativ sau raportat la ele, dincolo. Dincolo
de ele sunt orice conținut sau entitate/univers, corp sau obiect/fenomen
este sau sunt doar dialectică neconvențională de secvențe și părți.
Alt fel spus
simultaneitatea este și poate fi orice unicitate, conţinut sau entitate/univers,
inclusiv particular al lor, etc., ca definiție, comparat, comparativ sau
raportat cu repere, situaţii sau sisteme de referinţă. Putem da nenumărate
exemple ca simultaneitate și dialectică a ei dar le-aţi întâlnit şi le veți întâlni la fiecare pas. Substanţă și materie/energie, natură și vibraţie/rezonanță,
organizare și haos/sistem, parte/întreg sau individ/grup, etică și moral/extramoral, evoluție și multiplicare/divizare, definiţie și axiomă/convenție sau conţinut și entitate/univers, etc., ca
situații sau stări, separat sau împreună, în condițiile în care totul este o simultaneitate/dialectică,
neconvențională de secvențe și părți, separat sau împreună, ca paradox, armonie
și normalitate a lui. Noi am propus semnul/simbol
al înțelegerii noastre ca semnificație al simultaneităţii simple, „/”,şi
semnul/simbol
Orice relație în sens
clasic, ca formulă, este doar aparent constantă prin convnețiile lor specifice,
indiferent de situaţie, natură sau organizare. Dincolo de convenții și
convențional ca virtual de iluzii și umbre, formula devine relație ca natură, ca
expresia a unei simultaneități/dialectice, chiar dacă limităm relația la legi
și norme sau formule ca gânduri sau idei umane și științifice. În acest sens să
dăm câteva exemple umane sau științifice, plecând de la matematică sau
operațiile ei simple sau accelerate, de la formula relativității lui Einstein
sau oricare altă formulă științifică, metaforă sau percepție, care sunt de fapt
simultaneități/dialectice, convenţionale. Pentru început, să luăm formula
matematică a operațiilor matematice de adunare care este inversul scăderii. În
matematică nu se face diferența între regula principiului ca natură și
norma legii ca virtual de iluzii și
umbre ale ei, relație ca natură și formulă ca virtual de iluzii și umbre ale
ei, etc., inclusiv ca uman sau ştiinţă, convenții sau punere de condiţii de
existenţă ale lor. Din acest motiv noi facem diferența sau specificația că una
este regula și alta norma, una este principiul și alta legea ca principiu, una
este regula și alta norma la fel cum una este relația naturii și alta formula
ca virtual de iluzii și umbre ale ei, inclusiv umane sau științifice. Chiar
dacă limitat la uman, umanitate sau știință plecăm de la contrarii care „se anulează reciproc„ iar operațiile matematice sunt
reversibile. Aparent constante, prin convenție, etc., unde și când negativul
este opusul sau contrarul pozitivului. Orice formulă matematică pentru noi
regula este iluzia relației, regula ca iluzie, relația ca natură, etc. Astfel,
a-a = 0
sau
a+b = c,
sunt norme și formule matematice dar nu
reguli sau relații simultan/dialectice și neconvenţionale ale naturii. Sunt
constante și invariabile datorită convențiilor noastre prin punerea unor
condiţii de existenţă, limitate, pline de nedeterminări, entități bine
definite, absurd sau „imposibil”, etc., umane sau științifice,
chiar dacă aceste formule pot fi extrapolate sau generalizate și dincolo de uman,
umanitate și știință, ca percepție sau metaforă. Aceste formule sau operații
matematice pot fi scrise ca relație a naturii simulatenitate/dialectică neconvențională
de secvențe și părți, după caz, prin
convenție,
a/b ≅ c,
sau
c ≅ a/b,
unde și când „a/b” este dialectica iar „c” este
simultaneitatea lor ca unitate, dimensiune unică sau simultaneitate, etc. Unde
și când simultaneitatea/dialectică neconvențională cuprinde sau
definește toate operațiile matematice în aceiași clipă/moment al lor, de
la adunare și scădere la integrală sau lege de compoziție, etc. relația putând fi scrisă în variante diverse
ca și formulele matematice clasice adică
a/b/c ≅ 0,
sau
a+b -c = 0,
pentru adunare,
a-b-c = 0,
pentru scădere,
axb:c = 1,
pentru înmulțire,
a:b:c = 1,
pentru împărțire,
A-
sau
A-
similar formulei matematice
F-
a calcului integral, etc. Toate aceste variante
având fiecare condiții specifice de existență și fiind cuprinse sau definite
într-o lege de compoziție. Simultaneitatea lor cuprinzând toate operațiile
matematice cunoscute sau încă necunoscute în sens neconvențional. La fel cum putem
discuta orice formulă sau normă matematică,
umană sau științifică în general, laic/teistă, metaforă sau percepție,
etc. Plecând de la generalități matematice limitate de condițiile lor de
existență,
-
calcul
integral,
-
suma
matematică,
-
intersecție,
-
reuniune,
-
sau
produsul generalizat,
ca simulatenitate/dialectică și neconvenţională,
de secvențe și părți, umane sau științifice, ca metaforă sau percepție, care nu
mai sunt limitate doar la cifre și numere ci sunt generalizate la orice
conținut sau entitate/univers inclusiv orice particular al lor. De restul trebuie să se ocupe omul, umanitate
și știința lor, având în vedere că noi nu facem matematică sau știință ci
filozofie a naturii ca știință, percepție/metaforă simultan/dialectică și neconvențională
de secvențe și părți, după caz, laic/teistă, etc.
Toate aceste exemple
şi oricare altele, ca formule sau norme, virtual de iluzii și umbre ale naturii
nu principii și reguli ale ei, duc implicit la extrapolarea umanului, umanității
și științei. La fel ca orice formulă sau normă, fizică, chimică, teistă sau
laică, teistă, judiciară, socială, etc. Ca exemple, putem da,
-
relativitatea,
E = mxc²,
și
E ≅ m/c²,
-
forța,
F = mxa,
și
F ≅ m/a,
-
lucrul
mecanic,
L= fxd,
și
L≅ f/d,
cu sau fără natură după caz, etc.
Toate sunt simultaneități/dialectice și
neconvneționale chiar dacă unele limitate la uman sau știință în sens clasic ca
asociere, dualitate sau interdisciplinaritate, etc., ca virtual de iluzii și
umbre, ca natură dincolo de virtualul lor limitat. Desigur fiecare cu
înțelegerile specifice ca semnificaţie convenţionale sau neconvneționale și
condițiile lor specifice de existență. Ca uman sau știință sunt convenții ca
neconvențional extrapolări ale convențiilor ca extraconvenţii sau alt sau
altfel de convenţii. Alt fel spus simultaneități/dialectice și
neconvneționale de secvențe sau părți, după caz. Dacă în variante convenţionale
au condițiile lor de existență specifice, prin convenții, umane sau
științifice, evident neconvenționalul le eliberează de aceste limite sau
convenții, convenționalul lor devenind doar cazuri particulare ale
neconvenţionalului ca uman sau știință, metaforă sau percepție sau al naturii.
Totodată dependente/independent de transformare și devenire, clipă/moment,
loc/vreme sau spaţiu/timp, perfect/„imperfecte”, etc. Un argument, în acest sens, că
definiţiile clasice sunt absolut/relative ca dependente/independent ca virtual
al naturii, nu natura însăși, este faptul că deși aparent sunt constante sau
entități bine definite, se admite absolut/relativul lor, chiar dacă nu se ia în discuție haosul
și indiferența lui întâmplare a oricărui sistem, inclusiv uman sau științific. Chiar
dacă știm și cunoaștem că orice sistem are un haos al lui ca indiferență/întâmplare sau că există indiferență și întâmplare,
indiferent de situație, natură sau organizare dar și de voința noastră.
Recunoscând absolut/relativul lor admitem implicit că nu există constante
sau entităţi bine definite ca și invariabilul lor. Formulele relativității
lui Einstein nu specifică dependența/independența ei de dimensiunea unică
sau unitatea dialectică a devenirii sau transformării, motiv pentru care este doar
o formulă ca virtual de iluzii și umbre, limitată, nedeterminată, absurdă sau „imposibilă” care nu respectă principiul naturii lui Lavoisier iar contrariile,
opusul sau contrarul „se anulează reciproc”. Prin eliberarea ei
de limitele, umane sau științifice, va cuprinde toate variantele ei umane sau
științifice, ca relație sau regulă, cu toate variantele ei ulterioare. În plus
apare dependent/independentul ei de transformare și devenire, unde și când
toate elementele ei nu mai sunt constante decât dacă punem condiții specifice
de existență. Mai mult nu mai avem limite, nedeterminări, absurd sau „imposibil”, etc., în condițiile în care omul, umanitate și știința,
acceptă relația ca o constantă ca și elementele ei prin convenție, și punerea
lor de condiții de existență. Chiar dacă, dincolo de convenție și convențional nu
sunt constante ca natură. Energia, viteza
luminii și masa nu pot fi constante pe de o parte deoarece sunt în
permanență afectate de universul lor interior și exterior, pe de altă parte nu
există nimic, nicăieri nici unde și nici și nici o dată, entități bine definite,
constante sau invariabile, pe o devenire și transformare a lor perfectă. În acest sens,
E = mc²,
este doar o formulă sau normă convențională
ca entitate bine definită, aparent constantă sau invariabilă, ca uman sau
ştiinţă, dar mai ales un caz particular al relației relativității
neconvenționale simultan/dialectice promovată de noi prin Filozofia
Naturii ca relație sau regulă, după caz, a naturii. Ca formulă sau normă limitată
la umanul, umanitatea și știința noastră ea este un absolut, numai datorită
convențiilor noastre și condițiilor lor de existență. Dincolo de limitele ei
umane sau științifice, dacă se introduce dependența/independență de loc/vreme a devenirii sau spaţiu/timp a transformării, formula devine
o relație sau regulă simulatenitate/dialectică
și neconvenţională a oricărei situații, conținut sau entitate/univers, nu
doar virtual de iluzii și umbre, ale naturii ca uman sau știință. În caz
contrar rămâne o simplă formulă sau entitate bine definită, constantă sau
invariabilă aparent, ca limitare sau caz particular convențional, uman sau
ştiinţific, care nu respectă nici măcar principiul naturii lui Lavoisier iar contrariile,
opusul sau contrarul „se anulează reciproc”.
Nu putem rămâne doar la varianta
definițiilor clasice ca fenomen sau acțiuni „în
același timp”,
unde şi când limitarea este mult prea mare dacă ne oprim doar la timp şi nu
luăm în considerație şi spațiul. Lipsind fenomenul sau acțiunea ca fenomen de
obiectul sau obiectele care le susțin. Cu atât mai mult să nu luăm în seamă
natura de dincolo de virtualul, iluziile și umbrele noastre, umane sau
științifice. Trebuie să înțelegem simultaneitatea ca semnificație în ansamblul
ei ca general şi particular dar mai ales ca dependență/independență de
transformare și devenire, perfecțiune și veșnicul lor etern. Alt fel, limitat
doar la timp, este ca şi când am putea crede că doi oameni sau fenomene sau acțiuni
care există în același timp unul la București altul la Paris sunt simultaneități
în condițiile în care sistemul de referință este omul şi nu societatea. Dacă
societatea este sistemul referențial al comparațiilor evident oamenii de pe
această planetă sunt o societate ca simultaneitate/dialectică și
neconvențională. Aceste exemple sunt doar cazuri particulare ce ne fac să înțelegem
rolul reperelor, situațiilor sau sistemului de referinţă ca limită și limitare,
unde și când trebuie să ținem cont permanent de limitare, relativ/absolutul lor
şi corecțiile permanente necesare limitării, etc. Să nu facem limitarea (uman eroare
sau greșeală) să credem că obiectele/fenomen
nu pot sau nu sunt o simultaneitate/dialectică corp, obiect/fenomen, sau
ființă lucru că conținutul sau materia/putere
a lui ca existență cu formă și spirit sau doar substanță cu configurație și
spirit, ca simultaneitate/dialectică și neconvențională. Limitând în mod
voit sau nu, înțelegerile ca semnificație doar la asociere, dualitate,
interdisciplinaritate sau altceva, etc. Indiferent dacă discutăm de unicitate
sau particular ale ei sau doar de virtual, iluzii și umbre ale lor ca lume, corp,
obiect sau fenomen, ființă sau lucru, etc. Este absurd sau „imposibil”, să spunem sau să credem că există egal, antiegal sau inegal ca identic al lor în natura
cu contrarii care nu „se anulează reciproc”, sau că natura este
doar interdisciplinaritate, asociere sau dualitate, etc., de secvenţe sau părți.
La fel cum unitatea matematică „1” nu mai este o unitate dacă lipsește o
secvență sau parte a ei, indiferent cât de mare sau mică și nu putem spune sau
crede că multiplii și submultiplii ei sunt duali, asociați sau
interdisciplinari, etc. La fel cum dacă unui om îi lipsește un singura atom sau
o singură moleculă, etc., nu mai este omul care a fost ci altul sau alt fel de
om, chiar dacă noi sau alții nu putem compara sau raporta asemănările sau
diferențele dintre ei. Cu atât mai mult cu cât orice unitate sau dimeniune
unică are nenumărate, infinite sau nelimitate diviziuni sau multipli, după caz.
Oamenii sunt limitați
prin natura, natura/realitate și virtualul unicității lor, ca secvențe
sau părți limitate ale unicității sau naturii care sunt și în care există. În
aceiași clipă/moment în care se autolimitează punând sau „impunând” propriile lor convenții umane sau științifice, cu sau fără
voința lor. Spunând sau crezând că în cazul în care unui om îi lipsește o mâna,
doar un deget, doar un atom sau moleculă, etc., sau dacă are ceva în plus este omul
care a fost sau același om. Ceea ce este, evident, o limitare peste care
trebuie să trecem într-un fel sau altul, el nu mai este același om ca întreg,
el este un om cu o parte mai puțin sau poate mai mult, nu mai are toate
componentele umane sau are unele în plus ca entitate bine definită a
dicţionarului clasic. Alt fel spus ar fi
ca şi cum am spune sau am crede că proprii noștri copii suntem noi înșine
pentru că au tot ceea ce avem noi şi evident este o eroare sau mai exact o
limitare cum spunem noi. La fel cum orice unitate matematică, număr, cifră sau
convenţie, formulă, conținut sau entitate/univers, etc., nu este și nu mai
poate fi aceiași, ca egal sau identic, în lipsa unei secvențe sau părți sau adăugarea
unei secvențe sau părți, indiferent de mărimea, înțelegerea ca semnificaţie sau
calitatea ei, situație, natură sau organizare, etc. În matematică, religie, știința
ca percepție sau metaforă, etc. se specifică sau trebuie specificat, pentru
orice parte sau secvență a unui tot sau întreg, diferitul, antidiferitul, non
diferitul sau și indiferitul lui, ceea ce noi oamenii, umanitatea sau știința
noastră nu specifică comparat sau raportat cu repere, situații sau sisteme de
referință prin convnețiile lor. Considerând de atâtea ori că alt fel sau
diferitul recunoscut este sau poate fi discriminare. În condițiile în cate
orice diferit este un alt sau alt același ca simultaneitate/dialectică
spre deosebire de discriminare care este sau poate fi doar un alt sau alt fel
de același dusă la extremitatea sau extremismul ei. La fel cum lăcomia este o
necesitate dusă la extrem sau extazul o fericire extremă sau extremistă, etc.,
ca trecere a lor dincolo de limitele unei convenții.
Dacă adăugăm la definiția
teoremei lui Pitagora o literă sau un sigur cuvânt nu mai este a lui sau egală
sau identică sau aceiași, în sens clasic, ca să nu discutăm de absolut/relativul
oricărei definiții sau teoreme, în acest sens. De alt fel orice om în fiecare clipă/moment
sau secvență a dimensiunii loc/vreme
sau spațiu/timp, ca devenire sau transformare, este
un alt om, doar convențiile noastre ca gânduri sau idei, teoretice sau practice,
specifice, comparat, comparativ sau raportat cu repere, situaţii sau sisteme de
referinţă care pun condiția de existență de egal sau identic, uman sau
ştiinţific, nu fac sau nu vor să facă diferența. În acest context este evident
că totul este unic în aceiași clipă/moment în care există egalul și identicul
uman sau științific, al oricărui conținut sau entitate/univers ca știut
sau doar particular al lor ca uman și știință. În caz opus sau contrar este
evident că apare ipoteza că egalul și identicul ar apare din inexistența lor
ceea ce nu este posibil. Chiar dacă orice om este un altul sau alt fel de om în
fiecare clipă/moment al existenţei
lui, ca orice unicitate sau particular al ei, conținut ca entitate/univers,
corp sau obiect/fenomen, etc., egalul și
identicul există. Confirmând existența paradoxului, armoniei și
normalității lui ca devenire și transformare perfectă. În orice secvență sau
parte, tot sau întreg al clipei lui moment,
orice conținut sau entitate/univers inclusiv om, umanitate sau știință,
etc., sunt același/diferite sau egal/antiegale, chiar dacă există
o asemănare, identificare, comparație sau
raportare, etc., pe care o convenim ca egal, antiegal sau inegal ca identic,
uman sau ştiinţific, prin punerea convențiilor noastre şi condițiile lor de
existenţă.
Asta nu îl face pe un
handicapat om întreg, în sensul definițiilor convenţionale sau neconvenţionale,
cum nu îl face în nici o clipă/moment al vieții pe oricare
dintre oameni, oricare conținut sau entitate/univers același om sau aceiași oameni, același
conținut sau aceleași conținuturi, etc., ca egal, antiegal sau inegal ca identic, în sens clasic. Cu atât mai mult pe
o devenire sau transformare perfectă, care respectă principiile și regulile
naturii dar mai ales cu contrarii, opus sau contrar, care nu „se anulează reciproc”. Făcând diferența dintre asemănare ca
raport/comparație și identificare ca raport/comparație, una ca
relativ al raportului/comparație alta ca absolut al aceluiași raport/comparație.
Egalul, antiegalul sau inegalul ca identicul,
asemănarea sau identificarea, raportul sau comparația etc., ca uman sau ştiinţă,
sunt doar presupuneri supoziții sau utopii ca virtual de iluzii și umbre, al
minții, judecății și rațiunii umane sau științifice, care apar doar o dată apariția
reperelor, situațiilor și sistemelor de referință, absolut/relativul lor
ca știut și doar o dată cu mintea, judecata și rațiunea umană sau științifică
apar ca o cunoaștere, cuprindere și definiție umană sau științifică.
Din aceste motive şi
multe altele, nici o dată, nicăieri, nici când şi nici unde să nu limităm asemănarea
cu identificare, comparațiile sau rapoartele convențiilor, inclusiv umane sau științifice
ale definițiilor clasice, alte filozofii convenţionale, ceea ce ştim sau
cunoaște, credem că ştim sau cunoaștem despre ele, etc. În aceiaşi clipă/moment
în care să nu uităm că asemănarea, identificarea, raportul sau comparația, etc., umane sau științifice sunt doar cazuri
particulare, ca egal, antiegal sau inegal ca identic, uman sau ştiinţific, care
nu respectă principiul naturii lui Lavoisier iar contrariile, opusul și
contrarul lor „se anulează reciproc”. Chiar dacă orice
conținut sau entitate/univers ca natură, realitate, natura/realitate
și virtualul al unicității lor, au un ADN sau tipar al lor, ca și noi sau
Unicitatea și Dumnezeu din care suntem secvență sau parte, etc., ca acelaşi/diferit
simultan/dialectic și neconvențional. Chiar dacă nicăieri, nici o dată,
nici când şi nici unde, acelaşi sau diferit, cu atât mai mult egal, antiegal sau inegal ca identic al lor
ca, nu poate și nu există separat. În caz opus sau contrar separarea lor ar fi
o limitare a paradoxului lor ca armonie și normalitate, și neconvențională de
secvență sau părți. Prin definiţie orice simultaneitate/dialectică neconvenţională
este un paradox având în vedere că sunt unul şi acelaşi lucru dar comparat,
comparativ sau raportat cu repere, situaţii sau sisteme de referinţă ca acelaşi/diferit
de părți sau secvenţe, aceleași/diferite, sau neconvenționale. /
A
discuta unicitățile, natura, realitatea, natura/realitate sau virtualul lor simultan/dialectic
în lipsa simultaneităţii lor sau a dialecticii este ca şi când am merge cu
ochii închiși spunând că vedem tot şi invers, ori neglijând adevărul
dialecticii ori neglijând existența conținutului acelei dialectic ca unitate,
dimensiune unică sau simultaneitate, etc. La fel de absurd sau „imposibil” cum a discuta de un conținut sau corp în lipsa revelației
sau adevărului lor și invers sau a crede că există sistem în lipsa haosului
său. /
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu